safidepafi Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Ach Benthe...ben je nu helemaal alleen???? Safi zegt dat Max goed op je moet passen en stuurt haar liefste groetjes...ze heeft vanochtend tijdens de wandeling zo;n zeehondje gevonden die je bij boodschappen spaart en doet net alsof het haar puppie is...OOOHHHHH..wat lieeeeeeeeeeeeffff!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 \Later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Oh wat leuk Safi, is ze heel lief voor het zeehondje?Max gaat niet slapen zonder apiejapie in zijn mand, die nu wel een beetje doorgekloven is.Tapas hoe was de uitslag van Kaatje haar test? Inderdaad blaasontsteking? Slikt ze gemakkelijk medicijnen? (Lijkt me niet met zo'n eigenwijze kat.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 De tandarts was afgrijselijk. Ik ga even bijkomen. Had de natuur nou niet iets anders kunnen verzinnen om mee te bijten dan die ellende in mijn mond? Pffff.Tapas, beterschap met de kat! Is Max echt lief voor die zeehond Safi? Mijn hond heeft ook wel eens een knuffelbeest gehad, maar die heeft het geen dag overleefd. Volgens mij dacht hij dat het een prooi was.Aangepast: het was Safi's hond die een zeehond gevond had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Dag lieve mensen...Ik was maar aan het bijlezen en bijlezen... had ik donderdag 13 december eindelijk uit, blijkt er ook nog een donderdag 14 december draad te zijn van 286 berichten. En dan moet ik vrijdag, zaterdag, zondag en maandag nog...en vandaag zitten we ook alweer op 87 (op het moment dat ik dit schrijf)... ik dacht ineens... laat maar. Ik log gewoon maar weer in om te zeggen dat het hier goed gaat. Knuffie was hier een paar dagen, heel leuke dagen.. en nu weer alleen.. Maar wel door die rare 'griep' heen... de verse tomatensoep met balletjes van Knuf heeft z'n uitwerking niet gemist, evenals enkele pillen die ze me gaf... Ik ben geen medicijnkenner, maar van deze middelen had ik nog nooit gehoord... Nou ja, ik heb me in blind vertrouwen overgegeven aan de kennis van een verpleegster... hihi.. ze had me kunnen doden, dan had ik er nog vrede mee gehad.. eeuwige vrede, dan..Ik ben er nog/weer.. alleen nog znodvuhkoudduh..... heb vandaag iets gedaan waar ik me nog altijd tegen heb weten te verzetten: een pak papieren zakdoekjes gekocht, en voor een flink gedeelte al gebruikt... Ik heb maar vijf gewone zakdoeken, die waren om twaalf uur al niet meer te gebruiken zonder ze op de verwarming te drogen te hebben gehangen, hahaha.... tja, dan krijg je ook schuurpapier... Nou ja, ik zal de afgelopen dagen een hoop gemist hebben hier, maar misschien word ik hier en daar wel weer wat bijgespijkerd als dat nodig is...Liefs, Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Ja lieve Anna, om met iets anders te bijten hebben we ook taal gekregen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Goeiemiddag iedereen!even iets voor alle katten liefhebbers, elke dag een vit. C tablet in 't drinkwater doen helpt blaasproblemen te voorkomen met name blaasgruis. Mijn moeder heeft een kat gehad met veel blaasproblemen en sinds ze dat is gaan doen waren de klachten over. Baat het niet dan schaadt 't niet zou ik zo zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Hihi, Spud.. je hebt het toch wel over de katten hè?? of helpt het ook bij de kattenliefhebbers zelf...Oef, sorry... ik zal me gedeisd houden... kom nog maar net weer even kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Koh, fijn je weer te lezen. Bedankt voor die verkoudheid, die heb ik nu ook al bijna anderhalve week.Fijn dat je weer aan de beterende hand bent en het leuk hebt gehad met Knuf.Ach ja Koh, al die draadjes, bijna geen beginnen aan. Laat maar. alhoewel, mijn berichtjes moet je toch zeker wel even lezen he:D Egooooootje......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Ha, bammie. dan mag ik JOU bedanken.. ik ben pas sinds gisteren gewoon verkouden. En nogmaals, er is geen vuurwater aan te pas gekomen... want ook een griep of verkoudheid is het niet waard te gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 En nee bammie, ik scheer jou in het geval van berichtjes lezen gewoon over één kam met de rest van het forum... anders krijgen we dat weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Ok, graag gedaan. Samen snotteren is ook leuk.Fijn dat dat vuurwater in de kast is gebleven, moet je eerlijk zeggen dat ik me wel wat zorgen begon te maken toen 'we' zolang nix van je hoorden. Blij toe dat je het droog gehouden hebt.En MIJN berichten niet lezen, tsssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Bambam, ik heb achteraf het gevoel dat de hoge koorts hetzelfde met me deed als onder invloed zijn... ik kan me dingen niet herinneren, ik ging buiten mezelf... misschien moet de regel om niet onder invloed hier te schrijven wel uitgebreidt worden met hier ook niet te schrijven onder invloed van (vrij) hoge koorts... ik ben echt stukjes kwijt.. dat beangstigde me. Ik wilde niet eens meer op het forum. Ik was zo ziek en heb zulke rare dingen geschreven... Ik hoop dat dat nu weer beter gaat. Nou ja, rare dingen schrijven kan me wel eens gebeuren, maar liever bij m'n volle verstand. Snappie??? Zelfs nu moet ik nog oppassen. Die verkoudheid geeft ook een beetje raar gevoel. Wel fijn, op zich.. beetje of je in de wolken leeft.. maar ik geloof dat ik nu toch wel achter m'n eigen woorden kan staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Enneh... samen snotteren is ook NIET leuk.. maar gedeelde smart is misschien wel een beetje halve smart..Toch??? Ouwe Zwarte Piet van me??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Veel mensen hier neigen naar perfectie, waaronder ikzelf... maar!!!! vond ik zelf wel een goeie... PERFECTIE IS STILSTAND EN STILSTAND IS DOOD!!!!Ik ben perfect omdat ik de fouten maak die ik maak.. dat maakt MIJ perfect MIJ....zomaar even tussendoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Hee Haddock Droogdok, ben je ook weer in het land der wakkeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Maar Pippi, dat je kinderen verhongeren is natuurlijk geen probleem, maar wat eet je dan zelf vanavond?Nee ik snap je boosheid, achter het behang en bloed onder de nagels.Maar misschien willen ze wel liever aandacht van jou dan alleen maar lekkere hapjes...Weet natuurlijk niet hoe het er bij jou thuis toegaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Pippi,Tot zover klinkt alles héél normaal. Het kind dat nooit chocolade lust, drink de chocomel van zijn zus op. Resultaat? Aandacht.Alle aandacht = aandacht ook negatief.En ja, dan zet je de compu weer aan, en dan zeg je : beter achter de compu met mensen praten dan jullie ruzie horen, doeiiiiii.En het stadium op de gitaar van advocaatje is wel een gouden stadium: dus maak een foto.En geef ze een extra knuffel, want ze voelen zich thuis veilig dus ze durven ruzie te maken (mark my words !!!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Pippi, om het heel oneerbiedig te zeggen: laat ze in hun eigen sop gaarkoken..... Ben jij de schuld van hetgeen zich nu allemaal rond jou afspeelt??? Nou ja, alles door de gootsteen donderen is natuurlijk jouw daad, en dan jezelf achter de computer verschuilen is ook niet je van het...Je kunt niet meer dan je best doen.. en als dat uit liefde gebeurd is er niks aan de hand. Maar als het vooropgezet plan was om ze rustig te houden, ja... Het gaat om de intentie, Pippi...en denk aan je eigen onderschrift!!!!En helemaal stil is het hier niet hoor. Ik heb hier tot en met morgen ons hondje rondlopen.. het beestje is vrij rustig, maar op de gekste tijden moet er toch even flink gespeeld worden... Liefst met zijn PIEP.. een rubberen soort egeltje met een piepertje in z'n buik... Het beestje heeft wel vijf speelgoedjes mee, maar die PIEP is je van het... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Ja, Benthe en Pip, de snertvent is er weer. Zit nu dankzij Safierke en Blacky aan de senseo via de 1 kopjesknop, perfect! Ff vluchtig de boel overgekeken, wat heb ik gelachen om die borstenverhalen. Hier steek je nog 's wat op. Pip, ken jij de huishouding hier niet 's 'n dagje komen doen, ik moet nodig nieuwe spullen, hahaha.Nu de boel eerst 's rustig overlezen met 'n senseoke. Oh, jah, Anjo, snert zonder big is geen snert natuurlijk.De biggenvreter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 quote: Originally posted by: BentheMaar Pippi, dat je kinderen verhongeren is natuurlijk geen probleem, maar wat eet je dan zelf vanavond? Hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Pip, ik weet het ook alleen maar van het bakeren van de kinderen van mijn zussen hoor, dus ik heb gemakkelijk praten. Als je ze zelf hebt is het heel wat anders. En ondertussen zit jij er maar mee en heb je waarschijnlijk alleen maar behoefte aan een . Al denk ik wel dat Houtje jou betere raad geeft.Meid het zijn kinderen, wat wilde je zelf graag van je moeder toen je kind was?Jij brouwt er van alles van, helemaal niemand van ons gaat jou vertellen dat je dat niet doet.Groooote knuffel hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 quote: Originally posted by: pippiHa Dock , voor een ander kan ik alles maar brouw er weinig van hier blijkbaar....Bekend fenomeen. Daar heb ik weer weinig aan, dan, de boel moet wel stuk.Benthe, meis, doe je wel wat rustig an? Hebben er al meer gezegd, maar toch. Eind maart wordt 'n krappe deadline, maar met wat inzet hier weet ik wel 'n mooie witte trouwauto voor jullie. Geen Chevy, veeeeels mooierder. En Stien, je moet ook maar wat proberen te ontspannen. Ach, het slapen was hier ook kort.Anna, sterkte. Ik heb verleden jaar de boel weer 's helemaal laten opknappen, nu krijgt deze Abraham plus rechtsachter eindelijk z'n verstandskies. Nou jah, kejje lekker knagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 He, psssst, effe lekker slijmen hoor, mmmhhh, Haddockje-lief, waffoor auto dan? Want 1 ding wil ik dus wel: in een mooie oude auto naar het stadhuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Nou Pip weet je, ik weet niet of het zo is dat kinderen van je siblings je niet zo erg raken, maar je hebt ze niet voor altijd en immer, hooguit voor een paar weken. Tenzij je ze adopteert natuurlijk.Maar dat doet er niet toe, het is gewoon vervelend en frustrerend als de sfeer in huis onprettig en ruzie-achtig is.En dat vind ik heel naar voor je.Met die drie die je gaat opeten bedoel je toch wel je eigen varkentjes, niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden