Spring naar bijdragen

dinsdag 18 december

Houtje

Aanbevolen berichten

Ja ja, wat een lieve bezorgde zusjes heb ik toch hier op het forum.
Ik heb zo'n gek verhaal over bh's Pippi, het is echt gek. Ik had eens ergens gelezen dat wanneer je een schoudervrije jurk draagt, je de borsten op kan tapen. Een filmsterrentruc om net te doen of je geen borstentuigje hoeft te dragen en toch van die pronte joepies hebben. Affijn, ik aan het tapen, nog een strookje hier en nog een strookje daar en het begon er inderdaad behoorlijk indrukwekkend uit te zien. Trots toog ik naar het bal. Nou ik heb nog nooit zoveel ogen uit hun kassen zien vallen. Na een tijdje dacht ik, ja doewie, om nou hier rond te lopen als "dat stel borsten" in plaats van als mens gaat me ook te ver. Dus naar de dameswc. Kom ik op de gang Jules Deelder tegen, onze nachtburgemeester die hartgrondig zei: "So!! Is dat echt?" Zwart wolkje boven mijn hoofd.
Ik op de wc al die tape er af gehaald (aaauuuwww!) en terug naar het feest. Roept iemand keihard: "Hee Benthe, waar zijn je borsten nou gebleven?" Ahum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Safi,
Bedankt voor de tip, toevallig mopperen mijn buurtjes met zo'n machine net als Blacky over hetzelfde.
Dus nu kan ik ze vertellen wat ze moeten doen. Ze zullen je dankbaar zijn.

Houtje,
Niet invullen wat wij denken, meissie. Heeft geen nut en verwacht dat je net het verkeerde denkt.
Ik wist een beetje maar door wat je gisteren schreef vielen er een heleboel stukjes op zijn plaats.
Net als bij Blacky heb ik gewoon een heleboel medelijden met de kleine meisjes die jullie waren.
Had jullie zo graag een knuffel willen geven toen jullie het nodig hadden.

Het is mijn grootste angst dat ik mijn kinderen ook teveel bagage heb mee gegeven vandaar dat ik eergisteren zo overstuur was door het briefje van mijn zoon.

Kate,
Je doet het goed. Je bent er in ieder geval mee bezig en blijft maar knokken. mijn bewondering heb je.

Ik moet rennen, de kou in:devil: moet mijn paspoort verlengen anders zit ik niet bij poppedeintje onder de kerstboom. ben chagij want heb wederom weer niet geslapen dus dat worden prachtige foto's.

Benthe, beterschap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik ben vandaag bij wijze van uitzondering een dagje thuis. Mijn kind is gisteren geopereerd, dus ik loop een beetje te moederen. Ocherm, hij is zó zielig, enorm dik gezicht etc.. Het was een kaakoperatie.

Vanmiddag mag ik zelf ook nog naar de tandarts, de wortel van een afgebroken tand moet eruit. Zitten we dus alletwee met pijn in de mond. En gisteren heb ik in mijn ijver om soep door de blender te doen een kwak kokende soep over mijn hand gekregen. Die is nu gedeeltelijk ontveld, en dat is afgezien van enige pijn nogal erg ongemakkelijk.

Het gaat hier kortom helemaal geweldig! Maar, mijn senseo doet het, dus ik gooi er nog maar een kopje in, en dan ga ik eens wat flessen drinkontbijt, yoghurt en babyvoeding inslaan.

Ik hoop dat jullie je ook allemaal amuseren! Hou het droog, dat doe ik ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Anjo, ik ben blij dat het weer beter met je gaat. Wat kan jou die foto op je paspoort schelen! Die van mij ziet er ook niet uit.

Blacky, blij dat je na je bezoek aan Spanje alles een plekje begint te geven. Die reis was een goede keus denk ik.

Benthe, beterschap!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, grrrrr, de tandarts. Sterkte vanmiddag en vertroetel je zoon en jezelf maar lekker.

En ja, natuurlijk hou ik het droog. Tijd voor een kopje koffie.

Ik heb ook weer fanatastisch geslapen, zucht. Gelukkig hoef ik niet op de foto. Ik maak er een lui dagje van. Straks ff met mn hondjes lopen en vanavond naar een meeting. Mwah, is goed te doen lijkt me toch. Afspraak bij de garage verzet. Ik ben zo vergeetachtig momenteel, niet normaal meer. Ik was een hele week kwijt, dacht dat de afspraak de donderdag na Kerst was... Maar zover was het nog niet. Ik heb voor donderdag al allerlei afspraken staan. Ga ik een dag lopen dubben hoe ik dat nou toch ga regelen. Nou simpel dus, garageafspraak verzetten. Oh, wat maak ik het mezelf toch vaak moeilijk.

Tja, waarom simpel doen als het ook moeilijk kan?

Alleen vandaag drink ik niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens & Meiden

Wat zijn we toch een HEEEEEEEEEEEEERLIJK stel. Ik zit hier hardop te gieren van de lach.

Maar even serieus:

Blacky, dat is inderdaad geen kalk maar pluisjes papier van de pads ????

Benthe, ik heb óók migraine my-sister-of-mine. Het duurt bij mij rustig 4 dagen dat ik de pot innig omklem en soms een dutje doe in de badkamers wegens wc-pot-verlatings-angst.
Ik heb een neusspray Immigran en zetpillen Voltarene en zetpillen tegen het overgeven (die zijn het belangrijkst).....

Mijn _RAO trof me een keer omklemd om de pot aan, groen gekleurd en dacht minimaal dat ik dood ging waarop ik zei óóit wel ja denk ik....hij stond erop om naar de dokter te gaan omdat hij dacht dat ik minimaal een gevaarlijke tropische ziekte had. Ik stond (nou ja) stond, ik hechtte er grote waarde aan met mijn auto te gaan die van hem is minimaal 38 jaar oud en doet het vaak niet. En om nou 2,5 uur met pech langs de dorpsweg hier te staan..... dus daar gingen we ik gehuld in dekbed achterin liggend, en maar kotsen hè en die emmer rechthouden want het is mijn eigen auto....... voorzichtig door de bochten ik was zo beroerd..... waarop de huisarts (die was vooraf gebeld door de _rOA) in de auto keek en de ROA meededeelde dat ze, als ik zó ziek was, óók wel zelf langs kom komen hoor ....... ze was een beetje boos op hem. Ach ja tot zover de migraine.

En over borsten gesproken: ik vind/vond (dat vind ik namelijk nog steeds dat dat toen zo was) dat ik te grote borsten had dus ik pakte ze wel eens strak in in rekverband om een plat mogelijke indruk te maken. Toen ik gekeurd moest worden voor een bepaalde baan had ik een gesprek met personeelszaken, je snapt hem al, en meteen daarna de keuring, maar dat was ik vergeten. :wacko::$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky en alle anderen met een Senseo die het niet doet...YOUR WELCOME!
Wat zo iets betekent als...graag gedaan!

Anna...dat klinkt pijnlijk bij jullie in huis...en hete soep over je hand dat is ook niet mis.
Ontbijtdrankjes en soep lijkt me wel een noodzaak daar bij jullie!

Benthe...je huiskamer zo donker mogelijk houden en NIET lezen, GEEN TV kijken!!
Zoveel mogelijk slapen en GEEN koffie drinken.
Ja ik weet het ik ben STRENG maar het is het beste!

BB...slaap jij niet lekker met dit koude weer? Ik slaap als een roosje ...is er een reden voor?

Anjo...alvast heel veel plezier bij je poppedeintje met de Kerst mocht je opeens weg zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eerlijk gezegd smaakt het dubbel deze senseo , weer een €uri uit gespaard dank zij safierke .
anna verzorg die hand , is inderdaad enorm pijnlijk , en succes bij de tandarts .
anjo succes met je pasport , lachen naar het vogeltje
mijn mooiste foto ooit op een idk was de voorlaatse in spanje getrokken , hebben ze die toch niet stuk geknipt toen ik teug in belgie kwam wonen , de foto heb ik wel mogen houden al mag dit normaal gezien niet .
persoonlijk weet ik niet of het enkel mijn trip naar spanje is welke mijn gedachten zo veranderd hebben ??
mogelijk is het het gebruik van AD voor het eerst in mijn leven , of is het door het feit dat ik thuis ben in ziektewet (wat ik stilaan aanvaard) en ik mijn lichaam en geest rust mag en kan geven als ik er de behoefte aan heb ?? met andere woorden ik doe gewoon mijn ding .
buiten komen doe ik weinig momenteel , soms kleine wandeling met de hond , maar voor de rest voelt het aan alsof ik mij het veiligste in mijn eigen cocoon voel .
morgen heb ik wel af gesproken met een vriendin , want een echte kluizenares heb ik ook geen zin om te worden , want dan ga ik ook de kant van mijn ouders op , die mensen waren op het einde echt kluizenaars ;-((
heb ondertussen al enkel hemden gestreken , grgrgr waarom doen mensen hemden aan :devil:
zit nu aan een broodje kaas en de koffie , nadien een sigaretje en dan terug er in vliegen .
benthe als migraine op sinusitis gelijkt heb ik met jou te doen , om zot van te worden ;-((
hasta luego

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei Anna, hebben jullie een tanden/kiezen/kaken - syndroom.....

En getsie van die hand.... doet zeker goed zeer. Hete spullen moet je nooit in een blender doen, ik weet niet waar ik dat gehoord heb. Ik heb de luxe van een straafmixer die ik in dit soort gevallen in de soep doe. Hoewel een zakje goedkope kippensoep zonder verder iets erin ook erg lekker kan zijn en goedkoper dan drinkbouillon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben bij de kringloop geweest voor een kerstboom voor de ROA maar afgezien van dat je je HELE huis daarmee kan inrichten met alles wat daar staat, ongelofelijk......waren er nog maar 2 zielige kerstboompjes.

Nou zal ik de ROA niet adviseren een echte boom te kopen......dat is pas echt zonde van je geld én van je portemonnee, als je dat elk jaar ziet wat een boompje kost 25,00 euro of zo. Dus aangezien de energie van de daglichtlamp nog uit mijn ogen spettert spring ik even op de fiets (in ons trutdorp mooi wel een autovrij centrum) en en ik heb een spin achterop mijn fiets dus we zullen zien hoever we komen. Op internet staan ze voor 23,00 euro bij de Hema voorbelicht :camera: en al dus ballen erin pletteren en klaar.

En ik moet nog snoep kopen voor onze boom dus dat doe ik ook maar bij de Hema. Niet voor jou Anna, maar ik wens je wel sterkte :heart:.

Het is hier in Midden-Nederland al aardig zonnig dus het komt wel goed vandaag met ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoveel mogelijk slapen én koffie drinken? Kan dat dan?

Tja Saf, dat slapen van mij...
Was toen ik dronk ook vaak al zo maar dat kwam van de drank.
Nu de afgelopen 10 maanden komt het én van de stress, én van de scheiding én van het verliefd zijn én van het hebben van een nieuwe relatie én van het niet meer hebben van die relatie én van alle emoties op allerlei vlakken én van het hoesten en snotteren van afgelopen week én weet ik veel....
Het kan ook van mn anti deppressiva komen las ik in de bijsluiter. Ik geef me er meestal maar aan over en gelukkig hoef ik nog niet te werken. Ik dacht gister wel; oh, hoe moet dit allemaal als ik weer moet werken. Maar dat is absoluut een niet helpende gedachte en dan maak ikm me alweer zorgen over iets wat nog staat te gebeuren. NIET doen dus.

Ik ben natuurlijk ook minder aktief dus bedenk ik me maar dat ik ook minder slaap nodig heb. Ik was best moe gisteravond, heb een heel eind gewandeld gistermiddag. Maar dan ga ik liggen en komt het zandmannetje niet. Misschien weet tie nog niet dat ik verhuisd ben:huh:
Of ik val wel in slaap en word tegen 4 of 5 uur wakker. Het is al maanden geleden dat ik es een flinke nacht heb doorgehaald. Nou ja, behalve de nachten dat ik een slaappil heb genomen maar daar ben ik zeer terughoudend in. Dat spul is zo verslavend als maar kan zijn en daar zit ik nou echt niet op te wachten.

Het zal mettertijd wel beter worden ga ik, vooralsnog, maar van uit. En ik drink niet dus nooit meer een kater en dat scheelt een beste slok op een borrel:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja, BB is watching you!

Het koude weer vind ik trouwens heerlijk. Heb mn raam wagenwijd open, brrrrrrr, lekkerrrrrrrr.
Misschien maar goed dat mn verkering alweer uit is, voor de winter zeg maar, dat was een rasechte koukleum, dat had nooit lang goed kunnen blijven gaan:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het lees dan hebben we het allemaal nodig
Effecten van trainen met Brain State Conditioning
Met Brain State Conditioning wordt de balans van hersenactiviteit verbeterd. Iedereen is verschillend en reageert anders op Brain State Conditioning. De volgende effecten zien we echter vaak optreden:

* Als eerste zul je waarschijnlijk een gevoel van innerlijke rust en algeheel welbehagen ervaren. Het gejaagde gevoel waar velen last van hebben zal sterk afnemen of verdwijnen;
* De continue stroom van gedachten komt tot rust. Hierdoor zul je minder of geen last meer hebben van afleidende gedachten en je zult je helderder in je hoofd voelen. Je kunt je gedachten beter sturen, hetgeen tot een betere focus en concentratie zal leiden. Je gaat daarmee automatisch meer in het hier-en-nu gaan leven;
* Omdat de hersenen en gedachten rustiger zijn zul je beter inslapen en doorslapen. Je slaap zal dieper worden waardoor je uitgeruster op zult staan. Gedurende de dag zul je over voldoende energie beschikken en geen of minder dipjes hebben. En goed slapen is essentieel voor een goede gezondheid, dus je zult mentaal en fysiek sterker worden;
* Je wordt zelfbewuster en gaat wellicht gezonder leven (stopt mogelijk met roken, drinken, e.d.), gaat mogelijk wat meer reflecteren en wordt op een gezonde wijze wat assertiever;
* Je wordt evenwichtiger en gaat beter relativeren. Boosheid en verdriet zullen minder voorkomen, van kortere duur zijn en je minder uit je evenwicht brengen. Je zult je minder zorgen maken over verleden, heden en toekomst. Frustraties verdwijnen en je wordt minder gevoelig voor stress;
* Je zult sneller kunnen wisselen tussen verschillende soorten taken (bijv. van helikopter view naar detail en vice versa);
* Je geheugen zal beter worden;
* Ook zal je creativiteit waarschijnlijk toenemen;
* De communicatie tussen lichaam en hersenen zal verbeteren, hetgeen kan leiden tot betere fysieke prestaties voor sporters (Tiger Woods), maar bijvoorbeeld ook voor muzikanten (pianisten, ...).

Naast al deze positieve veranderingen is aangetoond dat het trainen tal van psychische en andere klachten sterk doet verminderen of zelfs helemaal verdwijnen. Kijk voor meer informatie bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen koffie is okee Safi, moet ik zelfs niet aan denken, maar niet lezen?

Haaa, Houtje, op dat moment voel je je verschrikkelijk natuurlijk, maar het is toch wel een erg mooi verhaal, jij met die emmer.
Ik weet nog niet wat ik er allemaal voor krijg, dat wordt vanmiddag per apotheek-koerier bezorgd. Het lijkt hier ondertussen wel een apotheek op zich, pffff.

Wat vertel je nu zo langs je neus weg? BamBam? Is dit serieus, je verkering uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...