Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 december 2007

BamBam

Aanbevolen berichten

Mick, van harte gefeliciteerd met 1 jaar ADB zijn.

Pippi, Ben heel blij te horen dat alles goed met je is. Wat een opluchting meid .Dan kun je nu ergens anders voor gaan hè?

Delta, Gewoon blijven komen. Als iemand het niet wil lezen wat je schrijft dan moet ie maar scrollen.
Je schrijft nooit beledigend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Stien ik zal je duimen een beetje ontzien..is dat een klein verzetje?

De kosten voor mijn man zijn plaatje betalen ze helemaal, mijn verzoek om een gesprek met de adviserende tandarts is afgewezen want dat kan alleen de kaakchirurg doen..ik wil nl een implantaat maar ben er niet voor verzekerd maar kan niet eten met mijn plaatje in.
Nu moet ik weer naar de chirurg die mij naar de verzekering stuurde...wordt een beetje tureluurs van de bureaucratie..maar goed dat ik nuchter ben:P

Rudy..fijn dat je wat aan de beterende hand bent...doe nou even net alsof je dat kleine jochie bent die je zo graag wilde zijn en laat je even lekker vertroetelen..wij vrouwen doen dat zo graag!
Beterschap!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Stientje.. het gaat bij jou ook niet echt van een leien dakkie, hè? Soms denk ik wel eens dat ook jij teveel denkt.. niet rechtstreeks van het leven kan genieten.. Nou ja, ik herken het wel hoor.. heb een tijdlang wel rechtstreeks kunnen genieten, maar het leven zelf roept je dan terug: DENK HIER AAN, DENK DAAR AAN, HOU REKENING MET.... enz. Volgens mij moet je zo'n beetje een boedhistische monnik zijn, wil je rechtstreeks van het leven kunnen genieten.. Gelukkig weet ik tegenwoordig wel weer met m'n gedenk de dingen te relativeren... en dat is ook al weer een stukje op de goede weg. Jouw lukt het tot nu toe ook aardig... maar vermoeiend is het wel, vind je niet??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saf, ja alles bureaucratie da's één manier om banen te scheppen en vaak moeilijk doen als het
makkelijk kan als je het mij vraagt.
Maar ja, als het je uiteindelijk maar oplevert waarvoor je alle instanties afloopt en volgens mij
gaat daar nog al eens iets mis.
Maar laat ik ook vooral positief blijven, we blijven wel lekker aktief zo!
En een helder koppie daarbij is vaak onontbeerlijk :D

Koh, fijn dat je op de rails bent. En tja, je kent mij een beetje hé en je kent de klappen van de zweep.
Dat denkraam is niet altijd in toom te houden.
En zoals Ziza altijd zegt AKTIE, is héél goed maar af en toe wil ik gewoon effe niks.
Vandaag is zo'n dag dat ik niet eens zin heb om te koken, heb maar kant en klaar bamipakket
gehaald. Hup in de magnetron en wat sate saus erbij.

Weet je, ik heb geloof ik nog nooit genoten van het huishouden doen, volgende week ist weer
precies eender.
Enneh die virtuele zonnetjes stralen nou niet écht , voel de warmte niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Stien dan proberen we maar een ((((( virtuele HUG))))

Stien volgens mij is het gewoon een kunst om tevreden te zijn met een chagrijnig humeur..dan gaat het bij mij het snelste over...even mopperen..even met deuren slaan....en dan denk ik al gauw nou ja zeg ga even 'je blessings' tellen..nou en dat doen ik dan en dan geef ik maar weer toe dat het leven voor ons in deze maatschappij toch maar hardstikke mooi is.
En kan ik mezelf niet veranderen dan ga ik meestal met een dekentje op de bank hele vervelende dingen op tv kijken waar je niet bij hoeft na te denken...
Of ik koop een witte magnum

Nou ja wat ik wil zeggen..het leven is REGEN en zonneschijn dus af en toe moet het in osn hoofdje ook regenen zodat we de zonneschijn weer beter kunnen waarderen..snap ie:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta, als Sinterklaas! Zal je wel lief zijn voor de kinders?
Joh, hartstikke leuk. Wel je stem verdraaien hé, anders herkennen ze je!
En de moeders mogen vast op schoot, heel veel plezier!

Username, goed om weer hier te komen. Jammer dat het je niet lukt, maar
je hebt weer de eerste stap genomen. Dat is de belangrijkste stap, het inzien
dat het niet goed gaat. Heel goed dat je vanavond naar de zelfhulpgroep gaat,
ik hoop dat je er voldoende steun kunt krijgen om er weer een goede start
mee te maken. Gáán hoor, en kom terug hier op het forum schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Username wat flink en wat jammer van je terugval, maar ik begrijp het goed..ik loop met hetzelfde probleem ...vele uitglijders zijn eigenlijk ook een trugval.

Sinterklaas spelen Delta,wat leuk..ik ben ooit zwarte Piet geweest en vond dat erg leuk om te doen.
Veel plezier, dat zal je een verzetje geven.
Ik heb geen kinderen dus heb ook nooit dat gevoel gehad van Sinterklaas avond sinds ik uit huis ben:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, ja, Delta... ik was vroeger ook als de dood voor die rare knakker... maar ziek zijn was toen nog allemaal flauwekul.. Pas als je 40 graden koorts had was je ziek. Maar ja, je kleinzoon kan natuurlijk gewoon echt ziek zijn... er heerst van alles momenteel. Dus toch wel jammer dat het pas op het laatste moment wordt afgeblazen.. je zult je er zelf ook min of meer op voorbereid hebben. En ok, zondag herkansing... voor je het weet is het zover.. Fijne avond alsnog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta, wat jammer. Anderzijds Sint bezoekt toch ook zieke kinderen?
In elk geval hebben jullie nog een leuk avondje te goed.

Sammy, cv uit en ramen open? Brrrrrrrrrr...dan moet je wel tot spinnen over gaan.

Volgens mijn moeder ben ik "zwaar" overspannen, ze heeft het etiketje gevonden wat bij mij past.
Ze is er nu achter dat er wel héél veel veranderd is bij mij. Jawel, heb eens flink van mij afgebeten
zoals ze dat noemen. Een hele ommekeer voor mij, voorheen had ik daar hulp van mijn man voor
nodig of barstte ik in tranen uit.
Nu zegt ze, ja maar ik heb niet gestudeerd en jij bent ......
Tjonge, lucht wel op hoor. We hebben beide zijds onze gerieven flink geventileerd.
Nou ja, ik iets minder dan zij, maar moest toch een beetje rekening houden met haar
leeftijd. En het blijft toch je moeder.

Overigens, dit soort overspannenheid voelt goed! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Mick,

Toch wil ik je even feliciteren, met het bereiken van je mijlpaal ÉÉN JAAR DROOG.
Een fantastisch gegeven, omdat ik ook weet, hoe je in het begin hebt geworsteld, maar het toch hebt volgehouden. Ik ben trots op je. Zo dit is beter als een pb.

En nu vol moed beginnen ann het tweede jaar.

liefs, Ferry.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...