Soothe Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Safi, het doet me goed dat jij ook ziet,dat het een ietwat merkwaardig rentrée is, met een bijlage, wat men in vezekeringskringen de kleine lettetjes noemt.Even dit Safi, met alle respect. Er is niemand, die jou 'je' boek wil ontnemen. Het ging om wat randverschijnselen. Ik weet dat je ook naar Anna wijst. Zij was het niet eens met een aantal zaken, maar ze is niet apert tegen het boek!!Haar niet deelnemen heeft dan ook met andere zaken te maken. Ze kan onmogelijk een afgewogen verhaal vertellen zonder in details van haar privéleven te vervallen.En dat wil ze niet.Ik sta dicht bij de bron en het boek wordt niet ontzegd!!Trouwens, ook zij is er al lang overheen gestapt. Weinig oud zeer.Take care Safi. Laat het beheersen van de drank, de hoofdlijn op het forum zijn.Dat het u goed moge gaan!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Benthe dat is nog maar 6 nachtjes slapen. mijn lief gaat op 2 januari naar Schotland voor een week dus dan zijn we 2 januari allebei alleen. Kunnen we elkaar altijd nog hier bezig houden mocht het verlangen te groot worden.Ja ik heb trouwens al een berichtje naar de politie gestuurd omdat ze het vuurwerk gelijk buiten de winkel afstekken. Ik was al gewaarschuwd maar had er zelf helaas geen weet van toen ik dit huis nam dat de videotheek ook vuurwerk verkoopt:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 @ BB,Je zou de hond gaan uitlaten. Volgens mij moet ie dan naar buiten toe.Of woon je buiten en laat je ze binnen uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Soothe we doen ons best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Mieke: HAHAHAHAHAHA! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 HET boek, grrrrrrOok daar is een aparte draad voor geopend, net zoals er een draad is geopend voor domino spelers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Mogen die hier dan niet meer komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Mieke ik vind je een beetje agressief naar mensen toe is daar een reden voor?Corinne vroeg me wat er met me was en daar reageerde ik op en Soothe reageerde weer op mijn bericht.Ik zie niet wat je daar nu voor problemen mee moet hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 @Safi,Ja, ik had de indruk dat je zit te dippen. Dat gevoel over het boek heb ik niet zo. Ik heb niet de indruk dat ik nu anders benaderd wordt hier. Maar het is zo, wij schorpioentjes trekken alles nogal naar ons toe en kroppen het dan op tot er eentje met een onschuldig vingertje toevallig langskomt en het deurtje opendoet. Dan barst de bom. Was getekend: een ervaringsdeskundige.Van mij: :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:Kun je volgens mij even gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Tuurlijk Dock, ik heb net het spel ff gevolgd. Inventief jij en Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Ik had het over dat honden binnen uitlaten btw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 @ Safi, dat zal dan wel aan de verkeerde interpretatie jouwerzijde liggen.Ik ben niet agressief hoor, soms wat kort door de bocht. Went wel.........hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Corinne dat gevoel heb ik ook niet hoor, dat is al wel over maar aangezien er wel over tweedeling gepraat is is het nodig los te laten van die woorden maar dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 BTW ben ik geen fan van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 @ Fran,ik moest ff terug lezen en moest er zelf ook om lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Lachen om jezelf is heel heilzaam, Mieke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Pafi, als we zo boos waren, hadden we al een zevenklapper in die vuurwerkwinkel gedonderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 sorry dat ik hier binnen kom stormen! Ben boos en gefrustreerd! Heb d'r uit huis gehaald met knokken van dien. Meiske eindelijk kalm politie aan de deur. Dankjewel! Proces onder m'n box en die arme meid weer moeten laten gaan. Waarom is de wereld zo oneerlijk? Ik ben in deze situatie altijd sober geweest, waarom nemen ze haar en mij niet serieus? Haar voornamelijk! K--wereld waar haal ik die scheldtekens vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Spud zwaar kl%%ten!! Dan sta je toch ook met je b%k vol tanden!!Soothe...dat zou misschien wel de oplossing wezen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Die laptop harddisk he... Nu dus maar op de gewone PC. Stom gedoe... Safi, je stijgt vanavond met stip in mijn achting, meid. Keep up the good work... Hehe BamBam datdat duurduurdede welwel ergerg langlang zegzeg :DBenthe, niks aan de hand joh. Ben nu ook in een erg serieuze bui dus kom maar op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Mijn katten trekken zich van dat geknal maar weinig aan. Ze gaan wel even voor het raam zitten kijken, maar dat doen ze zowat bij elk geluid van buiten. Die hopen altijd maar vogeltjes te kunnen kijken.Ze hebben hier al aardig wat knalwerk laten horen. Soms lijkt het net of er wat ontploft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Rustig, rustig, spud. De politie kan nu alleen op hearsay en de bestaande situatie reageren. Tel tot 10. Jij hebt het goed bedoeld, er zijn ook anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 @ Haddock,Van BTW ook geen fan, maar wel van Koh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Mieke, HUH????Maar ik woon nu ff buiten en laatde hond ook buiten uit! Hahaha.Lieve Soothe, je bent een nobel man om het zo voor Anna op te nemen. Maar....ik denk dat ze dat heel goed zelf kan. Het lijkt wat gek dat jij voor haar gaat zitten uitleggen wat zij bedoelt. Do you snap what ik zeg?Mieke, je tabletje niet gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 De tranen lopen me hier over de wangen, ze is weer thuis en het klinkt niet alsof het een leuk welkomsfeest is. Moet ik dit dan laten begaan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden