Spring naar bijdragen

Donderdag 17 januari 2008

animal

Aanbevolen berichten

Haddock: begon er vannacht mee: uitleggen hoezeer we toch Pippi behandeld hadden.
Pippi die zelf schrijft nog meer is gaan drinken sinds ze hier op het forum is. Dus heeft ze onder invloed geschreven. Ook toen kwamen er vaak vreemde stekelige berichten van haar. Vervolgens komt er oud zeer naar boven onder een aantal mannen hier. Uiteindelijk heeft Delta, Soothe en Rudy het gedaan.
Pippi en Haddock die zijn nergens te zien. Pippi gaat vanavond dan fijn 'geinen'. Sorry hoor zijn jullie blind hier.

Pfffffffffff. dicht lucht fffff op zeg.

Dan Benthe die nog probeert de boel uit te leggen, vervolgens voelt een ander zich weer aangevallen, straks heeft Benthe het weer gedaan of Safi. Safi is helemaal verdwenen want als zij wat zegt heeft ze het al helemaal gedaan. Waar zijn we mee bezig. Om dit nog normaal te krijgen moet er wel iets gebeuren hier op het forum. Ik heb helemaal geen zin om partij te trekken voor wie dan ook.
Het enige wat ik heb zien gebeuren dat Pippi, ja jij Pippi, hier heel vreemd bezig is, een aantal personen met haar meetrekt, die het niet eens door hebben.

Ik zou Pippi willen vragen of ze vandaag drinkt en of ze nu eens eerlijk kan zijn.

Had een mega Gremlin voor ik ging schrijven en besefte dat ik er wat aan moest doen. Mijn mond houden brengt mij tot drinken. Niet door het forum, daar zijn ergere dingen voor nodig.
Ik zie het dus als een les dus wil ik alle ellende hier omarmen want het laat me zien hoe ik TOTAAL NIET MET dit soort dingen kan omgaan.
..........................................................................

Cal.: ja ik heb wel een horend oor nodig!!!!!!!!!!!!!! Ik ben misselijk!!!!! Vandaag mijn 20e dag en ben nu misselijk van de zucht, kan dat?

Trui: Lieve meid: mijn tosti: Twee snee brood, daarop een banaan snijden, een meter sambal ertussen en een plak kaas, en hoppatee in het tostie ijzer. Eet smakelijk.. Zeer aan te bevelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goh, leuk toch, thuis komen, draadje bijlezen...

Ik dacht vanmorgen nog "weet je wat, laat ik nou niet gelijk hakken, 1 t/m 10, laat ik het nog maar eens subtiel proberen door te laten schemeren" maar dat was dus wederom gewoon verspilde moeite.
Mijn geduld is nu wel op, ik kies er vanaf nu voor om mezelf te beschermen tegen zoveel wartaal.

Delta, mijn complimenten voor de inmiddels bereikte immense omvang en indrukwekkende kwaliteit van het bord voor je kop. Moet toch een record zijn, ik heb in ieder geval nog nooit eerder zoiets gezien of meegemaakt. De begrippen tact, compassie en empathie zijn je blijkbaar volslagen vreemd, en dus ook niet aan jou besteedt.

Nou maar hopen dat je deze keer wel woord houdt.
Blijf jezelf alsjeblieft heel, heel erg ver verheven voelen boven dit forum.

Meestal wordt de ontvangst vanzelf weer wat beter als de stoorzenders een tijdje uit staan.
Dat dit forum maar weer snel ouderwets vertrouwd en warm moge worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het ook niet over allemaal, ik had het over mijn gevoel naar Delta toe.
Verder heb ik er geen moeite mee om ondersteunend naar wie dan ook te zijn.
Dat de gesprekken op het forum nu vertroebeld zijn, dat ben ik met je eens, maar dat duurt maar even.
Vandaar mijn wens in de laatste alinea.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe ondanks je sterk in je schoenen staat kan het water aan je lippen staan.
Daarom ben je niet minder dan de ander, zoals mij vroeger is verteld.
Normaal gesproken blijf je altijd welkom.

Een en ander heeft met voorwaardelijk en onvoorwaardelijke liefde te maken.
Ouders moeten hun kinderen onvoorwaardelijk lief hebben.
Laten voelen dat ook al gaat het even niet goed in je leven, je altijd welkom bent en men van je blijft houden.

die lijnen kun je in je leven en b.v een forum als dit doortrekken.

Ik ga er vanuit dat wij allemaal gelijk zijn.

Het is een gedachte die mij vooral helpt in vreemd gezelschap.

Ook op het forum is voor mij iedereen gelijk.
Het getuigt van arrogantie, luid te verkondigen boven je naaste te willen staan.

Mensen die zo denken hebben blijbaar nog geen andere weg gevonden wat liefdevoller met elkaar om te gaan.

Niet meer drinken is een lang termijn project, terwijl de meesten van ons zijn opgevoed met korte termijn bevredigingen.
Deze weg inmaal ingeslagen is er geen weg meer terug.
Als de verwondering toeslaat en eenmaal de vruchten plukt van niet meer drinken, zet men de verslaving steeds verder op afstand.

Maar waar een wil is is een weg.
Beetje cliché maar het is wel zo.
Liefde lost alle problemen op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An en benthe, jullie hebben blijkbaar een goed kontakt met Delta, er is waarschijnlijk een basis van vertrouwelijkheid die jullie opgebouwd hebben. Die basis is er op het forum momenteel niet met Delta. Kunnen jullie dan misschien uitleggen waarom Delta steeds op de vrouw of man speelt en elke keer wegloopt als het te dichtbij komt en nog harder gaat trappen.. sorry, maar zijn berichten, al zijn ze niet aan mij gericht, kwetsen me echt en maken voor mij de sfeer hier onveilig. Ik probeer echt achter de berichten te lezen en te begrijpen wat er speelt maar zie het gewoon niet. Dat heb ik verder bij niemand hier omdat ik weet dat ik ieder ander kan aanspreken op zijn gedrag en uitleg kan vragen, en dat ik dan ook antwoord krijg. Bij Delta kan ik dat niet, ik weet ook niet eens of ik geblokt ben bij hem of niet. Heb 1 maal omdat hij het vroeg mijn mening via pb gegeven en nooit meer wat gehoord. Ik lig niet gauw wakker van felle reacties of meningsverschillen hier, kan aardig wat hebben maar ik weet inmiddels niet meer wat ik hiermee aan moet.

eventueel mag verheldering ook per pb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je naar jezelf durft tekijken Safi.

Laat ook eens horen wat je er mee doet.

ik heb een tijd gekend (vooral in het begin van stoppen) dat ik nog steeds moest presteren om aardig gevonden te worden.
Ik was zooooooooo afhankelijk van de mening van die ander.
Die periode is voorbij.
Men vind t mij nu aardig om wie ik ben en niet om wat ik doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar An, ik heb het toch altijd gedaan :D Pas maar op, straks heb jij het nog gedaan!
Nee ik snap wat je bedoelt, je probeert wat recht te zetten of begrip te kweken, want verdorie, we hebben het allemaal he-le-maal niet gemakkelijk. Maar ja, de ene irriteert die en de andere een ander.
Op zich vind ik het niet eens zo erg, zolang er niet echt vals wordt gedaan vind ik het juist heel interessant wat iedereen denkt. Het wordt wat sneu als het op one-liners aankomt. Of dat iemand niet meer wil uitleggen wat die nou eigenlijk precies bedoelt.

Ik mag wellicht niet iedereen evenveel en dat is andersom ook zo, maar ik heb me geconformeerd aan dit forum (en dat voel ik zo) dus ik heb voor iedereen veel respect. En ook zoveel respect dat ik soms uit mijn slof schiet. Als ik dat niet doe, geef ik niks om een ander. Dat is mijn manier om aan te geven dat ik om een ander geef.

Het is nu ook wel leerzaam, dat dit niet altijd even goed wordt opgepakt. Dus: wat een leerzaam forum is dit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Benthe,

Ik wil je even een pluim geven, hoe jij bent veranderd na het bewuste draadje van Haddock. Het gesprek van die avond verdient geen schoonheidsprijs. Maar heeft voor jou wel vruchten afgeworpen. Ik heb je ook sterkte gewenst toen je, je ziekte hier kenbaar maakte. En werd meteen door Delta aangevallen. Terwijl ik het echt meende en nu nog. Maar van Delta mag een mens blijkbaar niet veranderen en zijn fouten inzien. En ik vind ook dat jij nu een voorbeeld bent voor de zieken mensen. Hoe je ermee omgaat. Maar ik durf dit bijna niet meer te schrijven, want dan komt de boze Delta weer vertellen, dat ik een wolf in schaapskleren ben. Maar ik verander, door hier op het forum te blijven. En hier te leren.

Nogmaals Benthe, ik heb bewondering en respect voor je,

Een warme groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Benthe

Het is nu ook wel leerzaam, dat dit niet altijd even goed wordt opgepakt. Dus: wat een leerzaam forum is dit!

Nou, ik moest me er echt overheen zetten om TOCH te reageren! Gewoon toch schrijven hoe ik hier in sta. Mijn bibbers worden wat minder overigens.

Waar ik dus ECHT niet tegen kan is : oneerlijkheid, en dat is wat hier speelt. Daardoor ontstaat onenigheid, geloof me maar. CHAOS, RUZIE, ...

Tapas: een hele goede vraag. Ten eerste ik heb geen persoonlijk contact met Delta, ik ken hem alleen van het schrijven hier op het forum. De rest van het antwoord krijg je zo.... moet ik even terug lezen van deze dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Tapas, wat maakt het uit of iemand een goed contact met de ander heeft? Dat is altijd wel zo. Mij gaat het er om, wat trek je je aan van een ander, waar voel je je door aangesproken. En als dat zo is, is het dan waar? En heb je er dan ook wat aan?
Safi waar blijven die vega-balletjes van jou op de receptendraad, want DAT was ik nou even niet vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga het niet met anderen/jullie over Delta hebben. Kletsen over iemand probeer ik niet meer te doen.

Delta: het was voorspelbaar dat je voor zaterdag trammelant zou schoppen zodat je niet hoeft te gaan.
Waar komt je gal vandaan en waar ben je bang voor?
Ik hoef geen antwoord maar wens je veel sterkte.

groet,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy...je vraag wat ik er mee ga doen?

Dit lijkt me toch al wel voldoende om eerst mee te werken dus om iets mee te doen, erachter komen: waarom?

quote:

Maar het zette me wel aan het denken waarom dit steeds weer voor komt in mijn leven.

Dat, als ik mij met, mijn bekende enthousiasme en energie, ergens in stort dat er dan al gauw een andere groep ontstaat die vind dat ik me teveel uitsloof, teveel het voortouw neem, de aandacht trek, te populair probeer te zijn, teveel aanwezig ben.

En toen ben ik gaan kijken waarom ik dat toch steeds weer doen, waarom dat voor mij zo belangrijk is en waarom ik niet met de ervaring van negativiteit die er bij sommigen ontstaat wat minder hard van stapel loop.

En daar leer ik dan weer van, want ondanks dat ik er nog niet uit ben waarom ik mijn enthousiasme niet wat meer dim om aan de grote groep te voldoen en er ook nog niet uit ben of ik überhaupt wel wil dimmen, heb ik wel geleerd dat dit een belangrijk punt in mijn alcoholverslaving en mijn moeilijkheden met mensen is. En daardoor ook weer de behoefte om mijn emoties te willen verzuipen. .

Kleine stapjes, als ik hol is de kans groter dat ik val:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, zou je mij je suggestieve opmerkingen, dat ik op het forum koppen af zit te hakken willen besparen. Jij gedraagt je voortdurend als een Jakyll and Hyde. De aanvallen, die je gemaakt hebt zijn niet te tellen, goed later komt excuus, al of niet gemeend, maar het is wel gezegd.

