Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 januari 2008

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 300
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gem,
Blij het het wel gaat. Die pijntjes die voel je nu. Maar die zorgen er wel voor dat je op tijd ingrijpt en of je bed in duikt of naar de huisarts gaat. Drank is echt de verkeerde pijnstiller zowel lichamelijk als geestelijk.
Ik zit nu nog met de bijwerkingen er van. gr gr grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Cheyenne,
Blij te horen.

Pippi,
Ja, zeg het eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anyway, no drug, not even alcohol, causes the fundamental

ills of society. If we're looking for the source of our troubles,

we shouldn't test people for drugs, we should test them for

stupidity, ignorance, greed and love of power.

-- P. J. O'Rourke

Dit wilde ik met jullie delen !!

Welterusten

Love and peace:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,

Redelijk, zou iets beter kunnen. Maar...de zaken zijn handteerbaar! Ik heb geen andere optie, dus ik werk er hard aan. Ik heb de kracht, dus als ik de duivelse eerste laat staan, dan kan ik een eind komen.
Per dag Corinne, per dag denken. En tot nu toe lukt het!!
Ik hoop dat jij ook goed gaat!

Liefs Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ik kom ook nog eventjes piepen .
op een of andere manier begrijp ik de reactie van pippi aan marion wel ,zou men niet beter schrijven voor men dat eerste glas neemt ??
marion aan jou zou ik willen vragen , wie je uiteindelijk beliegt je eigen of je man ??
maar ondertussen ben je gestopt met drinken en mogelijk naar je bedje toe slaapze .
ik wil hier ook via deze weg charlie feliciteren met haar verjaardag , er zat hier juist een vogelke op mijn schouder die mij dat in fluisterde 'charlie is jarig , charlie is jarig ":present:
indien ik mij niet vergis is kothje zijn ban ook bijna gedaan ?
cheyenne gewoon dag per dag zoals de meeste onder ons .
safi heb veel gedacht aan jou vandaag , speel spellekes met edelsten dus ook safierkes .
benthe aan jou heb ik ook gedacht , een vriendin van mij had chemo vandaag , maar daar gaat het niet goed mee , met mijn vriendin bedoel ik .
karinneke moest ik dichterbij wonen ik kwam jou helpen met je diertjes , al zou het eerst moeten, uitwijzen of ik nog allergisch aan paarden ben .
corinne belgie geweest misschien en hier een of andere lelijke virus op gepakt ??
met mij gaat het wel als ik veel slaap , kreeg vannacht met moeite adem en roken gaat niet :devil: en dan is het al erg gestelt met de ketting rokende blacky .
dani hoe gaat het met jou ??
soothie como vaz hombre , aun soy tu amiga ??
zo lieve mensen ik duik stilaan onder , maar in de zetel want temperatuur veschillen doen mij te neig hoesten .
weer een dagje nuchter erbij och och wat ben ik blij ;)
slaapzacht en zoete dromen
ps vergeef mij mijn stilte , stilte voor de storm misschien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Per dag is prima hoor Soothe. Er zit alweer een dag op, en een nieuwe dag is alweer begonnen. Ook voor mij! Ik heb me voorgenomen om de nieuwe dag ook droog te houden, net als de dag die er net op zit. En daar maak ik alvast een goed begin mee door nu naar bed te gaan, dus de eerste uren ben ik veilig. :)

Safi, gefeliciteerd met 1 maand droog! Klasse!
Mick gefeliciteerd met 13 maanden!

Sorry dat ik verder niet op iedereen reageer, de dagdraad was veel te lang om helemaal door te lezen. Nog een fijne avond voor degenen die nog op zijn, en slaap lekker voor degenen die naar bed gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Is toch wat. Zit ik even te kijken op de site van Stivoro, loopt mijn computer vast. Grrrr.
Maar, ik ben er weer.

@Pippi,
Ga jij slapen? Dan wens ik je welterusten.

@Soothe,
Gaat wel met me, dank je.
Goed zoals jij dag per dag gaat. :present:

@Blacky,
Hoi, ik miste je onderhand wel een beetje.
Eerlijk gezegd weet ik niet waar ik deze nieuwe verkoudheid heb opgelopen. Iedereen in mijn omgeving loopt te snotteren. Ik doe er lekker niet vrolijk aan mee.
Voor jou misschien tijd om te stoppen met roken? zei de ene rookster tegen de andere. :)

@Charlie,
Gefeliciteerd met je verjaardag! :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

@Gem,
Welterusten en zal je raad opvolgen.
Ik heb nu wel iets om over te piekeren en blijf daarom nog maar even op.
Had ook nog niets ingenomen, dat heb ik net gedaan.

@Anna,
Welterusten.

@Pippi,
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loop hier de laatste dagen net zo hard te snotteren en te hoesten als jij Blacky, en ik ben niet in België geweest!! :D

Ik ben net 2 uurtjes wakker, na driekwart van de dag geslapen te hebben, maar ik kruip er maar weer in, mijn hoofd knapt uit elkaar.

Trusten, Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'T is wat... mensen.
Maar ik laat jullie even weten; ik doe nog met jullie mee.
Still in the game, maar makkelijk is anders, wel beter op een andere manier... die ik nog nader moet onderzoeken.
Bewondering voor iedereen die het droog houdt, voor de mensen die ADB toch één of twee kunnen drinken, ook bewondering vooor allen die vallen en weer opstaan: Chapeau!
Gefeliciteerd allen die wat willen vieren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, beetje hopeloos vaag (veilig), anders ga ik ook zo ongelóóflijk z**ken...
Ik vind het nog steeds erg knap van jullie allemaal, hoe je elkaar, op wat voor manier dan ook kan helpen. Als ik bepaalde dingen lees kan ik soms alleen nog maar j....
En dat willen we niet meer, maar ik zal wel moeten om me er door heen te slaan, maar dat zal ik jullie besparen.
Wat blijft het moeilijk om alles onder ogen te zien, en weer door te gaan..
Maarja, in ieder geval droog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...