Spring naar bijdragen

maandag 10 december


anjo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 297
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gemotiveerd, hoe doe je dat toch? Altijd alles van iedereen bijhouden.Hoe is het eigenlijk met jou?

Ziza, gaaf klinkt het daar, nog veel plezier.

Trees, hoe heb je dat nou gehad? Je weet toch dat jenever en refusal niet gaat, of wilde je stiekem even proberen of je er niet ziek van zou worden.

Ferry, ik las dat je het forum wilde verlaten. Ik ben blij dat je er nog bent.

Zo nu moet ik ff een CV maken voor mijn man, want die heeft hij nodig als hij ergens tijdelijk gaat werken. Ik heb volgend jaar een poetsadres voor een morgen, bij mijn dochter. Tja alle kleine beetjes helpen en als ik een slechte dag heb, dan kan ik een andere dag komen, dus dat is wel een fijn idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ja... zoals je al hebt gemerkt... kotsmisselijk... en nog steeds koortsig... maar al wel iets beter dan de afgelopen dagen.... ik ga vooruit maar met kleine stapjes... en woensdag moet ik weer op de been zijn... dan wordt hier een vers soepje uit België bezorgd... geloof ik....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat ik je misselijk heb gemaakt met de pizza Koh. Is fris yoghurtijs meer iets voor jou?
Woensdag is nog twee stapjes verwijderd om beter te worden. Maak een hete kwast, neem een superhete douche, trek een dikke pijama aan en ga onder de wol. En dan maar zweten. Dat is het beste om snel beter te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, gefeliciteerd met 1 jaar alcoholvrij! Na vallen en opstaan ben je uiteindelijk toch zover gekomen. Ik ben zó blij voor je, en het is duidelijk dat je veel beter in je vel zit dan toen je nog dronk, ondanks alle tegenslagen. Veel succes met je voortzetting! :present::heart::rose::moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik keek gisteren naar je knuffeltje, Knuffie, want hij heeft bij mij een ereplaats. Mijn man snapt er geen biet van, dat ik aan zo;n knuffelke zo'n waarde schenk. Als ik mensen vertel over het forum snappen ze ook niet dat ik hier mensen in mijn hart heb gesloten, zonder ze te kennen.
Mijn man begint het volgens mij nu een beetje te begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...