Spring naar bijdragen

Zaterdag, 22-12 , nog een week en dan ist 2008

karelK

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
Ziza

Hoi tapas,

Ik kijk op niemand neer... als iemand kan minderen dan is dat perfect...

Geheelonthouders zijn absoluut niet superieur aan minderaars... het zijn twee verschillende werelden Tapas !! De een is niet meer of minder dan de ander...het is gewoon verschillend...

Met alle respect... ik zit bij de AA en kijk neer op mensen die drinken hahahaha....klinkt wel heel ziek he hahaha....

Love and peace

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tapas,
Even ter gerustelling.
Iedereen hier heeft een probleem met alcohol, ook diegenen die al maanden of jaren droogstaan.
Niemand hier kan en mag het zich niet permitteren op een voetstuk te gaan staan.
Voor iedereen hier is het gevaar van een terugval wezenlijk aanwezig.
Ik hoop alleen dat iedereen dat voor zichzelf ook beseft.
De kerstlunch met mijn werk heeft mij daar weer eens fijntjes op gewezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh sorry Karel, maar ik ben op mijn achttiende slechthorend geworden en pas jaren daarna werd er iets in mijn gehoor ontdekt dat geopereerd kon worden, zodat ik gelukkig weer hoor. Wel heb ik nog steeds tinnitus, waar jij het laatst ook over had, en waar ik ook op heb gereageerd. Maar dat heb je misschien niet gelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lag net heerlijk in bad, hoorde ik op de radio "Jesus Blood Never Failed Me Yet" van die onbekende zwerver, op 't eind meegekreund door Tom Waits, een van de weinige pruimbare kerstachtige nummers die je op de radio hoort. Ik lei met m'n ogen dicht te genieten van dit voor mij bekende nummer, voelde me even een met alle ellende die er bij hoort, toen ik me voor het eerst realiseerde dat "Jesus Blood" in de Roomse -en dus waarschijnlijk ook in de Anglicaanse- kerk ook voor iets geheel anders staat!
Maakte het geheel nog wranger.
De zwerver is in '71 toevallig opgenomen terwijl ie het zong, voor het nummer uit kwam was ie al gestorven.

Nou, ik mis Pip, Trees en meerdere, jammer. Maar ik ga werkwaarts, met lichte tegenzin......

Mach's gut, kransgenoten, en ik hou het ook droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee, Ziza, sorry dat ik even zo reageerde, zal de sfeer hier zijn.. maar of het echt 2 verschillende werelden zijn dat weet ik niet, we lopen tegen dezelfde dingen aan volgens mij. Stoppers en af en toe vallende stoppers. We streven hetzelfde doel na. Niet meer afhankelijk te zijn van de alcohol.
Corinne, kerstlunch, vroeg voor drank maar dat maakt niet uit he... was het net zo lastig als mijn kerstborrel? Op het moment wordt je doodgegooid met drank lijkt wel. Ik deed daar altijd keihard aan mee, en nu is het toch wel erg anders, niet fijn!

Koh, je bent wie je bent, en ik heb je echt wel warriger meegemaakt dan je nu bent.. de situatie is nu moeilijk maar er komt altijd een oplossing, alleen dat heeft tijd nodig.
Geef het ook die tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,
Ik had me er vooraf niet op ingesteld. Ik verwachtte helemaal niet dat er bij de lunch gedronken zou worden.
Vandaar dat ik ook aangaf dat ik in het vervolg zelfs maar bij een ontbijt uitga dat er gedronken zal worden.
Safety first, niet waar.
Vorig jaar zat ik me om deze tijd van het jaar suf te sjouwen om maar voldoende in huis te hebben, want op feestdagen zijn de winkels niet open. Nu hoef ik me daar lekker niet druk om te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha... tapas... is dat nou een compliment, dat je me wel warriger hebt meegemaakt????? ik ben ecnt totaal van de wereld ,nu...... maar goed, ik zal m'n best doen om weer totaal op deze wereld te komen... kun je zien hoe ik toch nog van deze wereld ben als ik niet meer van deze wereld ben... over beduvelen gesproken..........toch echt gemeende groetjes van Kohtje.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...