BamBam Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Spud, vlgs mij loslaten, hoe moeilijk ook. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Spud,:sad; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Spud, er zal wel een bevel komen. Dat gaat er bij mij ook niet in. Je moet denk ik verhuizen.Of je wil of niet.Jij bent ook geen allochtoon. Wat een pech!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 @ Spud,gelukkig ken ik de situatie niet waar jij inzit. Het moet enorm veel onmacht, woede en frustratie oproepen.Blijf lekker hier en blaas het van je af. Ik zou niet weten wat je kunt doen op dit moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 @ Soothe,waarom zou Spud moeten verhuizen?Gooi je niet wat olie op het vuur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Spud, zet de boel op papier, en bel als dat inderdaad vastgelegd wordt veel op. Vreselijke toestand, maar ook die hulpinstanties kunnen niet alle verhalen zomaar geloven. Dan wordt er veel te veel gemanipuleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Nou kijk Mieke, ik ben niet gewend, grapjes te moeten uitleggen. Toch doe ik het.Het gaat om een straatverbod, zoals je wellicht hebt kunnen lezen. maar het zijn buren.Dan is er één optie verhuizen, om uit de straat te blijven.Ik lijk wel gek om alles te verklaren.Wat is olie op het vuur gooien, dat zegt me niets!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Sorry Soothe, maar zo niet grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Heb er geen slapeloze nacht van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Ik dacht dat je het serieus bedoelde Soothe, want inderdaad kun je gedwongen worden te verhuizen als je een straatverbod hebt. Maar voorzover ik weet gebeurt dat pas als je het negeert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Pip, dat bedoel ik dus. Niet iedereen is op z'n mooie ogen te vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Nee, Mieke, die situatie is helemaal niet grappig of om te lachen.Maar het is toch van de zotte dat de politie komt en Spud een straatverbod geeft terwijl dat kind mishandeld wordt.Dat gaat mijn verstand te boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Het is al rustig, heb vriendinnetje gesproken via dakraam. Alles ging goed, ja alles ging goed, oog dicht zwarte vlek op voorhoofd. Ga geen nieuw bericht op 1 vandaag zetten over hoe goed het gaat in de jeugzorg want dan ga ik echt steigeren! Onvoorstelbaar hoe trouw kids aan een ouders kunnen zijn... Ik kan het maar beter pos. inzien, ze leeft nog en heeft geen botbreuken opgelopen. En die zal ook geschrokken zijn van mijn aktie deze avond. Wat een zorgen persoontje is ze toch, er niet bij stil staan wat haar overkomen is maar willen weten hoe het met mij is... Ik zal blij zijn als ze 18 is, nog 4 jaar to go. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Anna, hoe kan je je buren omzeilen. Lijkt me onmogelijk. Dus een straatverbod, slaat nergens op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Triest verhaal Pippi, heb je daar nog veel problemen mee gehad? Ik kan me inderdaad voorstellen dat het heel erg moeilijk is te bepalen of er echt sprake is van kindermishandeling, of dat er andere belangen een rol spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Straatverbod is de term Soothe, het wordt uitgedrukt in meters nabijheid. Waarschijnlijk mag Spud niet meer aanbellen en hun grond betreden. Omdat hij ernaast woont is het moeilijk hem binnen een nog grotere straal de toegang tot hun omgeving te ontzeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Capito!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 quote: Originally posted by: SootheHeb er geen slapeloze nacht van!! Ik vermoed dat dit aan mij gericht is.Geen probleem hoor, maar zet volgende keer ff de naam erbij aan wie je je antwoord richt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Latersssszzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 quote: Originally posted by: CPASDat gaat mijn verstand te boven. Waarde Corinne, de hulpdienst weet niet wat wij menen te weten. Nu wordt er moord en brand geschreeuwd, zij zien 'n kind wat bij haar ouders hoort, hoe wreed dat ook lijkt. En laten de rest over aan de daartoe bevoegde instanties. Weer 'n ongeluk op de A zoveel. De wereld staat niet bol van de hulpdiensten, daar is geen geld voor. En niet iedereen heeft eerlijke motieven, er zijn ook kidnappers. Niets ten nadele van jou hoor, Spud, ik vind jou erg moedig. Maar denk alsjeblieft lang vooruit. Anna gaf al aan dat telefoontjes gerigistreerd worden. Pleeg ze. Stel 'n brief op. Ik vind het eigenlijk al van de zotte dat de lokale hermandad sowieso 'n straatverbod mag uitschrijven, habeas corpus, of zoiets. Schijnt in deze drukke wereld geen plaats meer voor te zijn.De teruggetrokkene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Traumatisch Pippi, ook voor jou vermoed ik. Jij bedenkt je tegenwoordig zeker wel twee keer voor je je met de zaken van je buren bemoeit? Een mens kan het ook nooit goed doen.Latersss BB.Ik ga even mijn hondje uitlaten voor het slapen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Snork lekker BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 quote: Originally posted by: pippiMaar je kan ook zo niet knokkend een kind van de buren gaan halen....... Kijk, en dat weet ik nou net weer niet. Niet snel, maar toch, als je het gevoel hebt dat het moet...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Om eerlijk te zijn zo'n straat verbod kom niet voor niks. Ik was vanavond zo boos dat ik aan de deur stond. Pa van het gezin was ook op dreef en dreigde mij te slaan, sorry, wanneer het om agressie en dreigementen gaat dan draai ik door. Dus handgemeen met pa. Hoop dat hij meer pijn heeft dan ik... Maar alles bij elkaar was het niet slim.Moet zeggen dat ik wel ff heb moeten lachen over verhuizen enzo, want ik zie ook niet helemaal hoe dat straat verbod vorm moet hebben, we delen immers een voortuin. Denk echt dat dat niet serieus is van die agent maar meer om te imponeren ofzo.. Maar ik heb daar geen ervaring in dus zie wel. Ik ben alleen super blij dat alle acties volledig nuchter gebeurt zijn hoef ik me daar tenminste niet druk over te maken t.o.v. vriendinnetje.Nog leuk nieuws hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 quote: Originally posted by: SpudNog leuk nieuws hier? Leuk nieuws? Dikke knuffel! Maar nu je verstand gebruiken, spud. En, oh jah, je spelletje is wel aangeslagen, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden