Mieke Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 Sorry Soothe, maar zo niet grappig
Soothe Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 Heb er geen slapeloze nacht van!!
Anna Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 Ik dacht dat je het serieus bedoelde Soothe, want inderdaad kun je gedwongen worden te verhuizen als je een straatverbod hebt. Maar voorzover ik weet gebeurt dat pas als je het negeert.
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 Pip, dat bedoel ik dus. Niet iedereen is op z'n mooie ogen te vertrouwen.
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 Nee, Mieke, die situatie is helemaal niet grappig of om te lachen.Maar het is toch van de zotte dat de politie komt en Spud een straatverbod geeft terwijl dat kind mishandeld wordt.Dat gaat mijn verstand te boven.
Soothe Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 Anna, hoe kan je je buren omzeilen. Lijkt me onmogelijk. Dus een straatverbod, slaat nergens op.
Anna Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 Triest verhaal Pippi, heb je daar nog veel problemen mee gehad? Ik kan me inderdaad voorstellen dat het heel erg moeilijk is te bepalen of er echt sprake is van kindermishandeling, of dat er andere belangen een rol spelen.
Anna Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 Straatverbod is de term Soothe, het wordt uitgedrukt in meters nabijheid. Waarschijnlijk mag Spud niet meer aanbellen en hun grond betreden. Omdat hij ernaast woont is het moeilijk hem binnen een nog grotere straal de toegang tot hun omgeving te ontzeggen.
Mieke Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 quote: Originally posted by: SootheHeb er geen slapeloze nacht van!! Ik vermoed dat dit aan mij gericht is.Geen probleem hoor, maar zet volgende keer ff de naam erbij aan wie je je antwoord richt.
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 quote: Originally posted by: CPASDat gaat mijn verstand te boven. Waarde Corinne, de hulpdienst weet niet wat wij menen te weten. Nu wordt er moord en brand geschreeuwd, zij zien 'n kind wat bij haar ouders hoort, hoe wreed dat ook lijkt. En laten de rest over aan de daartoe bevoegde instanties. Weer 'n ongeluk op de A zoveel. De wereld staat niet bol van de hulpdiensten, daar is geen geld voor. En niet iedereen heeft eerlijke motieven, er zijn ook kidnappers. Niets ten nadele van jou hoor, Spud, ik vind jou erg moedig. Maar denk alsjeblieft lang vooruit. Anna gaf al aan dat telefoontjes gerigistreerd worden. Pleeg ze. Stel 'n brief op. Ik vind het eigenlijk al van de zotte dat de lokale hermandad sowieso 'n straatverbod mag uitschrijven, habeas corpus, of zoiets. Schijnt in deze drukke wereld geen plaats meer voor te zijn.De teruggetrokkene
Anna Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 Traumatisch Pippi, ook voor jou vermoed ik. Jij bedenkt je tegenwoordig zeker wel twee keer voor je je met de zaken van je buren bemoeit? Een mens kan het ook nooit goed doen.Latersss BB.Ik ga even mijn hondje uitlaten voor het slapen gaan.
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 quote: Originally posted by: pippiMaar je kan ook zo niet knokkend een kind van de buren gaan halen....... Kijk, en dat weet ik nou net weer niet. Niet snel, maar toch, als je het gevoel hebt dat het moet......
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 quote: Originally posted by: SpudNog leuk nieuws hier? Leuk nieuws? Dikke knuffel! Maar nu je verstand gebruiken, spud. En, oh jah, je spelletje is wel aangeslagen, hahaha.
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 quote: Originally posted by: pippiKan dus wel, maar dan krijg je dus een straatverbod. Kan je weinig hulp verder meer bieden denk ik..Maar goed, bij crisis doe je veel.. Dat zal toch vast door 'n rechter bevestigd moeten worden, anders ga ik subiet zuidelijk!
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 Goed zo, Spud, use your head, not your mouth!
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 Pip, mail, BamBam is er toch niet!
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 Spud,Idd beter je verstand te gebruiken bij zoiets.
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 Lagen jullie er ook even uit bij Tactus?
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 Oh, sweet Oz!The guvnor of Vandiemensland
Soothe Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 Ja Corinne, even een server error.
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Geplaatst 28 december 2007 quote: Originally posted by: CPASLagen jullie er ook even uit bij Tactus? Nee, zuidelijke storing, denk? Hoe laat?De 1 hikje gehad hebbende
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden