Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 januari 2008


Cheyenne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik hoop dat jullie het allemaal beregezellig hebben daar bij Tactus. Ik had er zo graag bij willen zijn.


Gisterenavond had ik cos (child over schoulder) is toch even wennen als je gewend bent uren te kunnen door te brengen op het forum.
Houtje je hebt gelijk het is een huurhuis maar X moet ergens aan steunen als hij een douche neemt dus volgens de verhuurder was het onze schuld dat hij naar beneden kwam.
Gelukkig heeft zoonlief vrienden met rijbewijs dus het komt wel goed. Stom he, ik blijf hem maar zien als het kleine blonde ventje in zijn tuinbroekje.

Tina,
Het is een rotgevoel als je de mist in gaat maar het belangrijkste is echt dat je BLIJFT proberen. De moed niet opgeven.

heel veel plezier allemaal!!!!

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer veilig thuis... heb het heel leuk gevonden in Enschede en de drempel om hier op het forum te schrijven is weer een stuk lager geworden. Leuk om te weten dat ik toch niet stiekem in m'n eentje tegen een grote voorgeprogrammeerde computer met allemaal gefingeerde personen zit aan te schrijven, hihi.... Er is veel vlees en bloed hier en dus ook echte warmte. Ach, ik klets maar wat natuurlijk, wat betreft die grote centrale computer... maar virtueel is virtueel hè??? ik heb me dat wel eens zo voor zitten stellen. En moest er gelukkig zelf om lachen.

Sorry, ik ga maar weer eens bijlezen nu. Nog steeds bijlezen... en jullie maar doorschrijven.
Ai, er komt een moment dat ik toch echt een paar dagen moet gaan overslaan... Maar wat mis ik dan weer allemaal? Dilemma!

Groetjes, Koh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Ferry.... tja, vertel.. zou niet weten waar te beginnen. Nou ja, wat ik je wel kan zeggen is dat ik van meerderen heb gehoord, en ik vind het zelf ook, dat het jammer is dat je er (weer) niet bij was. Ondanks al die schoppen van jou, zeer terecht overigens, ben ik toch wel heel nieuwsgierig naar je.. en dan op een positieve manier, hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb trouwens, heel lief, van Blacky het boekje "Nuchter leven, Enkele methoden die AA-leden aangewend hebben om niet te drinken" gekregen... dat ga ik tot mij nemen. (Lezen bedoel ik , hoor. hihi... tja als je soms hoort en leest wat alco's letterlijk tot zich nemen om aan hun verslaving toe te geven leek me deze extra mededeling niet onrechtvaardig). Is ook weer een schakeltje in mijn netwerk en zoeken naar hulp om van die rottige drank af te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We gaan straks lekker uit eten. Bedacht me om 16.00 ineens dat mijn zoon en z,n vriendin misschien wel mee wilden.
Nu, dat was niet tegen dovemansoren gezegd. Dus nu gaan we gezellig met z,n vieren.
Toevallig wonen ze nu dicht bij. Hebben 2 jaar in Ierland gewoond en daarna 1 jaar wereldreis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Koh, wat moet ik hierop zeggen. Ik was er weer niet. misschien de volgende keer:)
Want ik ga ervan uit, dat het best nog een keer zal gebeuren. Het boek kan ik je van harte aanbevelen.
Ik heb het gehad uit de AA bibliotheek, van onze groep. Trouwens in onze bibliotheek kun je alle boeken lenen die AA heeft uitgegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ferry, man, maak je niet druk, hè?? Ik heb nu twee meetings meegemaakt en ze waren alletwee hartstikke leuk. Ik ben er van overtuigd dat er wel weer eens eentje komt. Desnoods wil ik bij deze al met je afspreken dat ik je dan thuis ophaal en weer terugbreng. Als de reis tenminste je grote angst is. Nou ja, we zien wel.. eerst maar weer eens hier op het forum zien te blijven:D

@Soothe: hoi menneke... alles ok?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, meis. Nu al thuis?? dan ging je terugreis toch wel heel wat sneller dan je heenreis, hè?? Mag ik je hier nogmaals bedanken voor de warmte in het echt?? Je bent hier op het forum altijd voor mij al een heerlijkheid om te lezen, ondanks je "geen hoofdletter gebruik".... maar in real life ben je ook echt zo. En ik hoop dat je geen afschrik hebt overgehouden aan de Nederlander in het algemeen... hihi.. je hebt natuurlijk ook wel een raar zooitje bij elkaar gezien.. maar we zijn allemaal mensen met dezelfde zwakheden maar zeer zeker ook met dezelfde sterke punten.. Die kwamen vandaag weer eens heel duidelijk naar voren.

Ik vroeg me eigenlijk net af of ik nou de enige was die al thuis was... zo groot is Nederland nou toch ook weer niet.. maar als zelfs ons Belgje al weer thuis is ga ik gewoon rustig zitten afwachten tot er meerdere thuiskomstberichten komen.. er zal wel een reden zijn.. En ja, er was na de meeting nog een vergadering van schrijvers.. die is nu misschien nog wel bezig, hihi... afscheid nemen is moeilijk... ze kunnen natuurlijk ook de stad nog zijn ingegaan... Rustig afwachten dus, Koh... kalm maar......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...