Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 januari 2008


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 300
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maar Stien, nu ga ik echt gissen hoor. Ben je dan toch die ene minister.... ;)

Marjan we zitten hier allemaal met hetzelfde probleem. Ik heb hier zelf heel veel steun gevonden om er al bijna 6 maanden vanaf te blijven. Dat is onbetaalbaar. Ik gun iedereen die zelfde steun en ik hoop dat jij er ook een beetje van mee krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjan,
je slaat de spijker op zijn kop! Het wordt een gewoonte. En dan opeens blijk je niet meer zonder te kunnen. Die gewoonte heb ik jaaaaaren gehad. Ieder dag dat ik thuis kom, is het nog steeds even die gedachte die door mijn hoofd speelt: "ik neem een glas". Ik mag ook niet denken, dat iets wat ik ruim 20 jaar gedaan heb, opeens weg is. Ik begrijp en herken echter heel veel! Lastig om het kwijt te raken, maar alles beter dan die alcoholafhankelijkheid (idd een rotwoord)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Live Marjan,

wij hebben allemaal onze rugzak de ene zwaarder beladen dan de ander, maar bedebk wel dat leven in het verleden niet veel oplost..........
Probeer per dag te leven en natuurlijk hebben een aantal van ons een zware baan met daarbij veel verantwoordelijkheden en stress, maar dat mag geen aanleiding (Mag is niet het juiste woord)
zijn om naar de drank te grijpen, het is maar een korte verdoving ne de dag erna is alles veel erger, je baalt van jezelf bent ziek en prikkelbaar.........zoek een persoon op dit forum die je vertrouwt en stuur een PBtje doe ik ook en help enorm,

Liefs Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben helemaal mee, beaam hetgeen jullie schrijven, Stien, Albertina en CPAS en wie ik vergeten ben... Herken zoveel. Wauw een openbaring. Alcoholzucht is weg. Echt weg! Ongeloofelijk. Ik heb ervan geleerd; laat de tijd de tijd en zoek (gerichte) afleiding. Als ik er morgen of overmorgen of wanneer dan ook, weer ben, hoop ik op hetzelfde ontvangst!
Nu weet en voel ik de meerwaarde van dit stuk forum. Allen bedankt!!
Ga jullie nu verlaten, maar jullie zullen me nog lezen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem,

Op mijn werk moet alles ok zijn maar hier maal ik echt niet om een foutje, we zijn maar mensen.........en typen met tien vingers ooit geleerd maar doe ik allang niet meer alleen als de telefoon gaat en geintje dan maak ik de meeste fouetn dus ik hou het bij mijn eigen type systeem, ben ik best blij mee zeker hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjan, kijk maar uit anders blijf je hier te lang hangen.

Zeker met dat blind-typen worden je postings eeder langer dan korter ( maar ik zit half voor de TV en kijk ondertussen het journaal, niemand heeft er ooit wat van gezegd :$)

Alleen strijken lukt me ondertussen niet. Maar de strijk van de klant is weg, en van mezelf ook. Nou kan de nieuwe was er weer in :wacko::D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...