Spring naar bijdragen

vrijdag 28 december 2007


ferry

Aanbevolen berichten

Safi, het doet me goed dat jij ook ziet,dat het een ietwat merkwaardig rentrée is, met een bijlage, wat men in vezekeringskringen de kleine lettetjes noemt.

Even dit Safi, met alle respect. Er is niemand, die jou 'je' boek wil ontnemen. Het ging om wat randverschijnselen. Ik weet dat je ook naar Anna wijst. Zij was het niet eens met een aantal zaken, maar ze is niet apert tegen het boek!!
Haar niet deelnemen heeft dan ook met andere zaken te maken. Ze kan onmogelijk een afgewogen verhaal vertellen zonder in details van haar privéleven te vervallen.
En dat wil ze niet.
Ik sta dicht bij de bron en het boek wordt niet ontzegd!!

Trouwens, ook zij is er al lang overheen gestapt. Weinig oud zeer.
Take care Safi.
Laat het beheersen van de drank, de hoofdlijn op het forum zijn.
Dat het u goed moge gaan!!
Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 503
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Benthe dat is nog maar 6 nachtjes slapen. mijn lief gaat op 2 januari naar Schotland voor een week dus dan zijn we 2 januari allebei alleen. :) Kunnen we elkaar altijd nog hier bezig houden mocht het verlangen te groot worden.
Ja ik heb trouwens al een berichtje naar de politie gestuurd omdat ze het vuurwerk gelijk buiten de winkel afstekken. Ik was al gewaarschuwd maar had er zelf helaas geen weet van toen ik dit huis nam dat de videotheek ook vuurwerk verkoopt:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Safi,
Ja, ik had de indruk dat je zit te dippen. Dat gevoel over het boek heb ik niet zo. Ik heb niet de indruk dat ik nu anders benaderd wordt hier. Maar het is zo, wij schorpioentjes trekken alles nogal naar ons toe en kroppen het dan op tot er eentje met een onschuldig vingertje toevallig langskomt en het deurtje opendoet. Dan barst de bom. Was getekend: een ervaringsdeskundige.
Van mij: :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
Kun je volgens mij even gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry dat ik hier binnen kom stormen! Ben boos en gefrustreerd! Heb d'r uit huis gehaald met knokken van dien. Meiske eindelijk kalm politie aan de deur. Dankjewel! Proces onder m'n box en die arme meid weer moeten laten gaan. Waarom is de wereld zo oneerlijk? Ik ben in deze situatie altijd sober geweest, waarom nemen ze haar en mij niet serieus? Haar voornamelijk! K--wereld waar haal ik die scheldtekens vandaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die laptop harddisk he... :angry: Nu dus maar op de gewone PC. Stom gedoe...

Safi, je stijgt vanavond met stip in mijn achting, meid. Keep up the good work... ;)

Hehe BamBam datdat duurduurdede welwel ergerg langlang zegzeg :D:D

Benthe, niks aan de hand joh. Ben nu ook in een erg serieuze bui :angry: dus kom maar op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn katten trekken zich van dat geknal maar weinig aan. Ze gaan wel even voor het raam zitten kijken, maar dat doen ze zowat bij elk geluid van buiten. Die hopen altijd maar vogeltjes te kunnen kijken.
Ze hebben hier al aardig wat knalwerk laten horen. Soms lijkt het net of er wat ontploft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke, HUH????

Maar ik woon nu ff buiten en laatde hond ook buiten uit! Hahaha.

Lieve Soothe, je bent een nobel man om het zo voor Anna op te nemen. Maar....ik denk dat ze dat heel goed zelf kan. Het lijkt wat gek dat jij voor haar gaat zitten uitleggen wat zij bedoelt. Do you snap what ik zeg?

Mieke, je tabletje niet gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...