tapas Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Hier nog zo'n boekenverslaafde, laatst nog in 1 nacht een heel boek uitgelezen, kon maar niet stoppen. Ik lees alleen maar nederlandse en vlaamse literatuur, heb niks met buitenlandse boeken, ben nu bezig met Bernlef, Carrie Slee, Hella S Haasse, en gisteren begonnen in de co-assistent van weet ik veel, bij mijn poezenoppasadres uit de boekenkast gejat... ik zou gek worden als ik niet zou kunnen lezen. Het Bureau van Voskuil heb ik al 2x gelezen en binnenkort komt de 3e keer.wauw, benthe, een sauna in de achtertuin, volgens mij houd jouw aanstaande wel heeeeeeel veel van jou!!Anjo, net bekomen van het ene sterfgeval en nu de volgende die eraan komt, wat een heftig jaar voor jou!! Heel veel sterkte!!!!Pip, hoe krijgt een kitten het voor elkaar om zijn poot te breken? Heel veel sterkte met het wachten..de op de poten smeertruuk met medicatie toedienen gaat goed als het om een kleine hoeveelheid gaat, maar dit zijn toch nog wel forse pillen, dan moet ik de hele kat ondersmeren.. en die met die hamer op zijn kop, kohtje die pas ik toe als ik echt niks anders meer weet okeej, douchen, aankleden en het fotoboek afmaken op mijn werk en dan heb ik echt vrij!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Hihi, Houtje, wapperende diamanten. Nee hoor, het zijn maar wat kleine ingelegde steentjes. En die verbouwing, ja het is wel leuk en zo wil ik het ook opvatten. Maar ik voel me wat bezwaard, net alsof ik nu voortaan helemaal ideaal moet zijn om dit allemaal te verdienen. Ik weet ook wel dat dat alleen maar in mijn kop zit en dat hij dat niet van me verlangt. Hij is ook zo'n type dat met een grijns zegt: nou, dat wilde je toch, en dan een beetje gemeen geniet van mijn verlegenheid daarmee.Ben je naar Lidl geweest en wat heb je allemaal weer ingeslagen?Koh, ze zeggen weleens, het leven begint bij 40, maar waarom niet bij 50, of bij 34 of wat voor leeftijd dan ook? Daarvoor hoef je niet naar de sauna, hihi, als je daar niet van houdt. Zo heb ik weer geen enkele behoefte aan diepzeeduiken of raften. Het is maar net, wat ZOU je willen meemaken, en het dan ook doen. Wat jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Marieke, die snerttram wordt binnenkort heel druk bezocht.... Speel ze! En hier ook veel kaarsjes. Voor de gezelligheid en ook voor ons allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 @Safi,Ik hou er niet van om in mijn blootje te lopen. Krijg dan overal de kriebeljeuk en al is de omgevingstemperatuur 30 graden, dan heb ik het toch koud.Ja, ik ben een raar mens.@Benthe,Ik doe al een jaar niet echt meer mee met het Volkskrant cryptogram. Ik lijd een beetje aan cryptomoeheid. Ik snap wat je bedoelt. Het gebruik van Russische namen is nogal verwarrend. Meestal wordt de combinatie voornaam en vadersnaam gebruikt, dan gaan ze weer over naar mevrouw/mijnheer familinaam en dan stappen ze soms weer over naar de voornaam of het koosnaampje. Vooral als ze veel personages naar voorbrengen in een vrij korte tijd word je er gek van. Zo kom ik idd niet door Oorlog en Vrede van Tolstoi. Een truc is om het eerste en soms ook nog het tweede hoofdstuk alle namen van een persoon op te schrijven. Dan hoef je niet terug te bladeren.Dwangmatig lezen doe ik niet. Ik kan 's nachts ook een sigaretje roken zonder erbij te lezen.Wat ik wel eens heb sinds ik gestopt ben met drinken is lezen zonder dat de inhoud doordringt. Vervelend, want dan moet ik teruglezen.Sauna in de tuin; die aanstaande van je moet toch wel erg veel van je houden.@Pepita,Ga eens over op tonic of bitter lemon. Dat heb ik ook gedaan.@Kohtje,Goed zo Kohtje; we hebben nog een half leven voor ons.@Tapas,Aan Voskuils Bureau wil ik ook voor de tweede keer beginnen. Eerst nog even andere boeken die liggen te wachten. Ben nu Altijd duurt alles maar even van Piet Winkelaar aan het lezen, dan heb ik nog een stuk of drie boeken liggen. Daarna kan Voskuil.@Marieke,Wat ben je goed bezig met de muziek. Daar zit muziek is!En ondertussen is het alweer kwart over twaalf geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Nou ik heb cola gekocht TWAALF liter daar doe ik ruim een week mee. Ik ga om 4 uur 's middags aan de cola jaja ik houd mezelf voor dat ik daarvan opkikker ipv een JWW. Tót het eten hè daarna drink ik alleen Spa. Zes fles = 9 liter daar doe ik krap een week mee. Ik drink zo'n anderhalve liter fles rustig leeg op een avond.En sap en ice-tea voor de kids, netjes toch. En iets van vlees, maar ik vond de gourmetschotels zo kant en klaar niet zo geweldig, ik maak zelf wel wat.Ik had voor gisteren en vandaag een lijstje gemaakt met allemaal TO DO