Kaia Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Kohtje je moet hier even door heen maar het komt allemaal helemaal goed en je bent niet alleen: wij zijn hier en we leven met je mee en samen gaan we er weer voor!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 quote: Originally posted by: ZizaHoi tapas, Ik kijk op niemand neer... als iemand kan minderen dan is dat perfect... Geheelonthouders zijn absoluut niet superieur aan minderaars... het zijn twee verschillende werelden Tapas !! De een is niet meer of minder dan de ander...het is gewoon verschillend... Met alle respect... ik zit bij de AA en kijk neer op mensen die drinken hahahaha....klinkt wel heel ziek he hahaha.... Love and peace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Ziza, ik snap je boodschap... ik zit nu weer aan die andere kant, je weet wel..... help me.... je bent een rots in de branding........................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Het geeft niks als je niet reageert, VOEL dan maar, en we schrikken toch niet, we delen toch graag met je...en om je te kunnen inhemen, moet je je eerst onthemen zoals je nu doet ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Hoi Tapas,Even ter gerustelling. Iedereen hier heeft een probleem met alcohol, ook diegenen die al maanden of jaren droogstaan.Niemand hier kan en mag het zich niet permitteren op een voetstuk te gaan staan.Voor iedereen hier is het gevaar van een terugval wezenlijk aanwezig.Ik hoop alleen dat iedereen dat voor zichzelf ook beseft.De kerstlunch met mijn werk heeft mij daar weer eens fijntjes op gewezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 22 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 hey luitjes,Ik ga mijn bedje opzoeken, keertje optijd slapen, hoop dat er dat ook van komt.Morgen zondag, drink ik niks jullie ook?Groetjes............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Deal, Karel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 22 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 @ Corinne, sluit me helemaal met je aan, laat iedereen in z'n waarde, ben nu echt weg.Groetjes............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Karel Water, ik huppel mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Soothe en huppelen, dàt moet ik zien... la-die-da-die-da pom-pie-dom door de stad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Koh, misschien gedateerd, maar: two makes a couple, three makes a crowd ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Zojuist uit de keuken terugkomend voor mijn man zijn thee meegenomen. Die zit halverwege de keuken en deze computer. Heerlijk dat dat weer kan: een volle mok thee zonder knoeien optillen en ook nog eens verplaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Corinne, enige problemen met openen, het zit hier! Bedankt, het komt goed je hoort.Liefs!Je snapt me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Oh sorry Karel, maar ik ben op mijn achttiende slechthorend geworden en pas jaren daarna werd er iets in mijn gehoor ontdekt dat geopereerd kon worden, zodat ik gelukkig weer hoor. Wel heb ik nog steeds tinnitus, waar jij het laatst ook over had, en waar ik ook op heb gereageerd. Maar dat heb je misschien niet gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 quote: Originally posted by: SootheCorinne, enige problemen met openen, het zit hier! Bedankt, het komt goed je hoort. Liefs! Je snapt me? Nee, ik snap je niet.Wil je het uitleggen, a.j.b.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Corinne lijkt me niet zo moeilijk, wel.Krijg de mail niet open. Het probleem zit hier. Ikwerk er aan!Wil dit liever per PB zeggen, maar de box zit vol.Groet. EN dank, je hoort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Lag net heerlijk in bad, hoorde ik op de radio "Jesus Blood Never Failed Me Yet" van die onbekende zwerver, op 't eind meegekreund door Tom Waits, een van de weinige pruimbare kerstachtige nummers die je op de radio hoort. Ik lei met m'n ogen dicht te genieten van dit voor mij bekende nummer, voelde me even een met alle ellende die er bij hoort, toen ik me voor het eerst realiseerde dat "Jesus Blood" in de Roomse -en dus waarschijnlijk ook in de Anglicaanse- kerk ook voor iets geheel anders staat!Maakte het geheel nog wranger.De zwerver is in '71 toevallig opgenomen terwijl ie het zong, voor het nummer uit kwam was ie al gestorven.Nou, ik mis Pip, Trees en meerdere, jammer. Maar ik ga werkwaarts, met lichte tegenzin......Mach's gut, kransgenoten, en ik hou het ook droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Okee, Ziza, sorry dat ik even zo reageerde, zal de sfeer hier zijn.. maar of het echt 2 verschillende werelden zijn dat weet ik niet, we lopen tegen dezelfde dingen aan volgens mij. Stoppers en af en toe vallende stoppers. We streven hetzelfde doel na. Niet meer afhankelijk te zijn van de alcohol.Corinne, kerstlunch, vroeg voor drank maar dat maakt niet uit he... was het net zo lastig als mijn kerstborrel? Op het moment wordt je doodgegooid met drank lijkt wel. Ik deed daar altijd keihard aan mee, en nu is het toch wel erg anders, niet fijn!Koh, je bent wie je bent, en ik heb je echt wel warriger meegemaakt dan je nu bent.. de situatie is nu moeilijk maar er komt altijd een oplossing, alleen dat heeft tijd nodig.Geef het ook die tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Werk ze Haddock.Ik vind Silent night van Mahalia Jackson prachtig maar ook Everyday should be a Christmasday van Daniel Sahuleika, een nummer dat ik nergens meer kan vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Soothe,Sleutel in het slot gestoken en geprobeerd om te draaien. Mij lukte het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Haddock,Staat geloof ik in de bijbel dat het bloed van jezus gesymboliseerd wordt in wijn en zijn lichaam in brood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Tapas,Ik had me er vooraf niet op ingesteld. Ik verwachtte helemaal niet dat er bij de lunch gedronken zou worden.Vandaar dat ik ook aangaf dat ik in het vervolg zelfs maar bij een ontbijt uitga dat er gedronken zal worden.Safety first, niet waar.Vorig jaar zat ik me om deze tijd van het jaar suf te sjouwen om maar voldoende in huis te hebben, want op feestdagen zijn de winkels niet open. Nu hoef ik me daar lekker niet druk om te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 haha... tapas... is dat nou een compliment, dat je me wel warriger hebt meegemaakt????? ik ben ecnt totaal van de wereld ,nu...... maar goed, ik zal m'n best doen om weer totaal op deze wereld te komen... kun je zien hoe ik toch nog van deze wereld ben als ik niet meer van deze wereld ben... over beduvelen gesproken..........toch echt gemeende groetjes van Kohtje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Hallo,Vandaag geklust in mijn nieuwe huis samen met mijn zoon. Gezellig, maar het wordt een hele klus.Ben vanavond lang ingelogd om alles van gisteren bij te lezen en vandaag.Ff maar niet gereageerd op HET BOEK. Lekker belangrijk zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 dag mieke....... hihi.. da's alles... lekker belangrijk hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden