Spring naar bijdragen

dinsdag 11 december

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kweetnie wat je zegt als het over een man z'n haar gaat. Ach, boven de 30 zijn ze toch bijna allemaal kaal dus wat maakt het uit:D

Volgens mij heeft Saf ergens anders last van, ze wil mijn tompoucen ook wel.....

Gemmetje, jij MAG niet zoveel typen vlgs mij........:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond lieve forumleden,

Benthe,
alvast veel sterkte morgen! Ik zal voor je duimen!

Safi,
lijkt me fantastisch zo'n trip met de bus!
Dank je voor het trekken van de kaart! Ongelooflijk hoe passend het is!

Pepita,
fijn dat je er weer bent en dat je er weer voor gaat!

Water,
:moon:

Pippi,
kop op he? Het moet allemaal nog zijn plekje krijgen!

Houtje,
succes met de gesprekken over de kinders!

Trees,
ik mis je meestal! Ging het met de trek vandaag?

Blacky,
wat heb je het nodig: tijd voor jezelf! Probeer er van te genieten, al is het moeilijk!

Stien,
hoe gaat het met je?

Koh,
even jezelf opkrikken hoor! Je moet het belgische sopeje morgen in ontvangst nemen!

Kate,
sterkte morgen bij de dermatoloog. Ik hoop dat het niet ernstig is!

Karinneke,
:rose:

Corinne,
hoe is het met de ontsteking?

Bambam,
misschien een grote dot vitamine C tegen de verkoudheid?

Alle anderen sterkte en ik leef en lees mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk zo'n ijsmachine zou ik dus niet kunnen hebben...want ook daarin zou je ik me niet kunnen matigen.

Pippi...ik snap het...maar zou je misschien nog een keertje willen herhalen waar je graag antwoord op wil hebben dan kunnen we het nu gezellig met zijn allen over jouw vraagje/ideetje, verhaaltje hebben.

Ik wil iedereen zijn snoep, want ik mag het zelf niet kopen en ik was helaas al te oud voor Sint Maarten.

BB...mijn man is 46 maar heeft nog hele lange donkere manen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog ff een drankverhaaltje.
Stond bij de garage te wachten; zie ik een bus voorbijrijden met als bestemming Lauwersoog. Ineens moest ik aan iets denken. Jaaaaren geleden, wel 20 ofzo ging ik een weekendje met mn vriendin naar Schier. Zij zou bij bushalte x opstappen en ik bij bushalte Y.
Ik had een buschauffeur gevraagd bij welke halte ik moest zijn...Je raadt het misschien, die eikel stuurde me naar de verkeerde. Dus ik na een kwartier wachten maar weer es ergens anders vragen, was die bus al weg en de volgende ging pas over 4 !!! uur, grrrr.
M'n vriendin was wel ingestapt want het was zo druk in die bus dat ze, in 1 oogopslag, niet kon zien of ik er wel inzat. Anyway, zij balen, ik balen. Ik had gebeld in het restaurant wat er bij de haven staat. Tja, we konden niets anders doen dan wachten dus.(tijd voor de mobieltjes, anders had zij wel op de boot kunnen stappen maar ja)
Ik mn huisgenoot gebeld dat ik lang moest wachten en of hij ff een biertje kwam drinken:beer:
Tja........1 biertje kent Bammetje niet dus dat was zuipen geblazen op vrijdagmiddag. En na vier uur die bus in. OOOOhhhhhh, na een half uurtje ofzo moest ik me toch nodig p*ssen, niet normaal meerrrrrr.
Ik heb nog getracht het op te houden maar het is niet gelukt, zo genant. Ik nog geprobeerd in een plastic zak te plassen maar jullie begrijpen wel dat dit niet helemaal goed is gegaan. Gelukkig had het buiten ook geregend dus het was ook een beetje nat in de bus. Maar ja, ik schaamde me dood. En ik durfde de buschauffeur ook niet te vargen of hij ff voor me wilde stoppen....Ik had hier al lang niet meer aan gedacht. Wat er allemaal niet in je hoofd kan komen als je een bus voorbij ziet komen:$

Benthe, had jij ook niet es zoiets in de supermarkt... Tjonge, jonge, jonge, wat was ik toch soms erg:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, zo een ijsmachine zou jij best wel kunnen hebben, want het schoonmaken daarvan is nogal een toestand, dus zo heel vaak maak je dan ook weer geen ijs.

Water, een slechte eter? Altijd al geweest? Plezier met je bezoek.

Wat deden we voordat er mobieltjes bestonden?
Ja BamBam, zoiets had ik ook in de supermarkt, al een lifetime (of zo voelt dat nu tenminste) geleden. "Papa, die mevrouw plast in haar laarzen!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hihi... ik denk dat met sopeje een belgisch soepje bedoelt wordt... ken al die dialecten ook niet zo hoor... heb jarenlang voor een schildersbedrijf in Lochem gewerkt...veel achterhoekers... niet te verstaan voor mij, in het begin... maar met een hoop gelach kreeg ik toch meer kijk op dat taaltje... spreken doe ik het niet, verstaan gaat een stuk beter... sorry Marion....

en ach, dat sopeje zal wel gewoon een mistoetsing op het toetsenbord zijn geweest... hoewel... je weet het nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, ondanks dat ik nog bij tijd en wijle erg misselijk ben (koorts is gezakt) verheug ik me erg op een belgisch soepje... ze zijn toch wat bourgondischer aangelegd dan die duffe hollanders, hahaha... en ik stel me er dan ook wel wat van voor... want hoewel ik zelf zo'n duffe hollander ben kan ik de zuidelijker keuken wel erg waarderen... vandaar waarschijnlijk die uitdrukking van zuunige hollanders... hihi... we willen wel, maar we doen het niet omdat het zo duur zou zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...