Spring naar bijdragen

Zaterdag, 22-12 , nog een week en dan ist 2008

karelK

Aanbevolen berichten

Tapas en Gem van harte proficiat met jullie mijlpaal :musicnote::musicnote:

Anjo, heftig allemaal. :present:

Rust lekker uit tijdens deze dagen ipv de uitputting van drinken en katers! En degenen die nog moeten werken: sterkte ermee.

Vandaag drink ik niet, net als gisteren.

liefs,
Kate :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anjo, heel veel sterkte, en dat je boos bent hoort helemaal bij het rouwproces dus wees maar flink boos!!!
Wel fijn voor X dat zijn kinderen er zijn en jij... voor de laatste keer als ex gezin samen bij elkaar.. mooi en raar!
Ik wens je veel sterkte en kracht toe de komende nachten (en dagen)

Gem, gefeliciteerd!!

Benthe, jij ook al virussen? ik ben het op eigen houtje aan het proberen, heb jij ook die winbutler-melding gekregen? Ik ben nu bezig om hitman pro eroverheen te gooien en die haalt al het een en ander weg... hoop dat het lukt anders moet ik ook mijn thuisITer in gaan schakelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ik denk aan je. :heart:

Safi, ik begrijp je overwegingen. Dat was ook mijn andere overweging om niet aan het boek mee te schrijven, omdat jij het zo overduidelijk ziet als JOUW boek. Jij hebt inderdaad als eerste het idee geopperd, en jij bent het ook in praktijk gaan brengen, dus dat is je goed recht. Maar als mijn eerder genoemde bezwaar van de anonimiteit er niet geweest was had het wat mij betreft een boek over en door forumdeelnemers in zijn algemeenheid moeten zijn, in plaats van de selectie van een persoon. De schifting op 'dubbele' verhalen en verscheidenheid had ik dan liever aan een onafhankelijke buitenstaander overgelaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja Benthe, ik geloof dat ik de medicatie truuk gevonden heb voor nu.. pil oplossen in water in een spuit (niet teveel water).. kat in een jas wikkelen, beetje op haar rug leggen en dan aan de zijkant van haar bekkie die spuit erin zetten en dan snel loslaten (de kat dan)...
Gisteren regelmatig een verbandje om mijn vinger gedaan gedrenkt in biotex. Ik vertrouw die kattentandjes niet zo.. gelukkig heb ik dit jaar al een tetanusinjectie gehad maar het is een vervelende plek, 2 gaatjes in je wijsvinger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Marieke ik dacht dat jij allang aan je jankmonster :D in de tram zat, hoe moet die tram nou zonder jou?
En trouwens jankmonster is echt als een grapje bedoeld hoor, ik vind accordeon heel mooi, vooral op zijn frans. Het heeft zoiets van het hele leven, melancholiek en dan toch weer vrolijk.

Tapas, ik laat mijn pc geheel over aan deze grumpy man die er blijkbaar alles van weet en momenteel zachtjes vloekend en kettingrokend van alles aan het vervangen is. De huiskamer lijkt wel een slangenkuil met al die draden en snoeren. Mijn heerlijke lunch wordt onverschillig verorberd. Nou, ik vind die zalm wel lekker.
Sans alcohol, al ben ik wel vervelend genoeg om te zeggen dat ik vandaag nou eens wel ga drinken, maar dat doe ik niet, want dat vind ik veel te zonde van al die maanden niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe je laat het hoor!!! Ander kom ik persoonlijk langs en geef je billekoek!!
Maar het is je al wel weer gelukt vandaag om mij de hele dag te laten grijnsen:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Pippi toch, natuurlijk strijkt Safi alle opbrengsten helemaal alleen zelf op, je weet toch wat een geslepen zakenvrouw dat is?
Wat is er nou met je, het kan vast niet zijn dat dit boekgebeuren jou zo in de boom heeft gejaagd, dat geloof ik niet. Vertel asjeblieft, wat het is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi mag ik vragen wat er in het verhaal van anna staat dat jouw dat gevoel geeft...want het zijn HAAR woorden dat het MIJN boek is...niet de mijne...voor mij is het ons boek...van de schrijvers die er aan deelnemen en dat ik degene ben geweest die het initiatief heeft doorgezet en uitgewerkt is een andere zaak. Maar voor mij is het ONS boek maar dat ik bepaalde zakelijk dingen in handen neem en uitwerk is mij door de schrijvers nog niet verweten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe laten we het nog maar even stil houden

Zo en nu roept de plicht van boodschappen en schoonmaken voor de Kerst...wie wil reagren ik ben hier over een uurtje of zo wel even weer.
En Pippi ik ben wel benieuwt naar je antwoord want ik proef uit je berichtjes toch elke keer weer een vervelend gevoel van jouw kant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, je hebt strakjes geschreven dat je bepaalde mensen niet hebt aangeschreven omdat je die niet in het boek vond passen, ja toch? Lijkt mij toch dat het jouw boek is, of althans dat jij bepaald wie er in gaan schrijven. Voor mij komt het over als jouw project en daar is nix mis mee. Maar jij hebt dat wel besloten om het zo te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi BamBam, Safi heeft een heftige romance met mij, vervolgens hebben we samen de lotto gewonnen en gaan we binnenkort naar Rio om te feesten en met onze konten te schudden en allerlei ongein uit te halen.
Nee hoor, ik heb Safi gevraagd of ze een van mijn best-girls wil zijn als ik trouw, en daar waren we allebei blij mee, ik omdat ze ja zei en zij omdat ze ja zei.

Pippi, ik weet ook niet meer wat ik er mee aanmoet. Een grapje er over maken is niet goed, er serieus op ingaan is niet goed.... ik vond je opmerking dat Safi met het geld gaat strijken erg hatelijk, dat deed mij ook pijn. Dus dan probeer ik er een grapje over te maken want ik heb geen zin in ruzie en al zeker niet met jou.
En het is niet zo dat ik het altijd opneem voor Safi, want zij weet ook best dat ik dat niet doe. Kijk maar, toen ze een keer voorgaas ging met drank, hoe ik haar toen boos heb toegesproken.
Dat ik het met sommige iemanden op het forum vaak eens ben, dat kan, maar dat is niet alleen Safi.
Met jou ben ik het vaak ook eens geweest, alleen nou even niet.
Dat kan toch gewoon?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen die wat ADB zijn betreft een jubileum hebben, proficiat.

Helaas lukt het mij in deze tijd van het jaar niet. Ik zie toch op tegen de feestdagen, ik snap niet dat er mensen zijn die zich verheugen op de feestdagen...

Als het maar weer eenmaal januari is, dan gaat het in mijn ogen altijd snel. Dan heb ik al weer het gevoel dat we richting het voorjaar gaan.

In januari ga ik echt weer een tijdje helemaal droogstaan. Een tijdje geleden was ik ruim een maand dry, en dat beviel me prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, dat jij de opmerking hatelijk opvatte zegt ook iets over jou toch? Misschien was het wel grappig bedoeld. Ik las em niet als hatelijk.
Zo zie je maar weer hoe verschillend dingen over kunnen komen.

Leuk dat jullie allbei blij zijn. Spannend he zo'n trouwerij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes Cheyenne.

Wat maakt dat je niet vandaag al de eerste laat staan? In wezen hoef je niet iets te doen maar iets te laten.
Voor mij waren de Kerstdagen altijd raar. Toch verwachtingen van hoe het zou moeten verlopen en dan toch ook teleurgesteld zijn. Sinds het me beter lukt minder verwachtingen te hebben zie ik er ook niet tegen op. En ik doe dingen die ik leuk vind, dat scheelt ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bambam,

Ik moet inderdaad sterker in mijn schoenen staan. Waarom uitstellen tot januari en waarom niet nu al beginnen?

De reden is dat ik altijd al een hekel heb gehad aan deze tijd van het jaar. Allemaal sentimentele verhalen in tijdschriften en op de televisie is het een en al kerst en straks na de kerst zie je weer die schalen met oliebollen en die flessen champagne op TV. Het begint eigenlijk al in november met de intocht van Sinterklaas. Gelukkig wordt er hier geen Driekoningen gevierd, anders duurde de feestmaand nog tot 6 januari.

En ik vind het moeilijk om jaar in jaar uit kerstkaarten te schrijven met alleen mijn naam eronder. Ik ben 32, en ik heb nog nooit een vriend gehad. Bij familie en kennissen duiken er regelmatig weer nieuwe namen op, terwijl ik ieder jaar alleen mijn naam onder de kerstkaarten zet.

Toch probeer ik er zoveel mogelijk van te maken, wat de feestdagen betreft. Eerste kerstdag ga ik naar mijn familie, en tweede kerstdag heb ik met iemand uit de buurt afgesproken.

Met de jaarwisseling ben ik waarschijnlijk alleen. Misschien dat ik die avond gewoon lekker op tijd naar bed ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...