Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 november


stien

Aanbevolen berichten

@BamBam,
Je houdt ons wel streng bij de les.
Ik heb zo af en toe ook wel die zondige gedachte van dat ik ooit misschien wel zou kunnen...
Rationeel weet ik wel beter. Voor mij kan het gewoon niet. Een of twee is mij teveel, want aan 15 heb ik nog niet genoeg. Mijn leven staat nu weer op de rails en zo wens ik het te houden. En als dat niet kan zonder Refusal te slikken, nou jammer dan voor de alcoholproducenten, dan slik ik wel Refusal tot mijn eeuwige rust zich aandient. Het zij zo.
Gelukkig was ik niet van plan bij je in te breken. Ik voel de knots al aankomen.
Enne homo, lesbo, bi, hetero, trans, mij gaat het om de mens niet om de verpakking.

@Tolie,
Ik zet mijn portie pillen altijd de avond te voren klaar. 's Middags rond 13.00-13.30 neem ik ze in.

@Marion,
Dat is het dubbele van de term ADB. Wanneer ben je dat?
Ik niet, volgens mijn eigen mening, want waarom ben ik er dan zo mee bezig? Nu, na bijna acht maanden niets drinken zelfs. Maar, ik hou het wel droog en met relatief weinig moeite en hindernissen.
Kijk, een wijntje bij het eten zou ik ook lekker vinden, maar helaas gaat het bij mij niet alleen meer om de smaak. Bij mij gaat om een bodemloos gat te vullen. Bodemloos, dus nooit verzadigd.
Je bent toch geen uilskuiken? Je bent toch gewoon een mens?

@Tapas,
Zo is het maar net. IK moet er niet aan beginnen, want IK zou mezelf al gauw wijsmaken dat eentje meer ook wel kan. Op die manier ben ik in de tentakels verstrikt geraakt.
En ja, ik ben een tikkeltje jaloers op diegenen die zich wel kunnen beheersen. Toegegeven.
En je bericht van 22.51 vind ik heerlijk geformuleerd.
En aan die droom van je valt geen touw vast te maken. Daarvan word je idd pissig wakker.

@Safi,
Kroegbazen waren dan ook misschien niet zo blij met die viltjes?
Je kunt wel zeggen dat jij je toch wel bijna kapot hebt gedronken. In mijn heftigste periode, die was tijdens mijn terugval, deed ik ook maar (ik zeg maar) 2,5-3 flessen + 1/2 liter jenever. Dat vond ik al zuipende ook veel op een dag en dat voelde niet goed, daarom moest ik er wat aandoen,en dorst niet en gelukkig wel gedaan. Prijs me elke dag weer gelukkig om die beslissing.
Nee, Safi, je mag de Tactus niet verwijten dat jij hebt gedronken. Foei, de schuld op een ander schuiven.

@Marjo,
Je komt er wel, met of zonder Refusal.

Zo, en dan is het nu al weer tien voor een.

Kindje moet naar bedje toe. Eerst nog wat ....

Slaap lekker die al weg zijn en welterusten die onderweg zijn of op het punt staan van.


@

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...