Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 januari 2008


An

Aanbevolen berichten

goedemorgen allemaal, vandaag alweer dag 7 van niet drinken en het is goed zo. Ik maak een nieuwe doorstart en gun dat iedereen, die er moeite mee heeft van harte toe!!!
Je leven is zoveel prettiger, zoveel rustiger, ik hoef niet meer.
Lieve mensen een hele fijne dag vandaag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 300
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha Albertina, joh ik ben al vanaf 5.30 wakker en computer aan. Maar dat ding was eerst een half uur bezig om alles te updaten. Heb al 2 koppen koffie op. Gaat het goed Tina??

Corinne, ik las dat je je papieren gaat opruimen vandaag. Bij de HEMA zijn de ordners lekker goedkoop. Ik was er gisteren ook mee bezig. Iedereen moet dan uit de buurt blijven, alle klappers lopen over: een zooitje ongeregeld mijn administratie. Gek word ik van al die papieren, niet normaal meer hoor.
Vandaag haal ik de klappers ook, goede voornemen om alles eens 'gewoon' in een klapper te stoppen.
Sterkte met je verkoudheid. Geperste sinaasappelen doen soms wonderen.

MEEDOEN, wat ben je geweldig knap, 75 dagen droog. Ja die internetbehandeling is geweldig.
Ik mocht op een gegeven moment 2 glazen, maar dat is me maar een paar keer gelukt, ik schoot toch weer door. Maar ik heb het zeker niet voor niks gedaan. Het geeft mij ook een 'zelfstandig' gevoel, zo van 'ik mag, maar ik hoef niet', dus laat maar helemaal zitten, wel zo veilig.

Karinneke, als ik het had stuurde ik je een berg geld toe. Zorgen om geld is afschuwelijk. Nee, je paard moet je zeker niet wegdoen, dan geef je een stuk van jezelf op en DAT lijkt me pas ongezond.
Een kind geef je toch ook niet weg omdat die te duur wordt?? Zo zie ik dat tenminste. Kijk eens op NIBUD, die hebben vaak goede ideeen.

Tjonge, wat weet ik het allemaal weer goed deze vroege morgen. S'morgens heb ik dat meestal, maar in de loop van de dag vertroebelen mijn hersenen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He An,

Ja dat vroege wakker worden is niet echt prettig, maar het hoort erbij, ja hoor verder gaat het best redelijk zou alleen wat meer willen slapen, in de avond vaak nog wat onrustig ik denk dat ik dan te vroeg ga slapen.

Ja ik heb van de week ook de achterstallige administratie bijgewerkt, zo zie je maar weer we hebben veel laten liggen, ga nu ook een bakje koffie nemen en dan nog een beetje zappen in bed

Tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta: goedemorgen! ja zo s'morgens zie ik het helemaal zitten, zo met mijn heldere leven. Dan denk ik oprecht, 'wat moet ik nog met die zooi'. Maar tegen de middag begint de onrust en sávonds ga ik maar vroeg naar bed, omdat ik het dan niet meer trek. Niet omdat ik zo moe ben, maar gewoon , kop onder de wol.

Albertina, dus heel herkenbaar dat Te vroeg naar bed gaan en dan zo vroeg wakker worden.
Nu weet ik dat onderhand wel, wanneer ik stop met drinken ik super actief ga worden. Dit forum is voor mij dus een goed middel om me s'morgens een beetje bezig te houden als iedereen nog ligt te maffen.

Vandaag drink ik dus ECHT niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,

Jajaja we worden superactief om de onrust de baas te blijven en ja we halen zo toch een hoop achterstallig onderhoud in, mijn huisje wordt alweer superschoon(was niet vervuild hoor) maar ik ben van nature nogal netjes en ja ik heb veel tijd besteed aan de alc en dus niet zoveel gedaan,
Waarschijnlijk mag ik volgende week weer een paar uurtjes per dag gaan werken nou daar kijk ik naar uit maar zie er aan de andere kant tegenop zal wel veel achterstallige mail zijn die ik nog moet doornemen(krijg er plm 100 per dag) en ben al 7 weken uit de roulatie dus.........
Maar ja laat ik me daar maar nog niet al te druk om maken dat helpt toch niet, wel gezellig zo op de vroege morgen

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, jij ook een fijne dag!

Tina, heel herkenbaar hoor als je al zo lang uit de roulatie bent. Best spannend allemaal. Ik moet komende maand ook weer van alles en zie er ook als een berg tegen op. Een groot voordeel is dat we niet drinken dus als we eenmaal die eerste stap naar het werk hebben gezet, zal het een sensationeel gevoel van zelfvertrouwen geven. Alles gewoon kunnen doen, s'morgens met een heldere kop binnenstappen, geweldig toch. Positief bekijken maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shoote,

Ook een fijne dag,

An,
Ik werk in wisseldienst dus moet soms al om 5 uur beginnen, enat betekend om 3 uur opstaan maar voorlopig hoeft dat gelukkig niet moet er nog niet aan denken met dat belabberde slapen momenteel,
kan dan beter de hele nacht opblijven hahahah, nee hoor dat kan ik helemaal niet heb mijn nachtrust nodig,trouwens heb al gestofzuigd wat een ijver.................

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen,

Moet langzaam wakker worden, las net geperste sinaasappels in een klapper te doen.
Eerst maar even koffie, want dat kan niet de bedoeling zijn.

Karin, wat een goede stap om je vader hulp te vragen. Ik hoop dat dat het gene brengt
zodat het voor jou wat makkelijker wordt.

Xienix gefeliciteerd :present: en een fijne dag. Laat eens weten hoe het met je gaat?

En, ik kom al bij, de administratie wordt bijgewerkt, sinaasappels voor de vitamines, het nibud om te zien of we goed bezig zijn en de Hema voor goedkope ordners. Geloof dat het al wat beter gaat.

Tina, niet op de zaken voor uit lopen. Het meeste zal wel oude mail zijn die je zo kan deleten.
Dus, kalmpjes aan ook in het denkraam.

An, je spettert weer van de energie, heerlijk! :rose:

Delta en Soothe, positief lekker fris en nu maar dagen rijgen!
Weten jullie , we hoeven er elke dag maar één nieuwe bij te doen! :D

Ik ga nog even bedenken wat mijn invulling van de dag wordt eerst ook maar een frisse douche.
En dat grootste karwei, is wat mij betreft al voor bij.
Ik laat die eerste staan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!
Ik ben ook weer van de partij vandaag! Althans met tussenpozen. Ga zo eerst naar de sportschool om wat spanning uit dit lijf te sporten. Daarna de boodschappen, de was enz. Afijn het vrijdagritueel.
Het ziet er koud uit buiten, en dat is het ook!

Tina,
dat bezoek aan het ziekenhuis heb je achter de rug! Nu het (nog) rottiger wachten.... Sterkte!

An,
ik hoop voor jou dat die knop in je hoofd spoedig om gaat, zodat je ook 's-middags en 's-avonds wat ontspannener bent, omdat je niet drinkt.

Soothe,
weer een dag erbij! Elke dag breek je een nieuw record! Volhouden he? Je hebt er een nieuwe motivatie bij, dus dat moet lukken!
:heart:

Safi,
lukte het slapen in je warme bed, zo zonder man? Geniet je van je dagen alleen of tel je de dagen, totdat hij thuiskomt?
Heeft je man het naar zijn zin?

Karinneke,
:rose: voor jou! Je bent zo goed bezig, daar wordt je voor beloond doordat het gemakkelijker gaat binnenkort!

Kaia,
laat je weer even van je horen? Benieuwd hoe het gaat!

Haddock,
ik las dat een van je dames niet meer zo prominent in je leven is! Verdrietig! Ik hoop dat jullie beiden er vrede mee krijgen! Desondanks hou je het droog! {{{{{ :heart: }}}} van mij! Surrogaat, maar wel gemeend!

Corinne,
succes met je administratie en fijn dat de melatotine helpt. Wat er hier ook over geschreven wordt... als je het met beleid gebruikt kan je er veel baat bij hebben!

Delta,
hoe is het met je dochter? Die met reumaklachten?

Benthe,
manlief gearriveerd?
sterkte in het ziekenhuis of als je al geweest bent, sterkte met de na-weeen!

Rolgordijna,
gaat het weer een beetje?

Tapas,
druk bezig. Heb je al even niet gespot... alles OK?

Kohtje,
binnenkort kom je weer terug toch? Alles goed met je?
ik hoop dat je weer op de rails staat!

Stien,
Weer werken vandaag? Of vrij? ik hoop in ieder geval dat je rust hebt in jezelf!

RJB,
laat je weer even van je horen? Sterkte!

Blacky,
gaat het weer een beetje beter met je gezondheid?

Houtje,
ook wat minder hier (althans voor mijn gevoel), alles goed in Huize strijkbout?

Cacao,
jij plakt er ook dag na dag aan! Goed bezig!

Water,
nog even doorzetten vandaag en jij hebt ook weer weekend!

Alle anderen ik lees en leef mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen An, Tina, Delta, Sooth, Karinne en Stien,

Gezellig druk hier in de ochtend. Ik ben gewoonlijk ook een vroege vogel, maar slaap tegenwoordig flink uit. Corinne, dit komt met name door het ontbreken van de stress van het werk. Maandag weer in normale werkritme.
An, het is mijn 6de dag in mijn doorstart. Het gaat lekker, alleen heb ik teveel tijd over. Dus ben ik aan het studeren, maar soms verveelt dat mij ook. Trouwens het is weer je eerste week dus gefeliciteerd.
Tina veel sterkte.
Karinneke goed van je een baan te zoeken. Ik ga vandaag lekker verder met de studie en probeer tussndoor te soprten en te winkelen.
Fijne dag allemaal

Veel liefs,
Sandra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...