Spring naar bijdragen

donderdag 3 jan


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Cacao, wat goed dat je je aangemeld hebt. Je zal toch zeker snel een reactie krijgen als het vrijwilligerswerk betreft. Het is alleen al leuk om nieuwe contacten te kunnen leggen en een gevoel van het nuttig bezig te kunnen zijn.

Marieke, het zal je voldoening geven. Je bent dan toch uithuizig en die paar extra euro's maken het leven toch net iets aangenamer. Geld maakt niet gelukkig zeggen ze, maar als je het goed kan gebruiken maakt het naar mijn mening toch wel aangenamer. Ook het weer in een bepaald ritme komen, je moet weer ergens voor je bed uit Met dit weer zou ik geneigd zijn elke dag me nog heerlijk even om te draaien.;)

Terug van shoppen, koopjes jagen. Man lief weer in de kleren gestoken, zelf niet geslaagd. Maar moet bekennen dat ik toch wat lui aangelegd ben vandaag en geen zin had om te passen. Maar ik heb wel genoten ook al was het een tikkeltje druk.
Geen chocomel maar heerlijke snert gegeten boordevol verse groente! Daar kan ik zelf niet voor in de keuken staan. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, ik heb nooit van die therapie gehoord. Maar als dit door een kennis gegeven wordt, zal het toch wel vertrouwd zijn? Ik zou er wel met een open houding heen gaan anders lijkt het mij bij voorbaat niet te werken toch?

Marieke, bij mijn moeder komt ook altijd iemand van de thuiszorg. En ja, die mensen zijn hartstikke blij ermee. Mijn moeder kijkt er altijd naar uit en het gaat haar erom de gezelligheid en altijd is ze bezig om het juist degene van thuiszorg het naar de zin te maken. Lekkers bij de koffie, af en toe iets leuks geven.
Tja, mijn moeder heeft ook fijne kanten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de reakties op NLP. Ik heb een afspraak gemaakt. 't Is een vriendendienst en het kost me geen cent, so why not? En ik ben toch veel te nieuwsgierig om zoiets aan me voorbij te laten gaan.
Ik heb ook gesjopt (zonder snert, helaas). Ging voor wat leuke t-shirts, kwam thuis met drie boeken. Mjammie, leesvoer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets voor mijzelf, hoewel toch wel. Ik heb voor de senseo zo'n starters pakket gekocht van chocomel.
en de aanvulling natuurlijk. Mijn man is er niet écht blij mee, hij is bang dat zijn koffie er naar gaat smaken. Ik las al wel dat één kop al 100 caloriën bevat. Dus zal ik maar niet te vaak doen. Tja en een spuitbus slagroom heb ik nog staan van de feestdagen.
Dat ga ik vanavond dus uitproberen, mogelijk een vervanger voor de koffie 's avonds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sammy,

Melatonine moet je in overleg met je huisarts innemen zeker als het om hogere doseringen gaat, het is zeker een lichaamseigenstof en wordt geproduceerd door de pijnappelklier, maar alleen als je ouder wordt neemt die productie af, vroeger was het in sterkere doseringen dan 0,01 mg te koop maar dat is nu ver boden, probeerm bet met 10 van die pilletjes van 0,01mg dan heb je nog maar 1 mg, neem het 2 uur voordat je gaat slapen, wil niet betweterig doen maar ik weet helaas eea van medicijnen af, soms lastig succes...... Wil je hoger overleg dan met je huisarts je kan ghoeger doseringen op recept krijgen.

Liefs Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marieke,''

Lief dat je eraan denkt was een middagje met onderzoeken ik wil er verder niet teveel over praten want daar is dit forum denk ik niet voor bedoeld maar het brengt wel de nodige spanningen met zich mee....
maar ik weet ze nog te handelen, goed dat je wat gaat doen want thuiszitten is ook niet goed wordt ik ook depri van denk dat ik weer een paar uurtjes per dag ga werken ben al 6 weken thuis bah......
Ik heb net ven lekker in de kou gelopen heerlijk kan ik echt van genieten.

Liefs Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...