Soothe Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Hoi Kaia.Hier still going strong. Redelijk relaxed. ik huppel nog mee!!!groetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Beste Koh,dit is toch niet iets wat je 1,2, beslist?Ik zou er wat dagen over heen laten gaan, en je keuze zeker niet laten beinvloeden door drank of eenzaamheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Hee Kohtje, Soothe en ik zijn veel te blij met ons teamgenootje, dus laat je niet gek maken! Dit is een smulsituatie voor gremlins, maar zie het als een uitdaging zo rondom de 4de week: "Kohtje en heftige liefdesemoties"! You can do it, veeg de vloer met die gremlins aan, ze zijn veel te voor-de-hand liggend om partij voor jou te zijn, en als je eraan toe gaat geven ben je voor geen 1 vrouw meer sexy!!!!!Weet je, laat het er maar even zijn, je hoeft helemaal niet te kiezen nu en je MOET al helemaal niks! Er is niks veranderd, iemand heeft alleen maar wat tegen je gezegd en jij bent nog precies dezelfde wie je daarvoor was.Take it easy, laat het op je inwerken, laat met de tijd woorden daden worden, geen impulsieve reakties dus maar puur bij je nuchtere zelf blijven. Verman je in je kerstemoties: het is niet de beste tijd om belangrijke beslissingen te maken. Het geeft niet dat je niet weet wat je moet denken of wat je wil: laat je dat door niets of niemand opdringen. Wees gewoon jezelf, dan ben je blijkbaar al leuk genoeg voor 2 vrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Waak tegen de verbitteringvan wie door éen verongelijktvoorgoed naar ieder ander kijktals naar een onverschillig ding.Al was ze wreed, doortrapt en laf,verwijt het de geliefde nooit;zij heeft alleen het werk voltooidwaartoe je zelf de aanzet gaf.Beschouw je woede en je leedmaar als een teken aan de wand:hoe vaak je ook je vingers brandt,je hebt het ijzer zelf gesmeed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Hoi Safi, ik vind het een goed plan. Maar denk je niet dat hierdoor tijdens de nieuwjaarsreceptie een soort van tweedeling gemaakt wordt? Jullie zitten van tevoren al een flinke tijd samen met een ander doel dan elkaar leren kennen, en dat moet voor de overige forumleden een afstand scheppen.Ik kom niet, dus mij maakt het niet uit, maar missschien moet je de receptie loskoppelen van de vergadering?'t is maar een ideetje, maar zo zou ik het voelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Tja Trees...daarom vertel ik het geheim nu ook maar.... voor velen die van ver moeten komen of weinig geld hebben zal de trip 1 keer al genoeg zijn dus is het bijna wel nodig om het allemaal in 1 dag te proppen. Ik hoop dus niet dat er tweedeling komt want dat is niet nodig...ik hoop eerder dat wij elkaar dan al een beetje hebben leren kennen en het ijs al enigszins gebroken is zodat er een ontspannen sfeer zal zijn op de receptie...geen een van ons is anders of beter...we schrijven hier ook de hele dag, toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Soothe dat vind ik nou eens een prachtig gedicht! Dankjewel, als het mag plak ik die in mijn persoonlijke plakselboek.En over plaksel gesproken, zomaar even in het algemeen, de e deed het steeds niet, sinds gisteren steeds gel*zer mee. Nu heb ik die met superlijm vastgeplakt aan het dingetje dat er onder zit, affijn, is wel even een hulpmiddel tot morgen.En ik heb ongeveer 100 sms'sen gekregen vanuit Sao Paulo dus dat is wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Soothe Corinne, met jouw lengte heb je zo toch een perfekt figuur, ik weet wel dat als je slank bent je al gauw té dun wordt als je afvalt en in mijn geval al gauw té veel vet op BBB krijgt als je aankomt.....ik weet hoe sh*t het is om je garderobe steeds te moeten vervangen, ben sinds stoppen met roken 6 kilo's aangekomen maar draag tot mijn steeds groter wordende ergernis nog steeds te strakke broeken omdat ik liever af wil vallen dan dat ik m'n vertrouwde garderobe af moet vallen ;-) Dus wens ik jou in het nieuwe jaar 3 kilo van mij, dan zijn we samen gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 quote: Originally posted by: DaniBTW Haddock AEX in de plus vandaag. Maar hou je vingers even af van Pharming. Een medebeleggende Dani Maar ik beleg helemaal niet! Sterker nog, ik acht deze craze er toe in staat de hele westerse beschaving te doen instorten! Niet dat ik daar echt rouwig om zal zijn, hoor.De rurale ADHD indiaan, trouwens, de Lakotas (Sioux indianen) hebben al hun verdragen met de USofA opgezegd en gaan 'n eigen staat beginnen. GEWELDIG!!!! Ik overweeg naturalisatie, op de prairie kan ADHD 'n pré zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Safi denk je wel om mijn hart? Toen je schreef dat je met de billen bloot ging, kreeg ik zowat een verzakking + een rolling, ik dacht dat je aan de drank was gegaan ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Kwam in me op Benthe, door de discussie. Plaksel ze!!Je moet de heer J.P Rawie bedanken. Dus op naar Groningen, zijn domicillie!Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Benthe, wat leuk, 100 smsssss, en ik weet waar hij nu is!!! Ik moet trouwens wel erg lachen om jouw akties met teep en nu weer met superglue...zou wel eens een ronde door je huis willen maken ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 @Kaia van het KaSKo-team,Wat zeg je dat mooi tegen Kohtje.@Kohtje van het KaSKo-team,En ze heeft nog gelijk ook: laat je niet gek maken.@Soothe van het KaSKo-team,De dichterlijke ziel.En waarom bedenk ik pas nu dat ik van het KaSKo-team, had kunnen blokken en kopiëren.@Trees,@Safi,@Benthe,Gek dat was ook mijn eerste gedachte bij de openingszin van Safi. Gelukkig ben ik niet zo snel geschokt als jij.@Kaia,Akkoord met die gewichtsverdeling. Maar hoe pakken we dat aan???@Haddock, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Het lijkt me beter dat ik nu uit ga loggen. Al mijn stekels staan weer overeind hier. Begrijp je trots, en die van je mede-auteurs Safi. Gefeliciteerd met jullie schrijven. Van harte.Ik voel me echter zwaar bedonderd dat dit blijkbaar ,hier, achter mijn rug om heeft gespeeld en dat ik hier misschien ongewild aan heb bijgedragen door hier te posten. Ik vind het stijlloos dat niemand van de genoemde personages melding heeft gemaakt van dit boek in "wording"". Mijn vertrouwen is dusdanig geschaamd dat ik nu doe wat ik eigenlijk vorige week al wou doen. IK POST HIER NIET MEER.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Nou Dani dat achter je rug om...is wel een beetje overtrokken ...zo is het zeker niet bedoeld...er zijn wat mailtjes over en weer geschreven...meer niet...en pas nu nu we bij elkaar gaan komen...vind ik en anderen het noodzakelijk om jullie er van op de hoogte te brengen om geheimzinnigheid en samenzweerderigheid te vermijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Kaia, hoe is het in jouw huis? Bij mij zitten er allemaal dingetjes met superglue onder dingetjes geplakt. Maar zo is het leven soms ook wel een beetje, je ziet er geteept uit en het gaat allemaal goed, maar soms is het ondergronds iets anders dan aan de buitenkant. Niks ernstigs, maar soms wel waar.Ja, was jij ook in Sao Paulo? Moest je daar overstappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Dani, zo achterbaks als jij het bekijkt is het toch niet? Safi had een idee en dat is gaan leven...Als je zo redeneert zouden er ook geen PBtjes mogen, want die zijn ook achter iedereen zijn rug om!Trek je stekeltjes weer in, en realiseer je dat niemand je heeft willen kwetsen. En ach, als wij mee kunnen helpen om toekomstige alcoholisten beter te kunnen helpen, is dat alleen maar mooi, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Safi het is een beetje de reaktie die je vreesde. Dapper van je dat je het op de post hebt gezet. Van mij krijg je alle medeleven en medewerking en ik vind het jammer dat andere mensen zich daardoor buitengesloten voelen en weer beginnen met niet meer posten.Dani, beste meid, ik vind dat jammer, maar uiteindelijk heb jij jezelf met zo'n reaktie. Maar als je maar van de drank afblijft... doe dat maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Dani, ik hoop en denk wel dat de schrijvers en zeker Tactus over onze anonimiteit waken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Trees je kan het mooier zeggen dan ik...dus dani stekeltjes terug graag...we willen juist niet geheimzinnig doen vandaar mijn berichtjeEven heel iets anders..We hebben trouwens morgen 3 feestvarkens:Gem 7 maandenTapas.6 maandenChinagirl.5 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Het word toch ook geen boek over het forum...het wordt een boek over hoe wij verslaafd zijn geworden..hoe we het eerst genegeerd hebben...hoe we het toen erkend hebben hoe we daar tegen gevochten hebben...en hoe we hulp hebben gekregen en hoe we hebben overwonnenWe schrijven niet over jullie maar over ons zelf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Maar Pippi die tweedeling is er nu toch ook niet geweest in de afgelopen maanden...het boek staat los van het forum.....lijkt mij...maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen er eerst aan moeten wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Wie heeft er iets lekkers te eten? Iets echt helemaal hmmm's , iets waar je van uit je dak gaat, van jaaaahhhh, dat wil ik eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Sh*t, 't lijkt erop dat ze echt weg is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Japanse nootjes?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden