Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Maar An, ik heb het toch altijd gedaan :D Pas maar op, straks heb jij het nog gedaan!
Nee ik snap wat je bedoelt, je probeert wat recht te zetten of begrip te kweken, want verdorie, we hebben het allemaal he-le-maal niet gemakkelijk. Maar ja, de ene irriteert die en de andere een ander.
Op zich vind ik het niet eens zo erg, zolang er niet echt vals wordt gedaan vind ik het juist heel interessant wat iedereen denkt. Het wordt wat sneu als het op one-liners aankomt. Of dat iemand niet meer wil uitleggen wat die nou eigenlijk precies bedoelt.

Ik mag wellicht niet iedereen evenveel en dat is andersom ook zo, maar ik heb me geconformeerd aan dit forum (en dat voel ik zo) dus ik heb voor iedereen veel respect. En ook zoveel respect dat ik soms uit mijn slof schiet. Als ik dat niet doe, geef ik niks om een ander. Dat is mijn manier om aan te geven dat ik om een ander geef.

Het is nu ook wel leerzaam, dat dit niet altijd even goed wordt opgepakt. Dus: wat een leerzaam forum is dit!

• Antwoorden 321
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Hallo Benthe,

Ik wil je even een pluim geven, hoe jij bent veranderd na het bewuste draadje van Haddock. Het gesprek van die avond verdient geen schoonheidsprijs. Maar heeft voor jou wel vruchten afgeworpen. Ik heb je ook sterkte gewenst toen je, je ziekte hier kenbaar maakte. En werd meteen door Delta aangevallen. Terwijl ik het echt meende en nu nog. Maar van Delta mag een mens blijkbaar niet veranderen en zijn fouten inzien. En ik vind ook dat jij nu een voorbeeld bent voor de zieken mensen. Hoe je ermee omgaat. Maar ik durf dit bijna niet meer te schrijven, want dan komt de boze Delta weer vertellen, dat ik een wolf in schaapskleren ben. Maar ik verander, door hier op het forum te blijven. En hier te leren.

Nogmaals Benthe, ik heb bewondering en respect voor je,

Een warme groet, Ferry.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Benthe

Het is nu ook wel leerzaam, dat dit niet altijd even goed wordt opgepakt. Dus: wat een leerzaam forum is dit!

Nou, ik moest me er echt overheen zetten om TOCH te reageren! Gewoon toch schrijven hoe ik hier in sta. Mijn bibbers worden wat minder overigens.

Waar ik dus ECHT niet tegen kan is : oneerlijkheid, en dat is wat hier speelt. Daardoor ontstaat onenigheid, geloof me maar. CHAOS, RUZIE, ...

Tapas: een hele goede vraag. Ten eerste ik heb geen persoonlijk contact met Delta, ik ken hem alleen van het schrijven hier op het forum. De rest van het antwoord krijg je zo.... moet ik even terug lezen van deze dag.

Geplaatst

Maar Tapas, wat maakt het uit of iemand een goed contact met de ander heeft? Dat is altijd wel zo. Mij gaat het er om, wat trek je je aan van een ander, waar voel je je door aangesproken. En als dat zo is, is het dan waar? En heb je er dan ook wat aan?
Safi waar blijven die vega-balletjes van jou op de receptendraad, want DAT was ik nou even niet vergeten.

Geplaatst

Ik ga het niet met anderen/jullie over Delta hebben. Kletsen over iemand probeer ik niet meer te doen.

Delta: het was voorspelbaar dat je voor zaterdag trammelant zou schoppen zodat je niet hoeft te gaan.
Waar komt je gal vandaan en waar ben je bang voor?
Ik hoef geen antwoord maar wens je veel sterkte.

groet,
Kate

Geplaatst

Rudy...je vraag wat ik er mee ga doen?

Dit lijkt me toch al wel voldoende om eerst mee te werken dus om iets mee te doen, erachter komen: waarom?

quote:

Maar het zette me wel aan het denken waarom dit steeds weer voor komt in mijn leven.

Dat, als ik mij met, mijn bekende enthousiasme en energie, ergens in stort dat er dan al gauw een andere groep ontstaat die vind dat ik me teveel uitsloof, teveel het voortouw neem, de aandacht trek, te populair probeer te zijn, teveel aanwezig ben.

En toen ben ik gaan kijken waarom ik dat toch steeds weer doen, waarom dat voor mij zo belangrijk is en waarom ik niet met de ervaring van negativiteit die er bij sommigen ontstaat wat minder hard van stapel loop.

En daar leer ik dan weer van, want ondanks dat ik er nog niet uit ben waarom ik mijn enthousiasme niet wat meer dim om aan de grote groep te voldoen en er ook nog niet uit ben of ik überhaupt wel wil dimmen, heb ik wel geleerd dat dit een belangrijk punt in mijn alcoholverslaving en mijn moeilijkheden met mensen is. En daardoor ook weer de behoefte om mijn emoties te willen verzuipen. .