dingen en dat gaat vandaag ook helemaal goed en ik heb erop geschreven met rode pen: GOED ZO, GAAT GOED. Want je moet jezelf aanmoedigen, een ander doet het niet.Vanmiddag zit half Nederland aan de zuip, maar ik dus niet. Nog iets lekkers halen denk ik voor bij de Cola, japanse mix van de C100.000 denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Houtje je doet het goed!!!! zie je wel, een ander doet het ook!!! hihi, je to do lijst is al meer afgewerkt dan de mijne, maar vandaag doe ik ook rustig aan, gisteren was al heftig genoeg voor 2 dagen. Dus hardgelopen en genoten van de witte spinnenwebben en bomen, echt mooi, dan is grijs weer toch niet meer zo erg. Nu lekker schoon gedouched, zometeen mijn eindelijk weer gekapte haren in model brengen en dan naar het werk dat verd*mde fotoboek afmaken... en wie weet mijn eigen kerstkaarten er nog uitpersen... en dan vrij... tot 8 januari ofzo... niet verkeerd!tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Al die mensen die naar de kapper gaan of moeten...ook maar meteen een afspraak gemaakt.Anjo,heel veel sterkte en kracht toegewenst!En nu ga ik me opmaken voor de boodschappen! Grrrr!Eerst een was eruit en ophangen, dan fijn de winkel in waar mensen koortsachtig met lijstjes nietsontziend hun karretje door de menigte persen. Waaaahhhh! Ik zal blij zijn als ik de buit binnen heb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Houtje ik vond die doos wilde zalm toch niet om te laten liggen bij Lidl. Alleen jammer dattie niet helemaal in mijn vriezertje past, dus dat was in stukken hakken en nu is het deurtje van de vriezer er uit gevallen, dus dat heb ik met tape opgeteept. Ja ik weet heel wat van optapen.Ik heb mij een moment omgedraaid bij de flessen wijn. Maar ja, wat hep 't voor nut.Tapas succes met je fotoboek, ik ga me wijden aan nieuwjaarskaarten, want dat komt er maar niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Pippi,Juultje kan blijven en dan geen Julia, maar Julio (Eglisias) of Julius (Ceasar).Heb ik gehad met een gans. Joséphine moest Napoleon worden of was het nu omgekeerd (het is al zo lang geleden). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 @Gem,Mijn kapper is gewoonlijk op maandag gesloten, maar kreeg zoveel verzoeken, dat hij met zijn voltallig personeel de komende maandag de handen uit de mouwen steekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Ja de zalm leek me ook heerlijk Benthe maar ach, zo'n heel beest in je vijver..... De kapper sla ik maar over deze kerst ik doe het gewoon met dit haar. Ik ga alles SIMPEL EN EENVOUDIG doen deze Kerst.En tja, Bee, ik moest ook even slikken bij het wijnrek, ik zeg het eerlijk. Maar ik heb me gewoon omgedraaid.Pfoe !!! Wie denken ze wel dat ze zijn.Pippi,dat wordt zeker een dure grap en nog zielig ook voor het beessie. Onze vorige kitten had een dijbeen gebroken die moest naar Utrecht naar de Veterinaire Kliniek van de Universiteit (elke hoofdletter 100 euro denk ik) ..... uiteindelijk was het niet-operabel dus dat is nog veel erger..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Goedemiddag op deze pré-kerstiaanse dag!Blacky, trouwen op je moeders verjaardag vind ik een mooi idee. Daarmee buig je d elaatste negatieve gevoelens naar je Ma om naar iets moois: je eert haar geboortedag met de dag dat jouw huwelijk wordt geboren!....maar nu ik wat verder lees op het draadje ben ik de enige met die menig....Karinneke, koud bij jou? Misschien moet je vannacht lekker in de stal gaan slapen, lekker warm tegen de beestjes aan... Ik lees van de anderen dat je kennelijk een naar begin van de dag hebt gehad, maar ik kan dat berichtje in het draadje nergens terughalen? Tapas, kan je het pilletje voor je kat niet in een bolletje saks doen? Heb ik ook gedaan, en zelfs als het pilletje eruit viel at-ie het nog op, zo lekker vond hij het!Anja, sterkte met X. Ik weet niet goed of dat je partner is, je schrijft soms in raadselen, maar in ieder geval brand ik een kaarsje voor je.Safi, jij kunt lekker schoon en rozig de kerst in! Ruik je ook lekker?Benthe, ik zou om een jaccuzi vragen in de tuin! Dat dan in plaatst van die 14 kamelen hè?(als bruiddschat!)Houtje, ben je stiekum langsgeweest? Ik ben mijn strijkijzer kwijt!!!!Niet dat ik het erg mis, ik strijk max. 1 keer per jaar, maar toch! Waar heb je hem gelaten?Pippi, of Julio (naar Inglesias, die oude Spaanse snoeper!)Zo, ik heb het hele draadje gehad. Nu maar boodschappen doen! Tot vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Pippi, Jules vind ik een hele leuke naam, wat triest voor je katje, tenen gebroken, hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?Maarrrehh Pippi, nou heb je wel weer een kater heCorinne,Tonic is inderdaad een lekker drankje, heb ik niet in huis trouwens.Ik ben ook dol op allerlei alc. vrije mixjes, dus gezonde keuzes genoeg.Benthe en KohIk word binnenkort 53 en dat is ook een leeftijd waarop het leven kan beginnen hoor.Maar ik ga niet bungeejumpen (of hoe je dat ook schrijft) en ook niet parachutespringen, niet delta vliegen en ook niet diepzeeduiken, maar wat dan wel????? .............................. ( o ja en ook geen bingospelen). en nu ga ik stofzuigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 @Trees,Het eerste berichtje van Karinneke, 9.18, hond die alles ondergekotst had.Dat kun je toch met recht een slecht begin van de dag noemen.X is de ex van Anjo.Mijn strijkijzer ligt gewoonlijk bij mijn jeansbroeken in de kast. Nu op de strijkplank.@Pepita,Stofzuigen kan idd ook als inluiding van het nieuwe begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Pippi,Ik denk dat dat een retorische vraag was van Houtje, naar de Lidl of strijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Nee, natuurlijk niet, maar ik kan toch doen alsof?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Ben trouwens vorige week wel in een mededeling over de mail gestonken. En eigenlijk had ik het kunnen vermoeden, want er waren zichtbare tekenen van doorsturen, maar hij kwam van een familielid dat doorgaans geen funmail stuurt.Die leuke van een fantastisch huisje in de Ardennen wat dan alleen aan familie of goede vrienden wordt verhuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Nou Pippi,Het was min of meer een hardop-denk vraag maar ik heb dacht ik gezegd dat ik besloot om naar de Lidl te gaan dus......ik was al weg. Weg = weg.that's all.Ik ga nu aan de strijk beginnen, dus uiteindelijk maakt het niets uit, ik moet het allemaal afwerken.tsjjaaaaaaaaaaaaa........ik verzamel stiekum strijkboutjes wisten jullie dat nog niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Ik ga nu naar boven naar de strijk dus ben ik ook weg. Laterssssssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Vakantie!!!!!!!!!!!!Ik heb het draadje van vandaag nog niet gelezen, dus val zomaar even binnen.Wat Marieke van de week zei over het pad dat in het begin smal is en steeds iets breder wordt tot je er makkelijker op kunt lopen, dat blijft me bij.....Gisteravond tijdens het kerstdiner zat ik een collega te bekijken en ik had het zelf kunnen zijn. Het ene glas rode wijn na het andere, en maar zelfverzekerd zitten zijn. Maar is dat het dan. Wil je zo zijn.Nee, ik voelde heel diep dat ik zo niet wil zijn. En ik was zo tevreden dat ik gewoon een spaatje kon drinken en ik had nog onverwachte leuke gesprekken ook.Zou het pad voor mij dan toch ongemerkt ook een beetje breder worden?Ik heb de komende week veel etentjes maar ik heb geen zin om me zorgen over drank te maken.Vandaag drink ik niet. liefs,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 @Pippi,Hier ben ik, maar ik zit niet de hele tijd te kijken of er gepost is. Ja, ik was een beetje stilgevallen en dat ga ik zo weer even doen. Dan duik ik de keuken nog maar eens in. En als zoonlief dan vertrokken is voor zijn kerstloop en daarna zijn tentamen, ga ik middagdutten.@Kate,Je pad is idd aan het verbreden. Ik zat daarbij een beetje te denken aan het meerderen bij het breien van een mouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Pippi, hoestie met jou?Corinne, dat het dan maar een brede mouw mag worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 @Kate,Een hele brede mouw.@Pippi,Aan een keer raden genoeg: jij!Wij zijn toch niet de enigen met een middagdut.Blacky doet toch ook geregeld een siestake, ook al gaat ze dan vroeger naar bed en staat ze heel veel vroeger op.Het is trouwens wel normaal een middagdut te doen. In de natuur gebeurd dat ook.Rond een uur of twee is er even een 'inzinking'. Op de kleuterschool moesten we zelfs een middagdutje doen en ik heb niet anders geweten dan dat mijn grootmoeder (dat was ze al met 48) na het middageten even een half uurtje/driekwartier een dutje deed en mijn vader en grootvader ook als ze niet werkten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Zo zoonlief is de deur uit en de batterij van mijn mobiel vol. Ik zet mijn wekker en ik ga lekker indutten bij de lieflijke klanken die mijn dochter aan de harp onttrekt.Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Als ik tekort geslapen heb, ga ik ook altijd een middagdutje doen.En wat Corinne zegt.Mijn ouders gingen altijd na het middageten even slapen.Ik weet niet anders.Waren wel heel vroeg op altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden