Mieke Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 @ Pippi,Ik heb het denk ik een beetje te persoonlijk opgevat. Alles is weer helder wat mij betreft.Ik hoop dat Sinterklaasje bij mij komt. Jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Hoi beste mensen,Er zijn 7 ingelogde gebruikers, dat vind ik behoorlijk wat aan de vooravond van pakkjesavond.Ik heb een fijne inspannende ontspannende yogales achter de rug. Mijn voeten voelen warm tintelend aan, de rest van mijn lijf alsof ik een lekkere massage heb gehad. Kortom ik voel me heerlijk.Zo ga ik de hele draad eens doornemen en kijken wat jullie wedervaardigheden vandaag waren.Tot zo meteen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Aah Pippi, ik ben de beroertste niet hoor.Lijkt me best moeilijk om met de kids Sint bij een ex te vieren. Begrijp je tegenstrijdige gevoelens daarin wel.Fijn dat het wel zo kan. Hoe vaak hoor je niet dat ze elkaar de hersens inslaan................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Misschien een idee om aan te kaarten bij de Tactussen op de nieuwjaarsreceptie om aan te kaarten wat de criteria voor een ban zijn.Ik vind het iedere keer een flauwe beslissing, mits er grove uitlatingen worden gedaan of er mensen moedwillig gekwetst worden.Jammer dat de verantwoording hierover niet aan ons zelf wordt gelaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Hoi Pippi,Gelukkig voor jou is de uitslag goed, neem er maar een lekker sappie op.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Nou Pippi, ik lees vluchtig, dus nee om eerlijk te zeggen heb ik het draadje niet echt tot op detail gevolgd.Niet om bijdehand te doen hoor, maar ik ken Stien al een poosje en ik twijfelde of haar bericht cynisch was bedoeld.Was te snel met bezorgd zijn, en neem jou niets kwalijk in deze oke................vraagteken doet het opeens niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Kate..bedankt voor je compliment:heart: ik zal mijn uiterste best doen om het voortouw te trekkenEn wat de reakties op mijn uitglijder betreft ik denk maar zoWas sich liebt , dass neckt sichDus ik zie het meer als goed bedoelde bezorgdheid en schoppen onder mijn kont en de discussie erover was voor mij heel ophelderend....ik heb erg geen slechte of vervelende gevoelens bij gehad.Ik moest af en toe wel even slikken als me de spiegel werd voorgehouden, maar ik gaf zelf ook al vaak aan dat ik me op glad ijs begaf door nog steeds af en toe te drinken.En dat doet elke alcoholist, zich op glad ijs begeven, die denkt dat ie af en toe nog wel eens...Zaterdagavond was voor mij weer mezelf zien als de alcoholist die ik ben..ik kon het nog in houden maar de trek was er, de rem was weg en ik gleed zo weer naar beneden op mijn kont.Door het op te biechten bleef het niet geheim dus nu moet ik er weer aan werken.Dat is goed voor mijn ontwikkeling..ik begon het allemaal iets te gemakkelijk te zien.Alsof ik af en toe wel eens wat kon drinken..Tja zo zie je maar dat liegen tegen jezelf verleer je nooit maar met alle die pottekijkers en ervaringsdeskundigers in mijn leven wordt het wel een stuk moeilijker:P;)En daarom ben ik hier.Vandaag drink ik niet en zit al weer op dag 3..geweldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Hoi Trui, ik heb je gemist!! Je gaf toch een beetje kleur aan het forum.Net een tikkie anders, daar houd ik wel van.Geen moeilijke toestanden, naar ik hoop.Groetje van Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Anna:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Pippi, gefeliciteerd met je goede uitslag. Dit zal wel een hele opluchting zijn.Stientje, laat je moeder maar fijn in de waan dat je zwaar overspannen bent. Goed excuus om niet meer op alles wat ze van je wil in te gaan! Geniet van je nieuw verworven moed, om te zeggen wat je op je hart hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Soothe, lang niet gezien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Ik koop al jaren geen vuurwerk Pippi, vind ik doodeng. En bovendien zonde van het geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Pippi, hier spettert niets!!! Doffe ellende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Anna, bedankt.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Ferry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Weet jij het beste Pippi. Een beetje down. Een gevoel van alles en iedereen verlaten.Gaat wel over, een mineure stemming. Linke soep, snappie?Groetje. Blij dat het goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Speciaalvoor Soothe tegen de mineur stemming quote: They walked along the bonnie banks of Loch Lomond. It was a beautiful cloudless day. A perfect day for love and romance. " See those birds skimming across the water, flapping their wings hundred times a minute ? " she asked. " Aye, " he answered softly. " And do you see they have their beaks together ? " " Aye, " he said. " Let's do that, " she implored. " Goodness, " he said breathless y, " I'm afraid I can't flap my arms that fast.". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 @Pepples,Ik dank je, omdat je BamBam zo lekker steunt. Doe haar de groetjes van me.@Mick,Heerlijk is het om vrij te zijn en dat ben je al een jaar. Ik volg je trouw op 3,5 maand afstand.@Safi,@KarelK,@Benthe,Niet stuk te krijgen.@Tapas,Hond en kat zullen wel snel wennen aan je nieuwe dagindelingen.@Kaia,Iedere keer als ik je naam lees, moet ik aan karate denken.@Karinneke,Ik heb begrepen dat ze inmiddels een ban heeft gekregen. Ik weet niet voor hoelang en dat het gewraakte bericht door de moderator is verwijderd. Zelf ga ik het draadje niet teruglezen.@Water,Nu moet ik me gaan bedenken en ga ik het bericht van Dani even opsnorren. Kennelijk staan daar wijze woorden in vervat.@Dani,Water heeft gelijk. Je hebt daar een heel sterk stuk geschreven gisteravond. Ik kan me er helemaal in vinden. Dank je. Blijf lekker werken aan jezelf en neem niet te veel hooi op je vork. Dat geldt ook voor mijzelf.@An,Hoe gaat het thans met je schuddebol? En vooral hoe gaat het met je zoon? Je kon en kunt er toch maar mooi voor hem zijn nu je steeds een helder hoofd hebt. Ik hoop dat hij snel hersteld en weinig lidtekens eraan overhoud.@Delta,Ga je weer weg? Jammer, want wie gaat dan voor mij de feesttrein of zuipschuit organiseren als ik mijn acht maandjes vier? Hoop dat je kleinkind snel zijn griepje te boven is.@Blacky,Snotverkouden, maar goed bij de tijd.@Houtje,Weet je wat mijn ervaring is als je vrede probeer te stichten? Dan keren beide of meer partijen zich tegen jou. Daarom probeer ik ook niet meer om vrede te stichten. Laat ze het maar uitvechten. Ik ga dan wat anders doen, anders erger ik me bont en blauw.@Marjo,@Stien,En nu vooral gaan lachen.Quote En zoals Ziza altijd zegt AKTIE, is héél goed maar af en toe wil ik gewoon effe niks. Unquote.Niets doen is ook een actie.Wat het huishouden betreft: heb je alles op orde en schoon, 10 minuten later zou je weer overnieuw kunnen beginnen. Daarom beperk ik mij maar tot mijn max. 2-3 uurtjes in de week voor het schoonmaken. En als iemand dan in de loop van de week een opmerking maakt, zeg ik: neem de stofzuiger (of wat dan ook) dan, ik hou je niet tegen. Het commentaar houdt dan op en een heel zeldzame keer wordt dan die stofzuiger gebruikt. Je leert goed, je bent voor jezelf opgekomen. Viel mee he, de reactie daarop. Dat brengt je over de spanning heen.@Soothe,Verstandige man. Ook nog eens tof en waardevol.@Safi,Goed zo. Zolang je regelmatig in de spiegel kijkt en je je realiseert dat jij nummer 1 in je leven bent.Mijn steun heb je. Blijf op de goede weg.Ik denk dat ik weet welke soort kratten je gezien hebt. Ik ken ze wel en heb er al wel gebruik van gemaakt. Ik heb ze nooit geassocieerd met bierkratten, maar dat is misschien logisch. Ik dronk toen nog volop.Je moet maar zo denken: bureaucratie houdt een mens in beweging. Succes met de gebitsreparaties.@Kohtje,Volhouden, dan gaat het schilderen als vanzelf.Ik heb weleens horen zeggen dat je moet leren genieten van het leven. Voor mij is dat een waarheid als een koe en moet steeds weer constateren dat ik nog heel erg veel veel veel veel heb te leren.@Mieke,Goed op weg naar de 10 maanden. Spiritus in pepermuntjes. Zal ik die dan in het vervolg maar links laten liggen. Straks steek ik mezelf nog in de fik als ik een sigaret opsteek na het snoepen van een muntje. :$ @Marieke,Ik vind dat je een bijzonder mooie slinger hebt geproduceerd. Ik wil er ook wel zo een als ik het jaar volgemaakt heb.@Pippi, Je kunt je nu volop concentreren op je herstel van drank.Goed dat je samen met je ex in staat bent om samen met de kinderen pakjesavond te vieren.Geniet er met zijn allen van morgen.@Rudy,Verloopt het herstel naar wens? voor de patiënt. Weet je waarom het je moeilijk valt om je in de watten te laten leggen? Omdat je gewoon zou willen dat je volledig voor jezelf kunt zorgen. Maar besef wel dat als je weer goed voor jezelf kunt zorgen, niemand je meer zonder meer in de watten wil leggen. Dus tracht ervan te profiteren, hoe moeilijk het ook is. Ik vond dat destijds ook zo moeilijk en toen ik weer helemaal beter was, vond ik het zo jammer dat ik me niet in watten had laten leggen. Ik leer het ook nooit, terwijl ik toch al aardig wat kansen heb gehad.@Trees,Hoop dat je snel slaagt en al met kerst een expressootje kan drinken.@Sammy,Loopt alles bij jou nog volgens je planning? @Username,Welkom terug. Zet er maar weer de schouders onder en blijf vooral goede moed houden.Zolang je terug blijft komen, zit je in de goede richting. Uiteindelijk zal al je inspanning beloond worden, maar je moet het zelf willen en doen.@Ferry,@BamBam,@Gem,@Anna,Altijd gedacht dat ik de enige ben die vuurwerk eng vind. De eerste keer dat ik hier in Nederland nieuwjaar vierde, schrok mij een ongeluk dat iedereen, zelfs kleine kinderen met dat gevaarlijke spul in de weer was. Ik kan er nog steeds niet aan wennen. Bovendien vind ik die knallen zo onnodig hard (erg voor alle dieren) en wat een luchtvervuiling. Voor mij hoeft dat dus allemaal niet en gelukkig wordt er nauwelijks vuurwerk afgestoken waar wij steeds nieuwjaar vieren met vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Ach deze kan je vast ook wel waarderen quote: Sandy was on his way home late one night when a neighbor beckoned him for help. " Here, " he said, " give me a hand to get this pig out of the truck. " When they had got the pig out of his truck, the neighbor said, " Hold the pig still while I open the front door." Sandy quickly did as he was told and the neighbor said, " Now help me push the pig upstairs. " Sandy did that. " Now, " he said, " help me put the pig in the bathtub. " After a great deal of effort they managed to put the pig in the bath. " Look, " said Sandy, " what is going on ? Why do you need to put a huge pig in the bathtub ? " " I suppose you're entitled to an explanation." said the neighbor. " You see the problem is with my wife - she's one of those women who always knows everything. No matter what I tell her, she says to me, " I know, I know." " But how is a pig in the bath going to help ? " asked Sandy. " Well, tomorrow morning, " said the neighbor, " she's going to rush into the bedroom and scream at me, " There's a huge pig in the bath," and I'm going to lay back in bed and say to her, " I know, I know." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Safi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Ik wil je wel even opbeuren hoor Soothe. Je bent alleen zo ver weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Corinne ik las vandaag: quote: Worry is like a rocking-chair...you worry, worry, worry..and you never get anywhere!! Ik dacht ,die kan jij ook vast wel waarderen, nadat ik je stukje las over 'leren genieten van het leven' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 @Safi,Die is raak.Ik doe mijn best en hoop eens te kunnen zeggen: nu heb ik leven onder de knie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 SAFI:) Ze zijn wel leuk.Ik had Anna aan de telefoon en hebben er samen om gelachen!Safi, dit zijn die momenten, dat ik de kroeg in wil!!!Niet eens een overmatige trek, maar onder de mensen zijn.Dat zou dus uit de klauwen lopen!!!Maar ik ben thuis en duik vroeg mijn bed in!!!Liefs Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Pippi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden