Spring naar bijdragen

Zondag 9 december

knuffie

Aanbevolen berichten

lieve mensjes... ik lees net in m'n koortsgevoel alles een beetje bij.... en geloof me... koortsgevoel is net zoiets als straalbezopen zijn... ik voel me echt helemaal van de wereld... maar wel zonder schuldgevoel dit keer... da's een behoorlijk verschil.... dus wel sorry voor het niet helemaal bij de tijd zijn.. maar ook weer niet sorry... snappie??????

Ik wil sowieso even zeggen dat ik anna een geweldige lieverd vind... Had ik niet mijn knuffie en zij niet haar soothe.. wie weet, hahaha....sorry anna, sorry knuf.... dit moest er effe uit... Oh ja, sorry sootthe...jij ook natuurlijk.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 151
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Delta en Ferry... wat jullie allemaal onderling bekokstoven kan ik niet bepalen... weet wel dat ik jullie alletwee heel erg lief heb...en misschien is dat wel omdat ik twee tegenpolen in mezelf tegenkom in jullie... wat die ook mogen zijn... ik herken veel van mezelf in elk van jullie......blijf alsjeblieft alletweee hier op het forum... ook al zou het met ruzie zijn.... ik leer van jullie allebei.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje teamgenootje, ik zeg altijd maar zo: hoe meer ziel hoe meer vreugd en teen hoeft tander toch niet uit te sluiten? ;-) Alle gekheid op geen slokje: zorg maar goed voor jezelf en ziek maar heel goed uit, want iets zegt me dat er over een paar dagen iets heel leuks aan gaat komen ;-) Beterschap :present: !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia, ik denk niet dat die meneer graag dronken wilde zijn, want het is zo iemand die mateloosheid in een ander erg veroordeelt. Vandaar mijn beetje leedvermaak. Ook wel gemeen van me want ik wens niemand een kater toe en ik mag hem verder erg graag.
En ik ben het helemaal eens met jouw kerstgedachte. Everyday should be a christmasday! Als het tenminste gaat om aardig zijn voor anderen en iets voor een ander over hebben.
Maar, laat ik niet hypocriet wezen, ik tuig elk jaar een grote kamerplant op met slingers en ballen en lichtjes, want dat vind ik een gezellig gezicht. En de katten vinden het ook te gek....
En luidkeels meezingen met kerst-cd's is ook niet te versmaden. Arme buren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beterschap voor iedereen die zich ziek voelt....
Felicitaties voor alle mijlpaal halers en dat we een grote onder ons hebben dat weten we allemaal:
Marieke heeft morgen haar 1 jaar mijlpaal.

Voor Houtje heb ik op verzoek van Water een kaart getrokken..de 11 van boven:

Vandaag geef ik mijn recht om gelijk te hebben op, voor mijn recht om gelukkig te zijn

Benthe...gniffel, gniffel..ik lach met je leedvermaak meeB)

Corinne ik heb voor jouw ook maar even een kaartje getrokken want je bent je emoties nog niet de baas. Weet wel dat ik ook heel veel gehuild heb toen ik jaren geleden besloot o wat aan mijn alcoholverslaving te doen. En het gaat over.Voor jouw een kaart midden uit het pak:
Vandaag vraag ik om steun waar ik die nodig heb

Dus geen ...ik doe dat wel even meer voor jouw maar delegeren die hap en hier om steun vragen i.p.v. geven. Je bent een lieverd.

Tapas....een brutale vraag, die je mag negeren.
Heb je echt nog nooit een vriendje gehad of nog nooit gedacht dat je met iemand kon samen wonen?
Niet dat ik denk dat een partner zaligmakend is hoor...ik denk dat je jezelf prima en misschien nog wel beter kan ontwikkelen zonder partner.

Kaia...goeie gedachten en ik doe met je mee KDB..heb geen verplichtingen en hoop dat zo te houden, geen kadootjes, geen kerstdiner...gewoon good old me, the man and the dog...een dag als een ander.
Ik heb wel kerstkaartjes gemaakt...valt dat onder KDB zijn?:huh:

Nou hier is het zalig zacht zonnig weer, geen wind, dus ik ga lekker met mijn schatten de natuur in...voordat het hier ook weer zo triest wordt als de afgelopen dagen.

Fijne dag iedereen!
En fijn dat alle rust weer terug gekeerd is op het forum, ik sluit me daar graag bij aan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig zijn de problemen op mijn werk niet alcohol gerelateerd. Wel ben ik steeds meer gaan drinken door alle spanningen op mijn werk.

Ik twijfel op dit moment of ik mijn problemen op mijn werk met bijvoorbeeld familie moet delen. Laatst vroeg er een familielid wat ik ga doen met De Feestdagen. Ik heb gezegd dat ik het door alle stress rustig aan wil doen. Het liefst ben ik met kerst gewoon lekker thuis met een goed boek en wat leuke DVD's. Ik kreeg een beetje een ironische mail terug, zo van het is toch wat he die stress.

En dat terwijl momenteel mijn baan op de tocht staat en ik nu al heel erg tegen morgen opzie.

Moet ik eerlijk zijn en dat familielid gewoon bellen en mijn verhaal vertellen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ cheyenne,

Moeilijke keuzes wel zeggen niet zeggen. Heb je goed contact met dat familielid? Kan soms best lekker zijn om alles bij een ander te spuien ben jij er voor 't moment even vanaf en wellicht dat dat familielid de boel beter begrijpt en je wat leukere mails stuurt.

Sterkte ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schaam me zo voor de situatie op mijn werk. Het is nu net of ik mijn werk niet goed doe, maar al die achterstanden zijn ontstaan door onderbezetting. Nu word ik van alle kanten belaagd, namelijk door de cliënten die ik telefonisch te woord moet staan, door mijn werkgever, en door een hogere instantie.

Op zich zou het wel opluchten er met iemand over te praten. Al een tijdje leef ik in onzekerheid of ik wel of niet kan blijven. En dat vreet aan me.

Als het echt niet meer gaat (qua spanningen), kan ik me dan gewoon ziek melden? (Maar als ik me ziek meld, ontstaan er nog meer achterstanden...).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud het staat inderdaad gek, gebruikers. Maar blijkbaar hoort die term bij dit programma waar we gebruik van maken dus gebruiken we dit programma. Dus zijn we gebruikers, hihi.
Er is al vaker wat over gezegd, maar blijkbaar kan tactus daar niets aan veranderen.

Ik weet niet hoor Cheyenne, ik zou gewoon zeggen dat je toevallig dit jaar rustig aan wil doen omdat je daar behoefte aan hebt. Het is toch nergens voor nodig om je te verdedigen?
Als dit jouw keuze is, om er rustige dagen met jezelf van te maken, dan heeft niemand daar wat mee van doen. En ironische mailtjes zou ik dan ook maar naast me neerleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou je 't er niet met je leidinggevende over kunnen hebben dat de werkdruk te hoog wordt op het moment?
Ziek thuis zitten lijkt me ook niet echt ontspannend als ik je zo lees.

Ik hoop dat je snel tot een constructieve oplossing komt want continue onder spanning en druk staan is helemaal niks. Sterkte ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Benthe,

Ik dacht dat 't wel paste in het viltjes en pepermuntjes verhaal. ;) Het viel me nu in eens op, blijkbaar omdat ik me als Niet-gebruiker aangesproken voelde. Maar ja .. niet gebruikers staat ook zo raar ;)
Kleinigheidjes blijf je toch houden en eigenlijk kan ik er wel om lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En daar kan ik me dus best eens over opwinden, als vier jaar single geweest zijnde, dat je zielig zou zijn als je niet al je feestdagen volgeboekt hebt. Dat je dus gewoon liever alleen bent.
Dat verplichte gevoel van oh jee ik ben niet populair want ik heb mijn balboekje niet vol.

Cheyenne, wie zegt er precies dat jij jouw werk niet goed doet? Of is dat iets dat jij tegen jezelf zegt? Dat je denkt dat anderen over jou denken dat....
Nogmaals, als je de behoefte hebt om je te verdedigen, denk ik dat dat gevoel van ontoereikendheid meer in je eigen hoofd zit. Dat geeft pas stress!
Als jij je best doet, moeten jouw bazen zich maar gaan schamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cheyenne, je hoeft je toch niet te schamen tegenover je eigen familie (tegenover niemand eigenlijk, maar zeker niet tegenover degenen die je dierbaar zijn?)? Misschien is het wel een enorme opluchting juist, en misschien reageren ze ook wel heel prettig en heb je er zelfs steun aan, die kans zou ik mezelf niet ontnemen als ik jou was.....wat heb je te verliezen? Je image als mrs Perfect? Jij bent toch ook maar eens mens, een ieder met wie je dit deelt heeft ook een eigen kruisje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...