Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 januari 2008


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 300
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Neuh hoor Corinne, nix ernstigs. Ben alleen nog zóóó verschrikkelijk moe, al twee maanden lang. Zo nu en dan valt het gewoon erg tegen om "normaal"te leven. Merk dat de schoolvakantie erin hakt, er steeds voor iedereen zijn, de feestdagen. Zal blij zijn als straks iedereen weer naar school is, kan ik zo nu en dan even een gestolen uurtje voor mezelf pakken, al is het alleen maar even zo nu e dan een siëstake doen...
Tja, dat stoppen, ben er nog zo mee bezig, vaak nog helemaal hyper. Ja, ik kan nog steeds niet helemaal loslaten, rustig aan en ook nog zonder schuldgevoel.
De kinderen zijn allebei logeren vanavond, en wat is het eerste waar ik aan denk als ik eindelijk een vrijdagavond alleen met man ben... juist. Het is wel overgegaan hoor, maar ik word er zo moe van, dat constante gevecht met mezelf.
Nou ja, is het er toch weer uit. just smalltalk van een alcoholiste...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist!
Uiteindelijk is die eerste laten staan nog niet het moeilijkst. Jezelf weer leren kennen zonder die klotezooi. We kunnen het wel weer leren, maar het vergt heel veel tijd energie. Over de emoties nog maar niet te spreken!
Maar ik zet door! En jij ook he Corinne! Samen staan we sterk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik durf af en toe verder te kijken, maar dan schrik ook weer.
Nee, dag per dag is echt het beste.
Ik had flink geld opzij gezet voor later als ik met pensioen ga.
Ik heb dat bijna allemaal opgedronken.
Alleen als ik terug full time zou gaan werken op mijn hoogste niveau zou ik dat op tijd terug bijeen kunnen sparen.
Maar ik heb mezelf zo veel schade toegebracht dat ik noch full time kan gaan werken, noch op mijn oude niveau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik rook er nog één, en dan kruip ik zo es naast die snurkerd...
Vielen dank, Luctoria. Succes bij het invullen. Een goede nacht alvast!
Voor morgen alvast wat :rose::rose: :rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose: :rose::rose:sun;:rose: :rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose: :rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...