haddock Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 quote: Originally posted by: BentheHe, psssst, effe lekker slijmen hoor, mmmhhh, Haddockje-lief, waffoor auto dan? Want 1 ding wil ik dus wel: in een mooie oude auto naar het stadhuis. En dat weet jij niet? Ik zal wel ff grave naar je mailadres, ben kejje 'm zien. De Jag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Pip, je kunt niet alles goed doen, maar het komt vast goed.Wij hadden ze graag gehad, maar hebben ze niet gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 quote: Originally posted by: pippi, nu nog een een geweldige vent.... Segguh, hejje mij nog nooit gezien, zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Territoriumdrift, is normaal. Lijntjes trekken op je schoolbankje enzo, allemaal gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 quote: Originally posted by: pippiNee snertvent en tuimelaartje zou niet weten hoe je eruit ziet.. Tjah, dan kejje ook niet oordelen.Het gevallen prinsenkind, die nu de snert weer op gaat zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Gil jij maar hoor Pippi. Hou je het een beetje beschaafd voor jou en de kinders?Haddock als ik aan een Jag denk, denk ik aan bordeauxrood, maar dat is mijn afwijking.Volgens mij zit iedereen aan de al of niet vega-balletjes of snert met of zonder biggetjes.Ik ga even uitloggen want steeds minder letters werken. Tijd voor toetsen opwippen met een nagelvijl en schrobben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Leuk Marieke, ik wens je een leuk en fijn feestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 quote: Originally posted by: BentheHaddock als ik aan een Jag denk, denk ik aan bordeauxrood, maar dat is mijn afwijking. Ik merk het, kijk nog ff bij je PBtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Nieuw toetsenbord Benthe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Waar is die biggensnert, kom maar op. Mmmmm, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 K ben bang dat ik een balansdag ga hebben. Mn huisgenoot is nog niet thuis, en ik heb nog wel even, maar ga op tijd weg voor de meeting. En zij zou boodschappen doen. Nou ja, dat is ook niet erg, ff wat fruit eten, altijd lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 quote: Originally posted by: pippimet mes en vork altijd en de pink omhoog... Snert?Ork ork ork, soep eet je met de ......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 quote: Originally posted by: BamBamWaar is die biggensnert, kom maar op. Mmmmm, heerlijk. Kom maar an! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 hahaha Pip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Ok... ik ga maar heeeeeeeeel vroeg slapen vandaag en morgen of zo weer heeeeeeeeeeel laat op... tot ziens allemaal...en veel plezier met elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Slaap lekker Koh. Groet van Zwarte Piet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 quote: Originally posted by: pippiJIj had geen varkens toch? Had, zit nu in de snert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Nou, heb wel aan eentje om de deur gedacht, maar zou 'm toch nooit kunnen slachten, denk ik.Wat bedoel je nou verder? Varkensflats vind ik niks. De Piemontezen van de buurman zijn wel leuk. Die gaat er ook weer bij melken, trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Ik ben dol op varkentjes! Maar ik lust ze wel... Is ergens niet eerlijk he).Safi bedankt voor je roosjes en Anjo voor je lieve woorden.Ik vind puzzeltjes leggen ook heel leuk, lekker ontspannen en nergens aan denken.Als ik gestresst ben dan ga ik vaak heel rustig door mijn hart ademen, de hartcoherentiemethode. Daarbij denk je aan de warmte van je hart en koester je die. Of je denkt gewoon aan iets leuks. Dit verlaagt onmiddelijk de stressreacties in je lijf. Door yoga heb ik geleerd om mijn lichaam helemaal te ontspannen. Die combinatie, en als ik in bed lig vraag ik ook nog aan mijn slaapengel om over ons te waken, dan ben ik meestal snel vertrokken......Maar het is ook je over kunnen geven en los laten. Was jij het niet BB die een keer zei: zorgen om de dag van morgen heeft nog nooit iemand geholpen of zoiets? Stien voor jou een omdat je het zo goed doet. Had je nou vandaag een mijlpaal las ik gisteren of vergis ik me?Wie nog niet heeft gegeten eet smakelijk,later,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Kate, dat was Jezus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 quote: Originally posted by: KateIk ben dol op varkentjes! Maar ik lust ze wel... Is ergens niet eerlijk he). Such is life. Ben ook gek op kippen. Op vele manieren. En de vele fazantenhaantjes hier lonken mij aan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Mmm...lekker...fazant met zuurkool...Hoi Pippi, alles goed! Ik ben wel ingelogd maar niet altijd op mijn plek! Tnx for asking! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Airco, hier, natuurlijk niet. Mechanisch gekoelde lucht? Gewoon op tijd de blinden dicht en 'snachts luchten.Varkens weet ik niks van, zijn hier niet veel. Bij de schapen is het ook minnetjes, tegenwoordig. Vind die absurde schaalvergroting met varkensflats maar niks, maar ja, de markt dicteert. Hoor net dat de bioboeren het ook slecht hebben. Zoals ik al zei gaat de buurman, altijd vleesvee, ook melken. Meer handel.Hoi, Trees, mmmmm, fazant met zuurkool.......Ga ff uitbuiken, waren maar 2 stuks roggebrood, dit keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Ahum... Ja voor de katten dus, niet voor de liefhebbers Dank u medeforumgenoot, heb er flink om gelachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Iemand toevallig verstand van hoe lang je uitkeringspapieren rompslomp moet bewaren???? 1 jaar, 5 jaar of 10 jaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden