Spring naar bijdragen

maandag 10 december


anjo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 297
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het feestvarken staat ingelogd.

Marieke, YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo hier ben ik weer .
enkele klussjes hier in huis gedaan , en nadien afgemat op de bank .
mijn kleine bureau verhuist naar een ander deel van de woonkamer en nu heb ik een groot bureau , maar ik heb bijna alle kasten moeten versplaatsen dat was minder , en ook adsl en stroom kabels verlegt , nu kijken of mijn internet het doet ??
ben ook al wortelen stamppot aan het maken , het ruikt lekker .
corinne sterkte met je .... :present:
marion sterkte met je schoonmoeder :present:
flipsen fijn je te lezen , en van harte dat het goed gaat , houden zo
benthe ik kan het mij voorstellen wat een schow jij nu krijgt van je max , mijn katerkes zijn een beetje boos omdat ik hun slaapkast verplaatst heb :huh:
nu ga ik eerst een douchke nemen want ik heb mij nog niet gewassen bah bah stinky blacky ;)
schrijf later meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag lieve mensen... voel me nog steeds helemaal niet goed... heb alleen de eerste twee bladzijden van vandaag bijgelezen en heb geen puf meer...

Wil wel even Marieke van harte feliciteren... Tapas heeft je omschreven zoals ik je ook nog heb meegemaakt... Klasse, meidje... je doet het geweldig... en gewoon doorgaan, hè????

En Bammetje.. ik kan me je bezorgdheid wel voorstellen en ben er ook wel door geraakt... maar echt, ik ben gewoon ziek.. en ook ik moet helaas met een hondje aan de wandel... hoewel, helaas??? misschien ook wel goed om even wat frisse buitenlucht op te snuiven...

ik ga weer uitloggen en lees de rest van vandaag wel zo stukje bij beetje... tot hoors.

Groetjes, Koh...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ruiken jullie het dat ik gedouchd ben ;)
in mijn medicijnen zit niets speciaals hoor , buiten iets dat mij veel doet slapen .
ik heb geen zittende kont daar word ik :devil: van , dus probeer ik mij bezig te houden beetje werken , beetje pc als ik erop kan , en beetje veel siesta :-))
geen stress aan mijn hoofd momenteel ivm het werk , en dat doet een mens eens goed
kothje verzorg je , neem zoals ik antibiotica
karinneke rust een beetje uit , dat doet een mens ook goed , beter kleine zaken beetje bij beetje als en hoop in een keer .
ik laat jullie want ying heeft honger en blijft maar op mijn toetsenbord springen ;-((

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Delta,

Ik reageer even op je, hetgeen ik schrijf is POSITIEF bedoeld. Ik heb je de reikende hand aangeboden. En je hebt hem gelukkig aan genomen. Dat heb ik erg positief van je ervaren. En ook ik heb hiervan geleerd.Ik denk dat jij nu in de periode zit van de 8 maanden. En dat is nog lichamelijk afkicken. Is het niet zo dat je je lichamelijk nog niet erg prettig voelt ??? en daarom zo snel bent aangebrand?? Nogmaals ik bedoel het POSITIEF. Denk hier eens over na!!!!! Misschien kun je hier mee je voordeel doen. En toch op het forum blijven en je verder ontwikkelen en dat doe ik ook nog steeds.

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan allen die niet naar de AA durven te gaan.

Mensen, bang zijn om een bekende tegen te komen bij de AA, is toch onzin. Mocht je een bekende tegen komen, die heeft toch hetzelfde probleem als jij hebt. Of zie ik dat verkeerd??????????????????????
Met die bekende kun je misschien wel samen de strijd aanpakken en er is een ongeschreven regel. Wat je ziet of hoort aan de tafel, blijft aan de tafel. Dus je annonimiteit is gewaarborgt. Ik denk dat het tussen je oren zit, om zo te denken.

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig maar Ferry. Van die gevaarlijke periode dan.

Ik ben niet bang om bekenden tegen te komen op AA-bijeenkomsten hoor, hihi, straks worden we nog geband door tactus omdat we de AA teveel promoten. Zijn ze hun baan kwijt.
Nee maar ik ben eerder naar een AA-bijeenkomst in de stad geweest, die sprak me helemaal niet aan. Nou ligt dat niet aan de principes van de AA, want die spreken me wel aan. Het was gewoon zo dat ik me niet senang voelde bij die mensen. En dat kan nou eenmaal gewoon zo zijn, dat je ergens niet tussen past.
Dus ik kijk wel uit naar de nieuwe groep. Als die prettig is, blijf ik daar ook heen gaan, ook als ik ben verhuisd. Zo ver is het nou ook weer niet, eens in de week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, zullen we dan vanavond even virtueel trouwen :D
Ik draag mijn blauwe joggingpak, een nieuw hemdje, een paar oude sokken, een geleende armband, en wat was het vijfde nou ook al weer?
Als jij Europe kan spelen, zing ik Amen op zijn gospels.
En nu ga ik die gekke hond uitlaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...