Spring naar bijdragen

Ons aller Blacky is jarig!!!!

Trees

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 385
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Voor de IT-ers onder ons, ik moet er even uit, ik zit op PC van Dochter en die moet even ge-update en daarvoor afgesloten worden. Dochter heeft nl. XP en sommige dingen kan ik alleen met XP. Zoon heeft ook Vista (hij heeft ook digitaal bloed, van zijn moeder geërfd) en tip van vandaag voor goedkope software:

Als je kinderen hebt op de middelbare school of in het hoger onderwijs kun je via www.slim.nl heel goedkoop aan originele software komen, gewoon legaal.

Zoon heeft een pakket gekocht met een update van XP naar Vista (overigens adviseer ik niet naar Vista over te stappen als je een pc hebt met XP die gewoon goed werkt, want sommige dingen doen het nl. niet meer daarna, niet echt veel maar toch lastig) en het nieuwe Office 2007 pakket van Microsoft en dat kostte bij mekaar nog geen 80,00 euro. Vista én offici 2007 samen dus. Als je nog geen officiële versie van Office hebt kun je voor rond de 40,00 euro op die manier een officiële versie van Office aanschaffen.

Het is alleen maar een Tip hè.

Goed, Houtje gaat even Huishouden blèh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Kaia

Het heeft dus te maken met schuldgevoel, faalangst en een negatief zelfbeeld. En ik maar denken al die tijd dat ik ondanks alles toch altijd zo positief in het leven sta. Mooi k*t dus
:D

ja precies, mooi kl*te dus. Zelf probeer ik overeind te krabbelen. Leuk tijdschrift gehaald met titel 'zo krijg je meteen een positief zelfbeeld'. Zak m & m, en dat alles net zo duur als wijn of wat dan ook.
Geen zooi dus. Maar iemand , niet iedereen, bepaalde personen kunnen mij tot de grond toe afbreken. Ik voel me dan 0,0. Ja door bepaalde personen wil ik echt wel aardig gevonden worden. ja een van de grootse redenen om te drinken. Met drank voel ik me sterk, zelfverzekerd, wat kan het me schelen dat ik niet leuk ben etc.

Gem: toch raar dat mensen mij zo sterk vinden. Sterk overkom, maar ik ben helemaal niks, een berg onnozelheid en twijfelachtigheid, onzekerheid etc.... Ach volgende week ziet het er weer anders uit.

VANDAAG DRINK IK NIET...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,

ik kwam vanmorgen bij de huisarts een moeder tegen met een zwaar depressief meisje. Pikte het gesprek in de wachtkamer op, we hebben bij ons in de praktijk een nieuwe SPV-er. Ze zocht een haptonoom voor haar dochter. Ik zei mag ik me bemoeien er mee ik weet wel iemand die erg goed is. Affijn, babbel-debabbel zegt ze hoe weet jij dat. Ik zeg ik ben zo depressief als een deur maar ik weet het zo goed te verbergen..... Nou ja zegt JIJ DEPRESSIEF. Ik zeg ja daarom probeer ik er extra stralend en goedverzorgd uit te zien. Je vóórkomen is de helft van hoe je op andere mensen overkomt en dat krijg je keihard weer terug.
Ik heb haar een paar hele goeie tips kunnen geven omdat ik zoveel ervaring heb. ik bedoel maar. Ik lijk ook een grote b*k te hebben en soms ben ik arrogant bijna, maar ondertussen ben ik maar aan het knokken en vechten tegen die vreselijke depressies (en soms nog erger dan dat).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,
dat heb ik ook. ze weten niet dat onder die sterkte vrouw maar een heel bang vogeltje zit.
Ik vraag me echter af of die mensen wel goed kijken. Misschien willen ze sommige mensen wel sterk zien, zodat ze daar lekker op kunnen leunen???
En dat die zgn sterkte mensen zich gevleid voelen en niet zeggen: "nu even niet", maar dan zich in allerlei bochten gaan wringen om aan het beeld te voldoen???
Wie de schoen past..... (ik in ieder geval wel, waar ik graag wat aan wil doen!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een vraagje: Is het de bedoeling dat je hier alleen maar schrijft wanneer alles heel goed "en nog meer" oké is met je?

Dus je bent dan ADB, in meerdere of mindere mate, en de blijheid straalt ervan af [begrijpelijk]! Dus, lijkt mij, dat het niet gebruikelijk is om hier te schrijven als het moeilijk met je gaat, of om hulp te vragen?

Grt. Twist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tapas,

Hmmm, als je het voor de volle 100% wil weten dan zou ik nog een paar keer met dezelfde vraag bellen en kijken wat de antwoorden zijn (want mijn ervaring is dat we niet allemaal dezelfde informatie gaven). Ben er natuurlijk alweer een paar maanden uit en de regels kunnen natuurlijk flink versoepelt zijn dat weet ik dus niet. Maar toen ik er zat stootte veel mensen hun hoofd daaraan, dachten dat het met hun bezwaar wel goed zat en kregen toch de deurwaarder aan de deur...
Maar ik begrijp dat je al een betalingsregeling hebt? Als deze loopt dan heb je in principe inderdaad al "uitstel" van betaling verleend gekregen.

Nou, mijn forumtijd/computertijd zit er weer op voor vandaag. Als ik toch kom, willen jullie me dan a.j.b. deze woorden voorhouden en me wegjagen? Ik ben er namelijk teveel meebezig en daardoor laat ik andere dingen liggen en dat is geloof ik ook niet echt goed. De ene verslaving opvullen met een nieuwe verslaving...

Fijne middag nog, Fijne avond en een super weekend voor iedereen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem en Houtje, ja heel herkenbaar. Ik poets mezelf ook altijd op en loop er nooit echt nooit onverzorgd bij. Als ik me laat hangen is het voor zeer korte duur. Net zoals vandaag. Ik sta op en ga naar de winkel en kijk blij, doe blij, maar ben niet blij. Nou dan maar niet blij. Zoals Soothe zegt. Ik ben An en dan maar zoals ik ben. De meeste mensen luisteren niet naar een ander, maar hebben zelf hun verhaal te vertellen. Alle ellende enz. Ik leef oprecht mee, maar ik kom weinig mensen tegen die oprecht belangstelling hebben voor mijn persoontje, ze zijn er wel gelukkig. Mensen willen het ook niet zien, willen het helemaal niet weten.

Gem: ik vind het moeilijk om toe te geven dat ik eigenlijk harstikke bang en hopeloos ben op bepaalde momenten. Niet altijd gelukkig want dan kon ik niet leven. Maar dit gevoel bevalt me niks en wil het niet voelen. Het heeft niks met klagen te maken. Een peut zei eens tegen me: jij staat altijd in je sterkte, laat je eens zien, huil, ben eens zwak naar een ander toe, dan kan de ander je ook helpen.
Tja, heb het geprobeerd, maar ik zie niemand naar me toekomen om mij te troosten. Hier thuis kunnen ze het niet uitstaan 'zeur niet, je bent zeker ongesteld' en bam deur voor mijn neus dicht.
Ik vind dat heel erg en zou dat nooit bij iemand anders doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia en anderen, dank voor de antwoorden over lief gevonden willen worden. Is ook weer heel leerzaam voor mij.
Houtje dankjewel voor de link. Ik heb onmiddellijk mijn huis-IT-er opgebeld dat hij daar op moet kijken.
Hier is het verplichte middagdutje weer voorbij, ik heb over iemand van het forum gedroomd, heel maf.
Twisty vertel eens, waarom ben je zo'n naar iemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...