Nog voor de hel hier losbarste, heb ik Delta een PB gestuurd (vriendelijk getoonzet) om er aan te werken,dit een aangenaam forum te maken. Geen reactie! Als je ook de status van een halfgod gaat aannemen, is dat niet erg verenigbaar.

Ook ik heb met Ferry een "probleem" gehad! Samen in de ban gedaan, daarna PB uitgewisseld en de lucht geklaard. Ben ik dan een koppensneller! Elkaar om de nek vallen hoeft niet, maar geen problemen.

Dat ik te stom ben om gefundeerd te schrijven, dat wist ik al, ik lijd er dagelijks onder, maar dat hoef je niet onder m'n neus te wrijven. Ik had er even geen trek meer in, vandaar!

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Trui,

Die tosti is een flinke laag sambal, met stukjes banaan en kaas erover! Hmmm, lekkerr!! Is dus een tip van An, stond gisteren op het draadje.
(wil namelijk niet met andersmans veren pronken) ;)

Nogmaals thanks An! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schei toch een keer uit over Delta! Jesses Kristes, het gaat er helemaal niet om dat ik hem van mailen ken. Voor een ander zou ik net zo goed in de bres springen. Ja ook voor jou Ferry, als je aangevallen werd. Want jij bent ook niet zo'n soepel lieverdje. Ik bedoel, hou nou toch een keer op, waar slaat het helemaal op. Ik zit de hele dag al te vragen, zullen we het asjeblieft over dingen hebben waar we elkaar mee kunnen helpen?
En ja, ik mag Delta graag. En ja, ik ken hem van een andere kant dan alleen het forum.
Ik ben geen spion van een andere mogendheid.
En dat staat totaal los van dit forum en waarom ik dat nodig heb. Dus kunnen we asje- asjeblieft praten over waar het om gaat? Pleeeezzzeee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: tapas
Kunnen jullie dan misschien uitleggen waarom Delta steeds op de vrouw of man speelt en elke keer wegloopt als het te dichtbij komt en nog harder gaat trappen.. ...

Tapas: Ik kan je daar geen antwoord geven. Ik heb het nog eens terug gelezen en Delta reageerde op een gegeven moment op het 'geinen' van Pippi en dat hij daar ..... misselijk van wordt.
Toen ik dat gister van Pippi las werd ik er ook niet goed van met de wetenschap dat ze door de Refusal zat te zuipen. Daar wordt ik ook .... misselijk vond.

Delta is recht voor zijn raap en zou wat meer woorden moeten gebruiken om zich duidelijk te maken. Persoonlijk moet ik daar ook aan werken. Soms schrijf je 'je' terwijl je jezelf bedoelt etc. etc.

Vervolgens komt er oud zeer naar boven en wordt Delta belachelijk gemaakt met zijn 'vlieg-fantasie-verhlaen'. Of ik dat nu wel of niet leuk vind doet er niet toe, maar hij deed het wel in nuchtere toestand.
En dan heb je dus een verschil tussen gein en 'gein'.

Ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd. En ik wilde dat we vrede konden sluiten en dat het nu eens duidelijk mag zijn wat hier gaande is. Want bij elkaar is het een geweldig forum, zolang we maar niet al zuipende gaan schrijven!!!!! WANT DAAR KAN IK NIET TEGEN: mensen die dat doen:

'Drank maakt meer kapot dan je lief is' ..

Ik besluit bij deze: Ik drink vandaag niet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

an had het net al geschrefen sput lijkt me wel lekker ga zo naar winkel heb savonds tegen woordig veel trek in alerlij lekers dus hoort an het morgen wel hoe lekker het is of hoe lekker ik het vind en an ik had toch ook een tijd geleden een resept van stampot roode bieten of het was houtje weet het zo niet meer groetjes van mij en iedereen een dikke knuffel harmonie is hier ook belangrijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...