tapas Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Kohtje ik ben vooral blij dat je eindelijk aangeklopt hebt voor hulp, want dat betekent dat je er "echt" iets aan wilt doen!! Er waren zoveel dingen veranderd in je leven en dat kost gewoon tijd en rouw... en geen drank.. hopelijk kun je nu zonder drank aanvaarden wat het leven je op dit moment te bieden heeft! en dan komt het weer helemaal goed allemaal.pfft ik ben terug van het feestje.. niks aan zonder drank, meesten waren of stoned of bezopen of beiden en ik heb me eigenlijk alleen maar zitten ergeren aan mijn nuchter zo lieve colllega's. Maar ik heb me niet laten verleiden om iets te nemen, al kostte het wel moeite want hoe makkelijk was het geweest om een paar drankjes te nemen en dan wel mee te kunnen doen!... maar wanneer was ik dan gestopt?? dus beter van niet.Het was zwaar en ik ben blij dat ik weer thuis ben, en nog blijer dat ik dit keer morgen zonder kater opsta! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Q, Peppaschooter,Hoi.Spud,Het was toch een gezellige avond.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Alles komt relaxed over Spud.Trusten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 @Pippi,Die van mij komen niet zo hoog, tot boven de heupen, niet tot aan de schouders.@Tapas,Goed zo. En die collega's van je die zitten mooi met een vieze kattige kater morgen.Jij met een lekker fris koppie waarmee je lekker vanalles kunt ondernemen wat je leuk lijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Corientje,Geen string? Jij snijdt het onderwerp aan. SORRY!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 @Soothe,Het onderwerp werd vanmiddag al aangesneden.Nee, geen string. Dat lijkt me zeer eng zitten tussen de billen. Bovendien, dan kan je net zo goed niets aandoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Tapas wat is jouw welterustendrankje vannacht? Ik heb chocolademelk met slagroom, maar de slagroom is er al afgelikt door J.B., de kat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Wat let je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 @Soothe,De kou.@Benthe,Wat een snoeperd die kat van je. Die van mij zouden dat vast ook wel lusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Hee Koh, blij je te lezen joh. Zo herken ik je weer.Liefs, Mick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Lieve Kohtje..ik ben blij dat je de weg weer terug hebt gevonden en wens je veel Kalmte, Moed en Wijsheid en voor jouw een klein verhaaltje om je te begeleiden quote: 'Het is moeilijk om dapper te zijn,' zei Knorretje, een beetje snuffend, als je maar een Heel klein Beestje bent. Konijn, die heel druk zat te schrijven, keek op en zei: 'Juist omdat je een klein beestje bent, zal je Nuttig zijn in het avontuur dat ons te wachten staat...... een voorwoord in het nieuwe boekje (opvolger van de Tao of Poeh), genaamd 'de Teh van Knorretje' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 mijn nachtdrankje? een laffe cola light cafeïne vrij.Misschien maak ik zo ook wel een chocolademelk maar dan wel zonder slagroom.Vanavond had ik mijn eigen fles drinken meegenomen, als ik de hele avond aan de cola met cafeïne ga heb ik morgen alsnog een kater omdat ik dan niet kan slapen.pfft wat ben ik blij dat ik thuis ben zeg! wat een fout feestje! Slap geouwehoer, kleine oogjes, dubbele tongen.Ik snap nu ook waarom ik daar vorige keer zo dronken ben geworden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Ja dat gaat onze nuchtere, echte, stralende, gezonde, lieve, inzicht zoekende, meelevende ADBers te boven, Tapas...DAAR hebben we niets meer te zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Nogmaals excuses en zo voor de mensen die dat menen nodig te hebben.. en de anderen dank... ik kom hier maar weer.. 't is inderdaad kopje onder duiken in dit forum en als ik zo weer boven kom is het om me heen kijken en oriënteren... even verward, even me afvragen waar ik nu weer terecht gekomen ben.. in een week tijd verandert de wereld behoorlijk, vooral zo'n klein wereldje als dit forum... Ik zit met een mix-gevoel van schaamte, schuld en toch ook wel wat trots.. en nu moet ik weer zien dat ik m'n eigen paadje weer vind... Nou ja, ik ga m'n best doen. Of jullie me nou helpen of schoppen of negeren.. tuurlijk trek ik me dat alles aan, maar de hoofdlijn is dat ik mezelf, hoe dan ook, weer omhoog help... Nogmaals, liefs (want het forum is me lief, anders kwam ik hier niet steeds terug) en groetjes, Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Tapas, ik heb een tweeliterfles cola-light van Lidl voor 37 cent. Wow!Wel grappig eigenlijk, "een fout feestje". Moet je nog uit met de beestjes? Hier ligt alles in zeer diepe rust. En ja, ook hier is het al kerstfestijn, leuk om overal naar binnen te kijken.En het lijkt me verstandig dat ik mijn Turkse bed met duizend-en-een kussens ook maar eens op ga zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Kohtje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Kohtje in de tijd dat je weg was hebben we besloten dat het allemaal uiteindelijk lukt door vallen en opstaan en als we het gat in de weg weten dan gaan we daar toch gewoon niet meer om heen lopen omdat het te gemakkelijk is om erin te vallen. Dus toen hebben we toch besloten dat we een andere weg moeten nemen.Nou en verder is er niet veel veranderd. Er zijn wat nieuwe mensen die met ons meelopen maar die zijn ook heel geschikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Ik vind het prettig een omweg te maken door die straat zonder gat in de weg in te slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Ja, omweggetjes zijn goed voor je gezondheid Corinne dat heb je goed gezien, goed opgelet in de les? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Ja, heel goed opgelet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Nee...durf niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Ja, maar lieve goedbedoelende mensjes... weest beducht.. Ook een nieuw pad kan valkuilen bevatten... Ik heb het ondervonden.. dacht op een net geplaveide, net geasfalteerde snelweg te zijn... valt ineens die hele snelweg onder me weg... Ja, in het nieuws weten ze het achteraf allemaal te verklaren, maar wat heb ik daaraan?? ik ben in dat gat gedonderd... en zit nu met de brokken...Maar ik heb wel veel steun aan jullie opbeurende berichtjes, hoor.. niet dat je denkt, daar heb je die ouwe zeurpiet weer... nee. Maar ik weet nu zo donders goed hoe je vanuit gelauwerde en jubelende hoogten ineens weer kunt terugdenderen naar ongekende diepten... en misschien kan ik jullie met mijn ervaring toch een beetje tot steun zijn, op een kromme mannier..... snappie???? Wees gewaarschuwd, weest beducht... hahahahaha.... nou niet bang worden hoor.. maar hou het in je achterhoofd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 @Kohtje,Ik neem je waarschuwing mee op de wegen die ik bewandel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Corinne, jij bent me er eentje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Let me take you by the hand and lead you through the streets of London.Ik ben de titel en de naam van de zanger vergeten, maar ik vind het een hele mooie song. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden