Vie Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Ajakkes Pippi, het maakt mij niet uit of ik nou 110 word of 48, maar ik streef er wel naar om dat zo goed mogelijk te doen. Jij klinkt vandaag verdrietig, vertel nou in plaats van in het rond te schoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Pip, het ziekenhuis ligt vol!Als ik dan geen "zin" in werken heb bedenk ik altijd maar,mag blij zijn dat ik er werk en niet in het bed lig. Bui is altijd zo over!En ja, Soothe het is oneerlijk verdeeld in de wereld, maar is dat niet met alles zo?Username, nog een ongevraagde tip Als je toch boodschappen moet doen, geen kant en klare artikelen halen!Alles lekker zelf bereiden, doe eens "lekker" moeilijk.Alweer een bezigheid voor vandaag!Ik ben eigenlijk nieuwsgierig of benieuwd hoe het Bammetje vergaat.Bammetje laat eens horen, twee kerkdiensten op één dag?Ik vergelijk een kerkdienst (als de preek goed is) met een AA meeting,vaak kun je er verder mee, zet het je aan het denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Hallo hier Houtje Strijkboutje Nok Nok NokScrollen maar !!!!!!!!!Ik heb weinig te vertellen maar gisteravond was het NIET gezellig en ik ben nog steeds boos op mijn ROA. Ze zijn allemaal blijven slapen omdat de ROA zich niet lekker voelde maar dat was me eigenlijk écht te veel dus ik ben zwaar geïrriteerd bedden aan het verschonen en zal jullie er verder niet mee vermoeien tot ik me weer wat beter voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Sodeflipflap, ik heb geloof ik flink uitgeslapen en dan beneden in je opgeruimde huiskamer komen is wel erg fijn!!Vandaag nog even de laatste dingen regelen en dan morgen voor een weekje weg. Ik ben erg benieuwd!Nu eerst maar eens douchen een aankleden en boven opruimen...en vandaag houd ik het ook weer droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Goedemiddag allemaal.Wat goed dat iedereen het zo goed heeft gedaan met de kerst. Ik heb weinig te melden, ik ga zo met de kinders bij mijn zus op bezoek.Laterss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Houtje, scrollen maar!! Waarom ben ik daar nu altijd te laat mee?Tja, alles gaat niet altijd zoals we willen. Houtje heb je aangeboden dat het span kon blijven slapen?Ligt wel in jou aard dacht ik zo, je bent een goed mens. Gezien ze regelmatig komen slapen is daar geen oplossing voor te bedenken i.p.v. al dat beddegoed elke keer weer te moeten wassen na één nachtje?Hoop dat je mood snel over is, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 @StienDas een goede....vanavond even uitgebreid koken.....en dan nodig ik mezelf ook uit......Ben inmiddels bij een vriend ....ben notabene nog naar de slijter voor hem geweest voor een fles wodka....ik braaf een flesje cola meegenomen.....heb het er nog niet moeilijk mee.....ik kan ook niet, want ik had vanmorgen 3 refusal achter de kiezen.Ik weeet ik zoek het op....maar thuis wordt ik helemaal crazy van het niets doen.....ik kan natuurlijk hier ook uitgebreid gaan koken, hoef ik ook niet alleen te eten......Sorry dat ik hetsteeds over mezelf heb....maar ik moet gewoon mn verhaal een beetje kwijt....dat jullie dat snappen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Ik dacht eigenlijk dat Houtje supergemeen was, een heks in Hans en Grietje, hmmm, kom maar in mijn strijkhuisje, jaaahhhh!!!!Ik werd al heel erg bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Username, neem het me maar niet kwalijk hoor maar volgens mij heb je weinig opgestoken achter je pc met de kerstdagen.-Je bent naar de slijter geweest? Knap dat je niet aan jezelf dacht, of stiekempjes toch?Tuurlijk zou je graag bij deze vriend willen koken, hij heeft immers alco in huis?Je zit in een beginsituatie, bindt het kat niet op de spek, of is het het spek niet op de kat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Dat is een triest verhaal Pippi... Zoiets blijft bij je als je die mensen goed kent he.Tapas ik wens je vast een hele fijne week toe en ga zo door!Benthe, als je dit jaar nuchter blijft zijn de beschouwingen veel echter. Nou heb je heel wat voor je kiezen gehad dit jaar, maar het wordt nooit beter door je verdriet te verdrinken. Je doet het hartstikke goed.Username, landerigheid alom dus. Is 3 refusalpillen niet een beetje veel, ik heb er geen verstand van hoor. Heb je geen oude stapel foto's die je kunt bekijken, of misschien op je computer hebt.Maak een foto van jezelf en ga ermee fotoshoppen. Informeer of je vrijwilligerswerk kunt doen, ga fitnessoefeningen doen. Ondertussen flik je het maar mooi.Gisteren weer fris doorgekomen. Voor we naar het restaurant gingen kwam een oud gedachtepatroon even zijn kop opsteken (je kunt ook met de bus gaan en lekker een wijnarrangementje nemen, het is toch kerst) maar dat kon ik gelukkig omzetten in nieuwe gedachten die toch ook de kans moeten krijgen om in te slijten (en dan, vannacht weer zwetend wakker worden met bonkend hart en terug naar af).Dus het is gelukt. Er komen deze week nog wat gelegenheden die ik moeilijk vind om te doorstaan, maar ik ga ervoor.Vandaag drink ik niet, net als gisteren.groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Stien, ik denk dat je User nu iets te hard valt, het is meer de verveling en de eenzaamheid die parten speelt dan de alcohol op dit moment geloof ik. Met 3 refusal kan je niet eens drinken.Jezelf bezig houden moet je ook leren. Net als Soothe kom ik meestal ook tijd te kort terwijl ik maar 3 dagdelen werk, maarja wat wil je als je bijna tot 12 uur in je bed ligt. waarom denk je dat ik mijn huis dan weer eens ga schilderen of kamers ga verwisselen of herinrichten, hihi, het houd je lekker van de straat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 @StienStien ik kan er wel mee omgaan....serieus....ik heb refusall gehad vanmorgen, maar thuis wordt ik letterlijk helemaal gek.....ik zie de fles wel staan.....maar denk ook aan de ellende die ik er mee heb gehad......het is het me niet waard zeker niet nu om weer aan de zuip te gaan.....ik ben nu alweer 4 dagen nuchter en wil me nooit meer zo voelen als eergisteren tijdens de afkick......echt ik voel me sterk genoeg....zeker met die refusal.....maar wat moet ik dan....steeds maar iedereen ontwijken die drinkt?In mn uppie steeds thuis zitten....ik moet ermee leren omgaan....overal kom ik alcohol tegen.....ik zeg nu tegen mezelf...niet vandaag....en als ik dat elke dag zeg lukt het ook wel.....Ik voel me lichamelijk veel beter nu...heb weer trek in eten....ik ga dat echt niet meer weggooien....ik moet volgende week weer aan het werk...en met een kater lukt dat niet....en ik heb me al zo vaak ziek gemeld....de credits zijn bijna op.....ook dat houdt me op de been, om niet te drinken.....Bedankt voor je zorgen Stien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 @KateIk slik 2x 3 pillen refusal per week.....volgens mijn psych is dat effectiever....iets met je bloedspiegel ofzo had ie het over...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Kate,Je stijgt in mijn aanzien Kate. (grapje)Onzin, je doet het goed. Met al je overwinningen win je de oorlog vast.Blijf zoals je bent.Groet Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Username, je leest, ik ben te hard. Ik dacht even aan mijn eigen begintijd, tja vergeet ik niet zomaar. En een extra uitdaging als naar een slijter gaan of uberhaupt drank mee nemen naar vrienden ......Ik had het niet aan gekunt hoor.Maar ja, dat ben ik hé. Jij doet het vast véél beter succes!Was overigens goed bedoeld.Tapas, heb mezelf even gecorrigeerd. Dank je dat je mij erop wees.Lekker uitgeslapen en nu voorbereiden op komende week.Een hele fijne week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 @Stienik weet dat het goed bedoelt is....no worries....bedankt voor je zorgen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 USER,We letten scherp op u. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Dank Soothe......heb net boodschappen gedaan wordt spaghetti...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 à la Milanese? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Culinair hoogstandje?Lekkere salade erbij Maak er wat gezelligs van, ik ben weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Nee gewoon bolognese......maar wel alles vers...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 hallo,Het is rustig op het forum, ben de enigste, kom straks nog wel eens terug.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Marieke, het lijkt wel Niemandsland wat je beschrijft.Wat je laatst beschreef dat je op zolder wat muziek ging maken, en er weer gezegd werd dat je ongezellig was, dat herkende ik zo goed van toen ik nog getrouwd was! OWFFF! En dat gevoel van: laat mij nou even doen wat ik doe!Maar je dan toch weer aanpassen. Wat zijn we toch braaf af en toe, vind je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Het zijn inderdaad onbestemde dagen die laatste dagen van december. Ben blij dat ik ze door mag brengen ergens op schouwen duiveland.. vlakbij de deltawerken en neeltje jans, dus camera mee, hopen op mooie luchten en mooie foto's maken.Ik ga vanzelf wel mijn leven overzien als ik de hele dag radio 2 aanheb, al die oude nummers en de tijden die daarbij horen halen best wel wat herinneringen naar boven... Normaal breng ik oud en nieuw ook meestal alleen door maar nu dus met 10 honden en 3 andere meiden. Ben erg benieuwd! Nu voor het laatst naar het bos dit jaar met de hond hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Zo ik begin over mijn sjagrijn héén te komen.Joezzer, goed idee spaghetti maar ik doe het simpel, wel vers allemaal de groenten maar dan een blik tomaten en een zakje. Ook vitamines dus.Tapas, ik zal je m i s s e n ......... kun je niet even internetten of zo?????Ik heb mijn eten al bijna klaar. Ik ben bek-af dus ik wil echt vroeg eten en vanavond in bed House kijken en Close to Home (is ook een hele leuke serie heb ik ontdekt).Voorlopig even geen ROA-gedoe maar mijn eigen kinderen zijn precies genoeg.Laterssssssssssssss............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden