Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Benthe.. hier(????) zijn pepernootjes die speculaas-achtige harde halve bolletjes.. en kruidnootjes... tja, die ken ik niet. Wel de Taai-taai.. maar niet in zo kleine vorm... is daar ook al mode, cq traditie in?? die zelfs in dit kleine Nederland weer zo verschillend kan zijn per streek???? Leuk!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Die Kaia, Ik tegen? Verre van!!Even consulteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Jamaar, Anna... dan zouden er formules moeten zijn.. of ben ik nou niet heks genoeg om te weten dat die formules er ook zijn??? hihi... jij was toch van heksenafkomst of zo??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 safierke , ik was al ziek voor ik naar spanje vertrok , vliegen als men een kopvalling heeft is blijkbaar niet goed sinusitis en veel slijmen ik ben hier thuis een beetje aan het werken , want kan niet echt stil zitten wil van een kast er twee maken , en dit lukt redelijk , daarjuist een gatje in mijn eigen pols geboord ;-((gelukkig bloed het niet maar het doet joder veel pijn , zit hier zo wittekes als een spookje ;-((huil huil ben blijkbaar niet zo een goede klusjes vrouw als tapas ga beetje liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Een R.A.F en K.S.K Team. Niet gek!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Afnemende maan Kohtje, mijn krachten zijn op het moment minimaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Leve beide teams!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Anna, dat schiet ook niet op!Ik bruis van energie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Safi... toe nou toch... tellen... oktober: 1maand, november: 2 maanden, december 3 maanden.. Tel dat op bij een jaar (12 maanden)... 12 plus 3.... hoeveel is dat nou??? kom op meissie... dat is toch 15??? of ben ik nou gek??? en dat is toch 1 jaar (12 maanden) en 3 maanden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 KSK team .Was 25 november dan jullie eerste dag?Safi, Ik lak mijn nagels niet. Maar Pippi dacht laatst dat bridgers kakkers waren. Nou op mijn bridgeclub zit maar een sjofel stelletje. Niet allemaal hoor, maar zeker geen kak. Dus als ik nu meld dat ik mijn nagels aan het lakken ben of mijn haar aan het t ouperen, weet ze dat ik ga bridgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Soothie, benutten dan, die bruisende energie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Niet fijn, Blacky, maar ik moest wel lachen omdat je joder zegt. Je kan het niet laten om er Spaanse termen in te gooien, tweetalig dameke. Koh, het is zeker grappig dat zo een klein land zo verschillend kan zijn per regio. Eetgewoontes per streek hebben mij altijd al geboeid. Maar het is zelfs zo, dat ik als in het Zeeuwse opgegroeide, weer veel verschillen merk in reageren van bijvoorbeeld Twentenaren of Brabanders. Met de auto of de trein zit je in geen tijd aan de andere kant van het land, maar soms lijkt het wel of je in het buitenland bent. Wie wil er nou eigenlijk nog naar verre oorden op vakantie?Nou ja, als het er lekker warm is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 ff meetellen allemaal. 5 september 1 jaar droog= 12 maanden. Van sept op okt+ 1 maand erbij. Van okt op nov+ 1 maand erbij. Van nov op dec is 1 maand erbij maakt een totaal van 15 maanden. Meer kan ik er niet van maken Saf. ook al ben ik vast van plan de 16 maanden wel te halen hoor! HIhi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Kohtje ik maakte en hele pleidooi om je van het tegendeel te overtuigen maar:huh::$je hebt helemaal gelijk...zal afgelopen zaterdag toch wat hersenencellen verzopen hebben:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Wist ik wel Sammy..ik plaagde je maar wat:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Blacky, ga jij maar ff lekker liggen meid. Niets doen is moeilijk, weet ik alles van. maar soms is het zo goed de rust te pakken maar ja....aard van het beestje. Doe je voorzichtig!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Soothe, lamedammadoen dan.... een team.. maar wil wel even weten wie dan die andere K is.... sorry, andere K... m'n geheugen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Je kan wel zien, dat rekenen een belangrijke factor bij bridgen is.Ik had nog niet terug geteld Sammy. maar als jij het zegt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Haha Koh, zag dat jij ook al aan het tellen was geweest. Het klopt wel je, begon nog weer te twijfelen ook.Pebbles is niet meer, mn zusje moest opzouten:angry:haha.Dat was ik natuurlijk maar heb de moderator gelijk ff een mail gestuurd dat ik 2 accounts had. En dat mag niet meer dus Pebbles is weer gewist. Was ff voor het geintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Nou Soothe, dan vergeet ik de datum in 2008 niet. is n.l. mijn verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Kohtje, KAIA!! .DOEN?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Dat is ver weg Sammy, ik hoop dan, dat we een vierdubbel feest hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Ik ga ooknaar C-1000 straks.Komen we elkaar tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Ja, lijkt me leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden