Mieke Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Stien van harte meid met 1 jaar ADB. Hele dikke knuffels voor jou !!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Hieperdepiep hoera voor Knuffie.Van harte meisje..........dikke kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 quote: Originally posted by: BentheNee Water, we hebben het over een driehoek, niet over rechthoekszijden. Eeeeh... euh... nou... tsja... euh nee, hier heb ik geen antwoord op.Ik ga mijn zonden maar eens overdenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Zo, computer doet het weer! Dacht dat het aan mijn p.c. lag!Stien gefeliciteerd, ik hoop je nog te evenaren!En Knuffie, van harte! Hoeveel jaartjes, of mag ik dat niet vragen?Vanmiddag met zwangere dochter wat positiekleding gezocht...is nog niet veel keus in! Leuke middag gehad!Als het de hele winter dit weer blijft (mag nog iets kouder, krijgen we weer Elfstedentocht!) hoor je mij niet mopperen!Haddock, heb je geen dienst vannacht?En weet iemand of alles met Delta goed is, of heeft hij nou definitief afgehaakt? Toch wel jammer dat dat niet anders kan, we zijn toch volwassen mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Lieve Stien.Een fantastische prestatie.....je mag trots zijn op jezelf!!!!Gefeliciteerd met 1 heel jaar alcoholvrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Safi, wat lief dat je er weer aan denkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Ik ga er weer van tussen.FF uithijgen. Ben er morgen weer.Fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Mijn strijkbout is 2400 Watt dus een bakbeest van een ding. Kost dus ongeveer eh..... even kijken hoor. Wat zou die server kosten als die er weer eens uitligt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Water, ik vertrouw jouw wiskundige kennis honderd maal in het kwadraat plus pi meer dan de mijne, dus als je wil gaan slapen kun je dat gerust doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 12 cent PLUS dames en heren 8 cent belasting is 20 eurocent per kilowattuur.2400 watt = 2,4 x 20 = 48 eurocent per uur. Ik reken nu een euro per uur, dus ach, dat valt welt mee.Nee, weet je wat duur is? De wasdroger overdag laten draaien.Maar Kooh, met die vriezers zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Nie lachen, ik heb in de schuur een vriezer uit 1984 (toen studeerde ik nog en ik poetste ivp strijken) en die is altijd mee-verhuisd en kost ongeveer 6 euro per maand aan stroom. Dus daar ga ik met mijn goedkope vlees en groente het grootste deel van de bezuiniging is al aan gort. Dus moet ik misschien wel alleen de vriezer hier in huis aanhouden (ik heb een aparte koeler en vriezer) maar die is ook 15 jaar oud.Ik overzie het niet meer, ik ga slapen.Allemaal mooie dromen, met bloemetjes en zonneschijn graag.Tot morgen !!!!!Doeiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Oeps... schrik er van dat het forum zo maar weer zichtbaar wordt... nou ja..Ik log alleen even in om te zeggen dat er weer een alcoholvrije dag aan m'n ADB-snoertje geregen kan worden.. Het ging niet makkelijk vandaag, de verleiding om wat te halen was groot, maar ik voel me nu toch wel heel voldaan dat ik dat niet gedaan heb. Ik ga zo lekker plat met een klodder dampo onder m'n neus voor een vrije ademhaling vannacht (hoop ik). Een ieder een goede nachtrust gewenst en tot ziens maar weer..Liefs, Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Houtje, bedoel je mij met Kooh... ik kan me niet herinneren iets over vriezers gezegd te hebben. Zou niet weten wat ik daar over moet vertellen.. ik denk dat je iemand anders bedoeld.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Koh, je kan je bij mij aansluiten. 25!!! Ga stomen!Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 mag ik morgen ook meevieren? ben dan een half jaar bezig met alcohol de baas te blijven (met die ene uitglijder inclusief)Tjongejonge wat een dag vandaag, vroeg naar mijn werk gegaan, toen weer naar huis omdat ik een bestand vergeten was op te slaan op mijn harde schijf, daarna weer terug naar mijn werk en 2 printers laten draaien, daarna snel weer terug, kat naar de dierenarts, toen weer naar mijn werk, vergaderen, daarna thuis hond uitlaten, toen nog naar de kapper, bij de buuf de katten verzorgen en toen ging het kaarsje een beetje uit.. ben nu helemaal gevloerd en moet zeggen dat ik me wel eens beter gevoeld heb... en eigenlijk moet ik nog voor morgenochtend een fotoboek afmaken... grmpfffffff.. en is mijn huis chaosen toch ben ik netjes met mijn tengels uit de ijskast vol drank van de buuf gebleven!!!Morgen na het werk nog een gluhweinborrel.. pfft, gelukkig krijg ik daar het zuur van.. zou een bessensap met gluhweinkruiden ook lekker smaken?? of anders maar die punch van hier als ik het recept kan vinden... hyperdepiep dus, maar de kat plast al minder lang en minder vaak dus de injecties doen hun werk.hyperdepyperdehyperdepiep... lang leve de seresta! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Slaap lekker Koh:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Knuffie,Van harte met je verjaardag! Spud,jammer, maar je hebt verder goed gereageerd! Laat het niet voor niets zijn gebeurt en trek er je les uit!Marjo,Gefeliciteerd met 6 weken alcoholvrij!!Marion,Sterkte met alles en jezelf! Blacky,gaat het al wat beter met je?Fijn te horen dat je de Spanje-periode begint te verwerken. Sterkte verder want je zal nog een lange adem nodig hebben!Benthe,je hubbie 5 weken weg! Lang hoor!((((((((((( ))))))))))) van mij voor een ietsie pietsie compensatie en totdat hij bellen kan!Haddock,weer aan de nachtarbeid! Succes vannacht!Pippi,gaat het weer met je?Wat moet je als ouder van puber(s) toch een enorm incasseringsvermogen hebben he?Kate,fijn dat je goed gaat en fijn dat je hier regelmatig weer schrijft!Anna,#$%%@@%$ voor degene die een HELE dag vrijneemt!Soothe,gaat ie?Water,nog 2 dagen, ik nog 1!! En dan een paar dagen vrij! Ik kijk er net zoals jij erg naar uit!Trees,het is te hopen dat de grenlins straks op zijn bij jou! Dat heb je wel verdiend!Dani,where are you? How are you??Delta,groetjes!Charlie,groetjes!Tapas,sterkte met het zielige beestje en gelukkig dat ze verder goed gezond is!Corinne,hoe is het met de ontsteking? Fijn gewerkt vandaag?Safi,Estrella,hoe zijn je tentamens gegaan vandaag?Houtje,wij willen ook wel meer bezuinigen! Helaas hebben we een dochter die alle lichten aanlaat, alle verwarmingen opendraait, stiekem de verwarming hoger zet, de deur van de woonkamer open laat staan, een uurtje per dag doucht enz enz enz. Geen beginnen aan!!Marieke,hoe is de stand van zaken met je buren?BB,rot dat je niet goed slaapt!Toch kan een mens als hij langere tijd nuichter is zoveel meer hebben (en toch ook weer niet). Ik sta er tenminste nbij mezelf zelf versteld van!RJB,een beetje laat, maar fijn dat je even wat hebt laten horen en heeeeeeeel veel sterkte!Alle anderen, ik lees en leef nog steeds mee al is het even wat meer op de achtergrond!Nog 1 dag en dan heb ik een paar dagen vrij!!!! Oh wat kijk ik daar naar uit! Op het moment vind ik het werk bijna niet vol te houden, o.a reden voor mijn sjaggerijnige buien, dus een beetje rust en afstand is heel erg nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 En Koh,beterschap en veel netjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Lunalee,ik zie dat je staat ingelogd....hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Ik heb nu eindelijk alles bijgelezen, maar ga niet meer schrijven over wat ik gelezen heb.Werd al gestoord in het lezen en toen deed de server het niet meer, maar ook andere internetdingen niet meer. Dan maar Bones kijken. Nu ben ik alweer moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 safi mooi , je tekening is precies een halve om gekeerde kerstboom , het hartje is de piek ik log enkel nog maar in om te zeggen dat ik een fijne dag gehad heb , samen met mijn vriendin in west vlaanderen .ken dit vrouwke via internet sinds juni 2005 en het is onmogelijk wat een mooie vriendschap hier uit gekomen is , haar dochter is voor mij ook een beetje mijn dochter , en ja ik verwen dat meiske graag .nu ga ik naar mijn bedje toe .gem dank je wel , ja het gaat redelijk goed met mij lieve mensen slaapzacht houtje en safi nogmaals dank ivm de senseo , en ja houtje ik denk inderdaad pluisjes:light::lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Tapas, leuk dat je meeviert!En Gem, dit noem ik niet ''op de achtergrond''! Zo leuk dat je altijd voor iedereen een berichtje hebt!Van je sjaggerijnige buien merk ik helemaal niets hier hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 sorry ik was even heel druk bezig om familie leden hun hoofdjes uit te knippen en ze dan in groepjes van 4 als elfjes te laten dansen op een kerstliedje maar toen wou het verzenden niet...GGGRRR wel een erg leuke site elfyourself.com...maar dan moet je wel een alleen hoofd met wiltte achtergrond hebben.Alleen ze zijn zo druk dat het verzenden niet wil...tig keer geprobeerd..GGGRRRR! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Gem:heart: nog bedankt voor je lieve mailtje...en wat lekker nog MAAR 1 dag werken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst 19 december 2007 Tapas ik dacht dat jij met Gem een feestje had over een paar dagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden