Spring naar bijdragen

donderdag 3 jan


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kan ik me voorstellen, de dag is zeker lang als je zo vroeg wakker bent, ik ben het wel gewend werk in wisseldienst en daardoor is mijn bioritme soms ietwat verstoord, nu ben ik al een tijdje thuis maar dat vroege wakker worden begint me danig de keel uit te hangen nooit eens lekker uitslapen..............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee vroeg-wakkeren,
Ik hoop dat jullie nog even kunnen slapen!

Albertina,
sterkte, ik zal voor je duimen vanmiddag!

Pippi,
jij succes met de lange dag!

Ik ga meteen weer uitloggen en haast maken! Vanavond een condoleancebezoek (ver weg) dus denk niet dat ik hier vandaag nog ben!

Fijne dag allemaal en houd het droog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, gecondoleerd.

Alle andere mensen, goedemorgen!

Pff... ik ben idd ook mijn bioritme kwijt. Gisteren pas om 18:00 uur wakker na 12 uur slapen. Dacht... ik ga eens een dag door tot in de avond en vroeg naar bed misschien dat ik weer in een ritme kan komen. Vannacht wat gestudeerd. Wederom statistieken: marktonderzoek. Pff, begin het nu zelfs nog leuk te vinden maar wel vermoeiend.

Verder... Hallo / WRAW! Hoe staat het ervoor? Allemaal nog goed? Hoe is die met Koh? Ben een beetje lui en ga de afgelopen twee dagen niet meer nalezen. ;)

Verder goed gesprek met mijn moeder gehad, begint eindelijk naar mij te luisteren. Gaat helemaal goed komen de balans tussen moeder zoon en volwassene naar volwassene...

Het is vandaag overigens alweer 14 dagen dat ik het droog hou. En ik droomde pas drie maal van fris die in bier veranderde als ik een slok neem. Ik heb pas twee keer echt even wat willen drinken en ik zei telkens... mwah, vandaag toch niet? :D Verder ga ik eens proberen om mijn leven weer een beetje structuur te geven want het wegvluchten in de slaap en verbergen achter werk is niet zo best... Zoals sommige al opmerkte.

Zo standvastig als een berg, zo voldaan als de zon en zo vrij als een vogel ga ik vandaag de dag in! Jullie overigens allemaal ook, mijn zege heb je!

CPAS, alles in orde? hou je nog een beetje het overzicht? ;)

Ga eens lekker douche, en weer in de studie duiken... heerlijk! Tot straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Zei ze met kleine oogjes.

@Albertina en Pippi,
Wat een vroeg telefoongesprek. Hoop dat jullie nog lekker even hebben kunnen slapen.
Albertina: voor jou vanmiddag al een portie moed. Ik zal duimen.

@Gem,
Jij bent aan naar je werk. Ik ga zo. Tot morgen, als ik je vanavond niet meer tref.

@Deltatanga,
De gevoelstemperatuur op -10 voelt voor mij dan al gauw -15 aan.

@Leeuw,
Goed dat je relatie met je moeder stilaan beter wordt.
Succes met het ordenen van je ritme en evenwicht tussen werken, slapen en studeren.
Je bent nog heel jong dus dat zal wel goed lukken.
Ik heb nog wel overzicht, maar als ik de zaakjes beter geordend krijg, zou het minder inspannend zijn dat overzicht te houden.

@Ferry,
:)

Zo, nu is het tijd voor mij om me goed in te pakken en naar mijn werk te togen.
Werk ze, studeer ze, slaap ze, laat je niet kennen en hoe verleidelijk ook: laat die eerste staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal...voor mijn doen ook vroeg...ben een echt beertje in de winter en kan normaalmijn bed niet uit komen.....maar zit hier nu al lekker schoon gedoucht en voel me goed. Met een warme waterzak de kou in bed goed doorstaan,maar ik hoor al dat het buiten koud is, dus ik zal nog even wachten tot mijn haren droog zijn, voor ik me naar buiten waag.
Ik heb die rot griep nog niet gehad, waar hier soms over wordt geschreven en zit er ook niet op te wachten.
Blacky beterschap...je zal wel doodmoe worden van al dat gesukkel met je gezondheid de laatste tijd...moge er voor jouw een gezond 2008 in zitten!
Ik heb heerlijk geslapen en vreemd gedroomd , maar helaas kan ik me mijn dromen bijna nooit meer herinneren.
Piipie succes met je kopzorgen,misschien hier met mensen delen.je weet wel gedeelde smart is halve...

Tina...succes bij je onderzoeken, ook ik zal voor je duimen!

Gem sterkte met je condoleance bezoek vandaag en ik bedoel geen disrespect, maar hopelijk ook nog wat vrolijkers vandaag, want van de plicht alleen kan een mens niet leven
Misschien ergens lekker eten met je man?.

An en Leeuw Ik DOE MEE !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh allemaal,

Brrrrrrr tis echt koud!!! Zelfs Bulletje wilde snel naar huis...
Tina, sterkte vandaag!
Leeuw, 2 weken, toppie!!
Corinne en Gem, werk ze en Gem, sterkte met je condoleance bezoek.

Vandaag ga ik een begin maken met het opruimen van alle kersttroep, vanmiddag mijn piercing er weer even in laten zetten, en een goed boek halen bij de bieb. Heb weer zin om te gaan lezen, is ook alweer lang geleden, heb veel dingen laten liggen het afgelopen jaar.

Vandaag drink ik niet! En jullie ook niet, toch?

Liefs, C

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen,

Ik was al vroeg wakker maar ben er weer ingekropen nadat ik de kachel
eerst wat hoger heb gezet. En nu, zonde van mijn dag heb het gevoel
dat ik véél te lang geslapen heb. Mijn hoofd voelt als een houten kop en
alles komt maar zeer langzaam in beweging. Ik zal het wel nodig gehad
hebben, een dag en nacht slapen.

Vandaag naar de stad en lekker shoppen het h.h. even laten voor wat het is.
Af en toe wat tijd voor jezelf nemen kan goed doen, alhoewel met deze kou
wat Cacao gaat doen, een mooi boek bij de kachel héél aantrekkelijk klinkt.

Keuzes maken, iets wat héél moeilijk kan zijn en wat sommigen juist heel
makkelijk af gaat.
Eén keuze is duidelijk, vandaag drink ik niet en ga de dag droog door!
Laat die eerste staan dan is het grootste karwei voor vandaag gedaan.

Allemaal een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ik slaap de laatste tijd heel veel, zal het waarschijnlijk nodig hebben.
Tina succes vandaag. Peppi piekert niet teveel, vroeg of laat verdwijnen de problemen of los je het op.
Corinne, werk ze.
Gem , veel sterkte.
Cacoa, heerlijk, met een boek voor de kachel.
Leeuw, net als jij ga ik vandaag ook hard blokken.
Safi, je bent een lieverd.
En alle anderen een heel fijne dag. Ik drink vandaag niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...