Spring naar bijdragen

Donderdag, 14 december 2007

CPAS

Aanbevolen berichten

Zo te lezen gebeuren er hier weer allemaal spannende dingen, sollicitaties bewust of zomaar.. ben benieuwd!!
Zo de photoshop-leerlinge is weer weg, nou, die is nu helemaal enthousiast en wil misschien wel liever ontwerper worden dan fotograaf hihihi, heb ik het toch goed overgebracht!

ben wel erg moe, toen ik opstond al hoofdpijn, dichte neus... het zal toch niet?? ik ben nooit ziek.. (laatste keer was een keelontsteking toen ik 22 was ofzo)

vanavond ga ik uit eten met een vriendin en heel stiekum vraag ik me af of ik niet gewoon een glas wijn bij het eten zal drinken, gewoon alleen maar voor de smaak.. maar volgens mij houd ik mezelf voor de gek dan.... lastig blijft het wel hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hee Spuddie, wat een leuk bericht. Als je die persoon al gesproken hebt, zou ik gewoon even opbellen wat de bedoeling is van de brief die je nog moet schrijven.
Je zegt zelf dat het alleen nog gaat om een bevestiging. Dus als je niet wil opbellen dan schrijf je gewoon, Naar aanleiding van ons gesprek d.d. enzovoort.
Maar wat verschrikkelijk LEUK als dat doorgaat. ik weet niet wat de baan inhoudt, maar als je tegen mij zegt archeologisch centrum, dan denk ik meteen al, dat moet interessant zijn.
Ik hoop trouwens ook dat Karinneke haar baan doorgaat, met de diertjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee-hee Tapas!!!!!!! Hè, natuurlijk niet. Nou ben je net zo dapper geweest met de koelkast van je buuf, dan zal je toch niet aan de wijn gaan vanavond.
En ja, zo'n virus.... ook grote meisjes pakken wel eens een bacil op die in half het land door de lucht vliegt. Hoop het niet voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, zo ik heb gewerkt, aansluitend de mondhygieniste en boodschappen gedaan. Straks rijden voor de pianoles van oudste dochter en mijn jongste weer ergens oppikken, dan eten koken blabla
@ Benthe, ja ik dacht vanmorgen, kom ik open weer eens het draadje hier, maar dat was vannacht al gedaan. En ja, ik ga lekker! Hoe is het met jou. Ik heb begrepen dat je bestraald bent. Waarvoor als ik vragen mag? In ieder geval veel sterkte ermee.
@ Gemotiveerd, ja vandaag dag drie, goed dat je dat onthoudt! Ik kan het allemaal niet bijbenen hier!
Met jou ook alles lekker?
@ Spud, spannend zeg, misschien een nieuwe baan in het vooruitzicht! Met sollicitaties heb ik geen ervaring, ik ben altijd overal zo ingerold.
Nou. Ik ga weer. Misschien tot laters. liefs Visje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visje, jij hebt het gewoon veel te druk om te drinken. Hoe kreeg je dat eerder voor elkaar, met al die bezigheden?
Ik word bestraald voor hodgkin en dat is erg vervelend voor me, maar ik ben er van overtuigd dat onkruid niet vergaat.
Een fijne dag verder en ik hoop je vaker tegen te komen. 't Is toch maar niks om weg te blijven en dan weer aan de JWW te gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé mensen bedankt voor de reacties en tips!
Was even weg omdat ik visite kreeg, stond te springen aan de deur. Die keken wel ff op!

Is een administratieve functie en daarnaast kan ik regelmatig mee gaan op 't veld. Echt super! Kan op verschillende afdelingen zien hoe de voortgang gaat van de diverse opgravingen in de regio. Skeletten, potten, pannen, sierraden noem maar op. Romeins etc. Ga daar een hoop leren over de geschiedenis. Wat een werk zit er in 1 potscherf zeg!
Wel een pluspunt van me is dat ik op diverse opgravingen spontaan ben wezen kijken, werd toevallig herkend door iemand ;)
Nou nog die mail verzenden, ben zo bang dat ik 't verknol. Maar tja, gesprek was goed, contact liep spontaan en de sfeer was echt geweldig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Visje,
Zet 'm op vandaag, je kunt het en dat weet je. :present:

@KarelK,
Heel af en toe heb ik ook oorsuizingen. Meestal lukt het me om ze een muzikale gedachte mee te geven. Toch zou ik ze liever niet hebben. Sterkte.

@Karinneke,
Ze weten de spanning erin te houden. Hou vol.

@Water,
Straks, als jij uitgewerkt bent, zal het vast nog steeds een alcoholVRIJedag zijn.
Voor de andere dagen van de week: geen een idee. Dat is niet erg, van elke dag kunnen we een alcoholvrije dag maken door gewoon die eerste te laten staan. En OK, af en toe is dat niet zo gewoon.

@Gem,
Prettig dat het beter gaat met je arm. Nu niet meteen overdrijven met schrijven.
Ga je nog wel het vinger aan de pols traject volgen? Vond ik wel prettig.
Briefje op de deur met: gelieve mij liefdevol te sluiten na gebruik, ik word een beetje krakkemikkig op mijn oude dag en kan best een duwtje gebruiken.

@Delta.
:)

@An,
Volhouden, je kunt het zie maar al 4 maanden lang. :D:clock:B):sun::present::rose:;):P

@Safi,
Als je niet kunt zitten, ga je allerlei staande, lopende klusjes doen die anders blijven liggen.
Als ik die 10 tips nodig zou hebben, dan had ik dus geen plezier in mijn werk.

@Twan,
Kom weer man. 10 maanden volgens Stien. Ik geloof het zo. :D:clock:B):sun::present::rose:;):P.

@Pippi,
Ook met de ochtend blijf ik er bij: ochtendstond brengt mij geen goud in de mond. Pfff en wat was het koud. Later weer lekker in mijn warme bedje verder geslapen. Heerlijk.

@Ferry,

@Marjo,
:):rose:

@Benthe,
:heart: is in the air.
Een jeukboom zou ik ook niet willen hebben. Zouden ze hem daarom door het raam gekieperd hebben?

@Petita,
Van (tango)dansen krijg je dorst en die is het best te lessen met chateau de la pompe.
Zet je beste beentje voor en de waterkruik binnen handbereik.

@Soothe,
Laat er vrede in je hart zijn.
En als nu alle mensen dat maar eens dagelijks doen.
Een opgeruimd hart staat netjes.

@Tapas,
:camera:
Niet doen vanavond! Alleen lekker eten, wat trouwens ook al beter smaakt met gewoon water.

@Kaia,
Hebben we de donderdag dan al gehad?

@Blacky,
Ik moest toch even flink lachen met je neus. Beterschap, hoor.
Ik denk dan Yang zich de volgende keer twee keer bedenkt voor hij nog een poot uitsteek. Geef 'm maar een dikke knuffel van me. Oh, en Yin een aai over zijn bolleke.

@Haddock,

@Trees,
Gewoon schrijven waar je zin in hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, waag je er alsjeblieft niet aan, je gaat zo goed nu! Als je vanavond een glaasje neemt wil je er met de kerst ook 1, en bij de voorafgaande kerstborrel van je werk,... en....en....

Blacky, jij ook volhouden he :present: Ga voor de tweede maand, of eerst alleen voor vandaag.

Pippi, je eerste plan lijkt me zo gek nog niet: koop een leuke ring voor jezelf!

Gem, fijn dat het met je arm weer wat beter gaat.

Stien, als jij de boom versiert mag jij bepalen hoe-ie eruit komt te zien!
Ik heb de puf nog niet kunnen vinden, het spul, inclusief boom staat zo voor het pakken, maar ja. Vooral die lampjes, ze hangen nooit goed verdeeld, en dan ga ik ze weer loshalen en opnieuw.....

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

daarstraks na mijn huiselijke plichten dacht ik ik zet mij gezellig bij het forum , en schrijf een beetje .
niets nada noppes ik geraakte er niet in :devil:
ik heb hard gewerkt en geestelijk heeft dit heeeel goed gewerkt , geen gremlins meer te bespeuren ;)
siesta gedaan en in het diepste van mijn slaap belt er iemand aan de deur , nou ja een mens zou van minder iets krijgen , was het mijn partner die niet binnen kon omdat ik mijn sleutels op de deur heb laten zitten :$
ik had een stukje opgerold wc papier in mijn oor zitten , met olie aan , helpt naar het schijnt , ligt partner in de lach omdat het wc papier uit mijn oor steekt , en ik was dit vergeten , of het geholpen heeft NEEN
spud succes met deze mogelijke nieuwe baan , lijkt ook wel iets voor mij .
soothie ook hard gewerkt hombre ?
zou ons kohtje genezen zijn dank zij de goede verzorging van knuffie ?
tapas steek die gedachten heel diep in de grond , gedachten aan kunnen leiden tot :devil:
pippi misschen wil je ex de ring niet terug geven door een bepaald iets :heart:
zo en nu ga ik mij douchen , en dan eens naar ikea , kijken wat ik volgend week in mekaar kan flansen
aan alle adb'ers denk aan jullie
ach bijna vergeten estrella = ster welkom op dit forum en chapeau dat je u probleem op jonge leeftijd aanpakt succes :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch vind ik het een beetje goor klinken Safi, sojabrokken. Net als iets wat je aan de hond geeft :D
Maar laatst had ik vishapjes voor de katten en dat rook zo lekker, dat ik dacht, mmmm, eens even proeven wat die beesten krijgen. Ja hallo, nog lekkerder als wat ik krijg op brood.

