Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 januari 2008


An

Aanbevolen berichten

@Delta wat fijn dat het in ieder geval geen rheuma is of zie ik dat verkeerd?

@ Benthe wat fijn dat je Lief terug is en wat Rot dat je je weer zo Rot voelt na het ziekenhuis. In bed maar met een emmer ernaast? Je hebt wat te doorstaan meid (en ik voel me dan zo'n zeurmiep) tja het is ook maar materie dat weg is maar goed.

Ik zit inmiddels achter/voor de lamp en mijn koffie is klaar. Zometeen even douchen, een uurtje strijken, naar de fysio, weer strijken (geeft niet) de Kinderen moeten hun koffer weer inpakken want vanavond gaan ze naar hun Vader.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 300
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Houtje wat erg! Meid ik zou laaiend zijn. Dit heeft toch niets te maken met rijk zijn of niet, ze moeten de waarde van het geld weten.
Maar misschien schaamt hij zich van binnen wel erg en weet hij niet hoe hij dat moet uiten, zodat hij maar een defensieve houding aanneemt?
Ik zou zeggen, laat hem er maar klussen voor doen totdat hij het "terugverdiend" heeft. En tot die tijd: sorry jong, geen mooie Eastpack meer maar een goedkope van de markt.
Nu maar hopen dat er toch iemand zo netjes is om de spullen terug te brengen. Sterkte!
En ehhh, had je zelf die Potter al uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bente,

Sterkte vandaag hoop dat je een beetje hoop kan putten uit het feit dat je leifje terugkomt, leef met je mee.

Houtje,

Nou werkelijk om uit je vel te springen, tjongejonge mag je ff kwaad worden lijkt me logisch met die zoon van jou mag je wel een geldboompje in de tuin hebben......

Leeuw,

Naar wat voor kapper ga jij????????? Een met gouden wax en gouden schaar????? Voor dat bedrag mag je toch wel flink in de gouden watten gelegd worden.

Delta,

Naar de neuroloog ben ik gister ook geweest verwacgt niet meteen duidelijkheid want er zullen wel onderzoekjes komen, maar gelukkig geen reuma dat is toch geen slecht nieuws toch?
En fijn dat ze snel terecht kan.

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje...voor jouw een megastrop want je ziet de bijeengestreken Eurootjes wegvliegen naar de maan.
Dus natuurlijk ben je dar boos over en wil je preken. Ik heb alleen wel van zussen en vriendinnen begrepen dat pubers geen empathie kennen, ze kunnen zich noch niet goed inleven die hersencellen zijn nog niet zo in werking als bij volwassenen. Dit hebben ze blijkbaar nodig om weg te kunnen vliegen van het nest zonder schuldgevoelens. Dus voor jouw super zwaar, maar voor je zoon de gewoonste zaak van de wereld.
Misschien dat het idee, dat vele ouderen en niet jij alleen, dit mee maken met hun pubers je wat verlichting brengt.

En hij is wel zijn super mooie rugzak, boek en ondergoed kwijt dus misschien niet ...meteen ....vervangen door iets weer moois, dan heeft hij er toch nog een beetje straf van.

Ik begrijp je onmacht gevoelens en ergenis naar je zus toe goed hoor...ik heb er zelf ook eentje.
Laatst had ik haar net verteld dat het konstant maar 5 euro per dag te hebben me zwaar gaat vallen verteld ze me 20 minuten later dat ze zo'n leuke kledingzaak heeft ontdekt waar ik nodig een keertje heen moet want zij haalt er op het moment tassen vol vandaan:angry:
Ik ben dus laatst eens gaan kijken en die zaak was me toch duur.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh allen,

Eerst even An feliciteren met haar 1ste week, en Safi met haar 1ste maand...proficiat!!!
En Benthe, ik hoop dat je je vandaag beter gaat voelen...
Houtje: ik begrijp je gevoelens, ik heb ook maar weinig geld en een opgroeiend kind.

Verder moet ikeven mijn ei kwijt, als dat mag:
Ik voel me de laatste paar dagen helemaalniet lekker, lijkt wel alsof mijn optimistische stemming aan het weg-ebben is.
Ik ben moe, kom tot niets en loop eigenlijk metmijn ziel onder mijn arm.
Slecht geslapen vannacht enik zie als een berg op tegen het weekend: Mijn dochter gaat vanaf vanmiddag logeren en komt pas zondagmiddag weer terug.oef...
We zijn heel erg close dus ik ga haar vreselijk missen, en vroeger greep ik tijdens zo'gebeurtenis meteen naar de fles...om maar niets te hoeven voelen.
Natuurlijkga ik nu niet drinken, heb refusal en zou ook niet anders willen, maar de komende dagen beangstigen mij heel erg.

Ik ga zo maar weer even naar bed, Dochter is aan het bowlen, hond is uitgeweest. Misschien voel ik me straks alweer wat beter.
En sjips, de kersttroep heb ik ook nog niet opgeruimd, te weinig puf voor gehad.

Sorry voor mijn gezeur over futiliteiten, er zijn er hier bij die meer recht op klagen hebben, realiseer ik me...

Ik hou 't droog vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cocoa..de emoties en moeheid die je nu voelt zijn normaal...het zijn ontwenning verschijnselen.
Je zult je een lange tijd erg lamlendig en moe voelen en moet proberen zo gezond mogelijk et eten veel vers fruit en groente en zoveel water drinken als je maar kan, voor bespoediging van de ontgifting...hier komt de moeheid ook vandaan, want je lichaam is daar nu mee bezig.
Probeer een paar keer per dag, kleine stukjes buiten te lopen, want beweging is goed voor je emoties en voor de ontgifting.
Geef er maar even een paar weken aan over en verwacht niet te snel dat het beter wordt...je lichaam heeft nu begrepen dat het MAG herstellen...hiervoor had het daar geen tijd voor en was het alleen maar aan het overleven.
Niet vergeten dat alcohol je lichaam, hersenen en je organen zwaar heeft aangetast.
te snel willen en niet kunnen overgeven aan het WAAAAHHH gevoel zal je grootste valkuil zijn om weer te beginnen.
Zet je prive leven even op een stilstand en laat die kerstboom, maar staan tot je er zin aan hebt.
Over een tijdje zul je je veel beter gaan voelen.
Slik je wel vit B12 en misschien moet je je bloed laten prikken, want alcohol heeft ervoor gezorgd dat je veel vitamines en mineralen niet hebt kunnen opnemen uit je voedsel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie voor de lieve wensen. Dat erge misselijke duurt meestal maar een paar uur hoor. En gaan liggen, och, of ik nou een beetje aan de pc zit misselijk te zijn of ik lig in bed, lood om oud ijzer.
Wat jij daar zegt Cacao, dat vind ik altijd zo'n onzin (pardonnez) dat de een meer recht van klagen heeft dan de ander. Als iets erg is voor jezelf dan is dat erg voor jezelf, schluss.
Kan me voorstellen dat je tegen de komende dagen opziet. Gelukkig heb je de refusal, want met drank zou je je achteraf zeker niet beter voelen.
Dat je stemming wisselt is vrij normaal denk ik, zeker in de begintijd van het stoppen. Het ligt er ook wel aan hoe je van nature bent. Voordat je dronk, had je toen nooit last van wisselende stemmingen? Ik wel, dat hoort nu eenmaal bij me, dus ik heb ze nu ook. Weer, moet ik zeggen, want toen ik dronk had ik maar 2 stemmingen en dat waren roes gevolgd door kater gevolgd door roes.
Ik vind het op deze manier toch wel beter. Sterkte hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cacao,

Meid verwacht niet teveel van jezelf je bent zo goed bezig al vanaf de 23e geen druppel en dan nog met de nodige kopzorgen en er eigenlijk ook alleen voorstaan.......ontgiften moet en heeft tijd nog net wat Safi al zei van alle viezigheid die we hebben binnen gekregen moeten we herstellen en dat gat niet van de ene op de andere dag helaas, probeer wel af en toe een frisse neus te halen en lekker naar buiten te gaan dat is beter dan op bed liggen wordt je niet vrolijker van, en een weekend alleen ja lijkt me niet makkelijk zeker als je het niet gewend bent schrijf maar lekker veel op het draadje dan slepen we je er vast en zeker doorheen, zeker de oude rotten in het vak..............

Liefs Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cacao, het lijken wel ontwennningsverschijnselen. Ga nu niet denken dat een slok je wel goed zal doen, hier moet je doorheen.

Benthe, sterkte, sterkte!!!!! Wat moet je toch allemaal doormaken! Hoop net als Safi dat dit niet te lang meer duurt voor je.

Houtje: hoofdpijn en nog eens hoofdpijn en dan zo'n 'onverschillige' puber, maar vergis je niet, stiekem vindt hij het heus wel erg hoor, MAAR DAT GA JE TOCH NIET ZEGGEN!!!! als man van de wereld, met zo'n zeurmoeder. (zo denken pubers nu eenmaal) Je bent geen zeur!! en dat weet je toch wel.

Hier staat de erwtensoep te pruttelen en langzaam gaan mijn hersens alweer vertroebelen. Niet door de erwtensoep :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karinneke...dan zie je toch maar weer dat achter de wolken...de zon schijnt...je krijgt geld terug...jooooeepppiee!

Succes met je sollicitatie vandaag! You can do it!

Tja en die mannen...ze zijn veel sneller op hun teentjes getrapt maar ze zijn het ook zo weer vergeten.
Op zich geen slechte eigenschap want zo spuien ze wel al hun rotgevoelens, maar blijven er niet in hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cacao,

Lees mijn onderschrift maar: het leven LIJKT MAKKELIJKER MET ALCOHOL omdat je dan alle gevoelens (ver)drinkt, maar het is echt niet zo.
Volhouden effe, je hoeft maar één dag tegelijk.
Ik sta te strijken, en zoon loopt mega sjaggie heen en weer. Fijn fijn fijn maar ik kan er wel tegen. Hij zal ook balen dat hij maandag met een oud rugzakje naar school moet ipv zijn mooie Eastpack. En toenet vroeg waarom hij geen sloffen aanhad aan zijn blote voeten :wacko: okee die mag hij vóór zijn vriendje komt (om één uur) zelf nieuw gaan halen.

Ik ben een DRIJFHOUTJE dus ik red het wel en ik drink vandaag NIET.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Safi, ik ben een beetje vegetarier, wat wil zeggen dat ik b.v. de erwtensoep persee zonder vlees wil. Voor de liefhebbers snij ik er naderhand wel wat rookworst bij of ze eten er roggebrood met spek bij. Maar ik eet mijn soepje zonder vlees, en die is werkelijk Zaaaaaaaaaaaaaaalig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik ben weer terug van dat super gezonde sporten! Pffffff.
Zo lekker onder de douche, maar eerst even bammetjes eten, want ik heb me toch een trek!

Safi,
Je man heeft nog niet gereageerd... tja herken ik. Thuisblijvers verwachten eerder berichten, dan de mensen die weg zijn. Die hebben het zo druk met allerlei dingen!
Gefeliciteerd met je eerste maand ADB! Die telt wel dubbel gezien de afgelopen periode! :present::present:

Karinneke,
positieve berichten!

Houtje,
Oh dat herken ik zo. Net doen alsof het ze niets kan schelen! Ik denk dat An gelijk heeft en dat hij zich super schuldig voelt! Hij weet alleen niet wat hij ermee aan moet!
Sterkte met je hoofdpijn!

Benthe,
sterkte met je misselijkheid!

Cacao,
hier moet je doorheen, hoe vervelend het ook is. Hou vol, er komen ECHT betere tijden.
Sterkte zo zonder dochter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wel vrij komisch, ik zit hier over eten te lezen en te schrijven en ik moet me steeds voorhouden: dit is een wetenschappelijk onderwerp en heeft niets met mijn maag te maken!
Safi, ik heb het op diverse manieren geprobeerd, vega-erwtensoep. Ook met vega-rookworst. Je krijgt dan best een lekkere soep, daar niet van, maar echte snert is het niet. Daarom zondig ik maar zo eens in het jaar en maak het met all the works, buikspek, verse worst, de hele mikmak.
Ik weet jouw reden niet waarom je vegetarisch eet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, An, recept dan graag! Als jij er zonder vlees wel een echte snert van weet te maken. Zet het desnoods bij thema's rondom alcohol voordat alle niet-kokers tegen het plafond gaan.
Er kan daar trouwens naast alcoholvrije dranken best een receptenonderwerp geopend worden. Voor sommigen is ook lekker koken een goede manier om van de drank af te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Benthe, het is super simpel, heb net een pan van geloof ik 8 liter gemaakt......

spliterwten wassen en dan in water drie kwartier koken met 2 bouillonblok per liter: dat is de ene helft van de soep en de andere helft is een hele knolselderij, lading wortelen, uien en prei. Die gooi je er dus na drie kwartier bij dan de hele zooi nog eens een half uur koken (geregeld omscheppen) en hoppateeee een lekker soepie, oh ja, flink peper erbij. (voor mijn moeder is dit ook geen echte snert hoor, daar moest volgens haar een varkenshiel bij, en ribbetjes en nog meer van die ellende)

Ik MOET nu naar buiten, de onrust slaat toe........tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee jongens even weggerend van het strijkijzer:

Zoon MOET pantoffels kopen anders mag hij niet spelen met Vriendje. Vraag: mag ik ff geld? Nee dus. Eigen geld graag.

Woest: als ik op sokken wil lopen, loop ik op sokken. Nee, dit is mijn huis, mijn regels, later in je eigen huis mag je het zelf weten. Wat een donderkop (ergo: dit is de methode).

Bedankt voor jullie steun. Ik ga verder strijken. Ook wel lekker, TV kijken, en strijken, ik vind het wel lekkere therapie.

DRIJFHOUTJE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...