Kleine stapjes, als ik hol is de kans groter dat ik val:D

Geplaatst

Benthe, zou je mij je suggestieve opmerkingen, dat ik op het forum koppen af zit te hakken willen besparen. Jij gedraagt je voortdurend als een Jakyll and Hyde. De aanvallen, die je gemaakt hebt zijn niet te tellen, goed later komt excuus, al of niet gemeend, maar het is wel gezegd.

Nog voor de hel hier losbarste, heb ik Delta een PB gestuurd (vriendelijk getoonzet) om er aan te werken,dit een aangenaam forum te maken. Geen reactie! Als je ook de status van een halfgod gaat aannemen, is dat niet erg verenigbaar.

Ook ik heb met Ferry een "probleem" gehad! Samen in de ban gedaan, daarna PB uitgewisseld en de lucht geklaard. Ben ik dan een koppensneller! Elkaar om de nek vallen hoeft niet, maar geen problemen.

Dat ik te stom ben om gefundeerd te schrijven, dat wist ik al, ik lijd er dagelijks onder, maar dat hoef je niet onder m'n neus te wrijven. Ik had er even geen trek meer in, vandaar!

Groet.

Geplaatst

Schei toch een keer uit over Delta! Jesses Kristes, het gaat er helemaal niet om dat ik hem van mailen ken. Voor een ander zou ik net zo goed in de bres springen. Ja ook voor jou Ferry, als je aangevallen werd. Want jij bent ook niet zo'n soepel lieverdje. Ik bedoel, hou nou toch een keer op, waar slaat het helemaal op. Ik zit de hele dag al te vragen, zullen we het asjeblieft over dingen hebben waar we elkaar mee kunnen helpen?
En ja, ik mag Delta graag. En ja, ik ken hem van een andere kant dan alleen het forum.
Ik ben geen spion van een andere mogendheid.
En dat staat totaal los van dit forum en waarom ik dat nodig heb. Dus kunnen we asje- asjeblieft praten over waar het om gaat? Pleeeezzzeee!

Geplaatst
quote:

Originally posted by: tapas
Kunnen jullie dan misschien uitleggen waarom Delta steeds op de vrouw of man speelt en elke keer wegloopt als het te dichtbij komt en nog harder gaat trappen.. ...

Tapas: Ik kan je daar geen antwoord geven. Ik heb het nog eens terug gelezen en Delta reageerde op een gegeven moment op het 'geinen' van Pippi en dat hij daar ..... misselijk van wordt.
Toen ik dat gister van Pippi las werd ik er ook niet goed van met de wetenschap dat ze door de Refusal zat te zuipen. Daar wordt ik ook .... misselijk vond.

Delta is recht voor zijn raap en zou wat meer woorden moeten gebruiken om zich duidelijk te maken. Persoonlijk moet ik daar ook aan werken. Soms schrijf je 'je' terwijl je jezelf bedoelt etc. etc.

Vervolgens komt er oud zeer naar boven en wordt Delta belachelijk gemaakt met zijn 'vlieg-fantasie-verhlaen'. Of ik dat nu wel of niet leuk vind doet er niet toe, maar hij deed het wel in nuchtere toestand.
En dan heb je dus een verschil tussen gein en 'gein'.

Ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd. En ik wilde dat we vrede konden sluiten en dat het nu eens duidelijk mag zijn wat hier gaande is. Want bij elkaar is het een geweldig forum, zolang we maar niet al zuipende gaan schrijven!!!!! WANT DAAR KAN IK NIET TEGEN: mensen die dat doen:

'Drank maakt meer kapot dan je lief is' ..

Ik besluit bij deze: Ik drink vandaag niet.
Geplaatst

an had het net al geschrefen sput lijkt me wel lekker ga zo naar winkel heb savonds tegen woordig veel trek in alerlij lekers dus hoort an het morgen wel hoe lekker het is of hoe lekker ik het vind en an ik had toch ook een tijd geleden een resept van stampot roode bieten of het was houtje weet het zo niet meer groetjes van mij en iedereen een dikke knuffel harmonie is hier ook belangrijk

Geplaatst

an mijn kids hebben net een dike bord haschee op en zegen nu al ga naar de winkel mam wil ook zoon tosti hahahaha ga nu even uitlogen anders gaat mijn zoon lezen mag wel prive hebben alles weeten maakt niet gelukich

Geplaatst

An...met mij gaat het erg goed...ik vind het elke dag makkelijker om de alcohol te laten staan en heb sinds begin december geen drup meer gehad en er bijna niet naar gekeken of verlangt.
Ik durf bijna te geloven dat de knop om is maar twijfel nog wel een beetje.
Wel kan ik een stuk beter met mijn emoties overweg dan bv in de zomer, dus het vele laten staan van de drank doet me bijzonder goed en motiveert me ook enorm om te blijven stoppen.
Het drugs(weed) gebruik is hier in huis nog maar een 1/4 van wat het was en ook daar wordt aan gewerkt.
En dat geld voor mij en mijn man en dan rook ik nog maar een 1/4 van wat hij rookt.
Dus al met al een positief gevoel.
Bedankt dat je er naar vroeg.

En hoe is het bij jouw thuis?

Benthe ik zal het recept zo even opschrijven maar hoop eigenlijk dat Spud het nog ergens heeft en het mij even per PB weer terug wil sturen. Of op het recepten draadje wil zetten, dat is mij ook best

Geplaatst

hoi adb'ers ,
siesta is weer een drie uurtjes geworden ;-(
ik heb een mogelijk domme vraag , hoe weet men dat men geblokt is , of hoe jullie dit ook noemen .
hier is het eten al binnen noordzee garnaal kroketten die mijn partner mee gekregen heeft van een klant en hierbij uiteraard frittekes en heerlijke remia mayonesa :-)
ik voel mij eigenlijk boven niemand verheven in tegendeel in het bijzijns van mensen voel ik mij maar heel klein , maar ja dat is mijn minderwaardigheids gevoel welke opkomt , ja ja ik werk eraan .
gelukkig heb ik op cyberspace daar niet zo een last van :-)
allez ga jullie laten verwacht eventjes bezoek dadelijk
tot later

Geplaatst

Hee, psst, dit is een unicum heb ik nog nooit eerder gezien: 19 ingelogden! Zal wel meteen van schrik weer terugvallen.
He kinders ik heb vandaag niet gedronken. We hebben vegetarische haché gegeten van de receptendraad. Erg lekker! Er komen op het landje al knollen op, ik weet nog niet goed wat. Volgens mij spruitjes en boerenkool.

Trui jij doet het goed!

Geplaatst

An, dank je wel voor je toelichting, ik laat het nu verder ook rusten.

Voor mij komt de receptie nu wel heel dichtbij, morgenochtend ga ik al naar Enschede toe.. vind het erg spannend, een treinreis van 2,5 uur (en ik houd er gewoon niet van van dat reizen maarja, dan kom je ook nergens;)) Daar wordt ik opgehaald door vrienden die ik van een ander forum ken, een forum voor buitenlandse honden. We gaan dan eerst lekker wandelen met de honden (1 van mij en 2 van hun) en daarna ga ik hun kindje leren kennen, vorig jaar heb ik haar geboortekaartje gemaakt, maar haar dus nog nooit gezien! Ben heel benieuwd. Eind van de middag ga ik mee naar zijn werk, hij werkt met dezelfde machines (Xerox) als wij sinds kort op mijn werk werken dus hoop ik dat hij me wat tips kan geven en kunnen we ervaringen uitwisselen. Dan savonds lekker eten en babbelen, bijtijds naar bed, smorgens de honden even flink uitlaten en de mijne achterlaten en dan naar Tactus. SPANNEND!

Mijn hond wordt dan na de receptie naar tactus gebracht en dan na de vergadering ga ik weer naar huis.

Kattenoppas geregeld,
Treinkaartjes voor morgen alvast gekocht,
zometeen tas in pakken

misschien is het wat veel in 1 weekend en was de receptie alleen eigenlijk wel genoeg geweest maarja, hoevaak kom je nou eigenlijk in Enschede? ik nooit dus, vandaar de combi met vrienden.... zonder alcohol... Het zal best zwaar zijn maar de zondag kan ik ook weer rustig bijkomen.

Geplaatst

Ik moet nu echt achter dit scherm weg, krijg zowat vierkante ogen B)

Houtje, fijn dat je je weer wat beter voelt.
Bammetje, geniet van de komende dagen op bezoek.
Benthe, goeie oplossing dat hangslot.
Cal, hoe goed je een verleden ook verwerkt, pijnlijk blijft het altijd. Knap hoe je ermee om leert te gaan.
Cacao, je doet het goed, op naar de hele maand! :musicnote:
Marion, ik heb echt gelachen om je sms verhaal.

Iedereen die er weer voor gaat vandaag: zet 'm op en hou het lekker fris!

fijne avond,
Kate

Geplaatst

Hoi Safi,

Een vraag; ik heb nog nooit drugs gebruikt, dus heb er geen ervaring mee. Maar als je rookt of hoe je dat dan ook doet. Ben je dan ook onder invloed, zoals je hebt met het gebruik van alcohol?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...