Ik weet wel 1 ding: vanavond drink ik met jullie hulp geen drup alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou ergens waar het 30 graden is met een boekje in de schaduw willen zitten.
Niet op Tenerife dus.
:rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky...ik ben niet aan het drinken hoor...maar dat dacht je geloof ik ook niet.
Ik zat te denken dat ik gelukkig ben omdat ik naar mijn leven kijk vanuit het principe een glas is halfvol en niet half leeg.
Hihihihi ik moet wel lachen om je papier in je oor de deur open doen.

Tapas...ik geloof dat Kate erg goed advies geeft als je nu wilt, wil je met de feestdagen ook, maar aan de andere kant als jij dat ADB genoeg vind dan is het prima hoor. Maar ik weet dat je het eigenlijk niet echt meer wil, alleen als die gezelligheid gremlin de hoek om komt. Ik heb daar ook last van.
Denk af en toe...goh ...ik wil toch ook nog een beetje leven....maar het is toch eigenlijk te gek dat daar dan perse alcohol bij zou moeten:$:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Corinne,

Hier staat de boom al een week, begint al bijna aan zijn uitval (geintje). Tineke begint altijd na St. Nicolaas met het huis in kerstsfeer te brengen. Is haar hobby, ik zet alleen de boom klaar en haal de dozen van de zolder. Dat is dan mijn inbreng:D
Zo vanavond naar het feest van de AA. 2 jubilarissen. Heb er zin in.

Heb allemaal een fijne avond.

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
tapas

vanavond ga ik uit eten met een vriendin en heel stiekum vraag ik me af of ik niet gewoon een glas wijn bij het eten zal drinken, gewoon alleen maar voor de smaak.. maar volgens mij houd ik mezelf voor de gek dan.... lastig blijft het wel hoor!

*Tapas* Dit lezende MOET ik gewoon nog even weer inloggen, ik hoop dat je dit nog leest: zo begrijpelijk wat er nu ook even door je heen gaat, je bent ook maar gewoon een hardwerkend mens die eens extra wil genieten op zo'n gezellige vrije avond, MAAR:

NIET DOEN, STOP de stiekeme gedachte, zet em om in eerlijke gedachten, in gedachten die het beste in jou naar boven brengen, nl
"Ik heb helemaal geen wijn nodig, het is een gremlin die me zulke dingen laat denken, wat is de meerwaarde nu van één glaasje (denk aan hoeveel beter je je morgen voelt na géén glaasje!), ik ben zo lekker bezig met mezelf, daar ga ik gewoon mee door want ik ben nog lang niet klaar, sterker nog: ik ga het vreselijk gezellig hebben, desnoods uit m'n dak met spa rood (doe eens gek;-)), het forum denkt aan me en is trots op mij en ik kan met goede gedachten aan deze avond terug denken!"

Probeer je gedachten te resetten nog voordat je gaat, want die gremlins liggen zo geniepig op de loer nu dat wil je niet weten, ze denken jij een makkie bent vanavond, nou THINK AGAIN sufferds, IT AINT GONNA HAPPEN!

Heel veel plezier vanavond he!!! ->X

*Corinne: gisteren was het toch Donderzonderdag?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pff, ga toch maar wat hulp zoeken want ik ben te enthousiast om fatsoenlijke zinnen te vormen :huh:

@Gem, had nog zitten denken aan je koelkastdeur. Helpt zo'n verschrikkelijk iritante pieper misschien? Volgens mij redelijk makkelijk te bevestigen met 't koelkast lampje.

@ Safi, ben nu met je theepunch bezig, hoeveel liter thee moet er eigenlijk op? Thanks for the pindakaas tip, chocopasta mag ik helaas niet hebben. Krijg daar migraine van.

Door m'n enthousiasme ben ik vergeten iedereen te feliciteren met hun mijlpaal! Bij deze.
VAN HARTE GEFELICITEERD!! GIDDY UP GO!!! :musicnote::camera:

@Blacky, zodra ik binnen ben zal ik m'n ogen en oren openhouden voor functies in België. (is toch België waar je woont toch?) Bestaat er trouwens ook een cursus voor Belgen die nooit in België endus nooit met 't dialect opgegroeit zijn? Ik zij Belg maar spreek geen dialect en alvorens mij te vestigen in België wil ik dat toch wel een beetje spreken ;)

@Safi, HMMMMMMMMMMM die punchthee is echt lekkerrrr! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karinneke, ik ga zeker voor je duimen morgen, dat het maar een hele fijne dag mag worden, zo van dochter tot vader, hoe de situatie dan ook is, en dat je beestjes en je vader maar een gezellige ontmoeting met elkaar zullen hebben, en heel veel beterschap met je griepje :present: !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...