Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 januari 2008


Gem

Aanbevolen berichten

@Gem,
Is het werken een beetje gelukt met die rotverkoudheid?
En 8 maanden is niet niks. :present:

@Water,
:)

@Albertina,
Voetje troetelen en Tina troetelen. Dat laatste doe je al voor de 4de dag. :present:

@Cacao,
Was niet anders van plan dan het droog te houden vandaag, dus ik doe gezellig met je mee.

@Sanda,
:)

@An,
:)

@Blacky,
In augustus stopt mijn werkloosheidsuitkering, dan heb ik alleen nog maar mijn kleine salaris te verteren. Hopelijk vind ik al voor die tijd een tweede kleine baan. Ik zie het niet zo zitten om afhankelijke te zijn van mijn partner.
Je psychologe heeft gelijk. Voor jezelf is je eigen het belangrijkst.
Ik zit het boekje Nuchter leven te lezen en ben bij Kalmpjes aan.
En nu ik het daar toch over heb, er staat in dat zich boos maken niet goed is. Zie hoofdstuk 15, blz. 38.
Ik ben wel blij dat je het droog hebt gehouden.
Het stinkt als de beerput wordt opgetrokken en er komen zeer kwalijke dampen af, maar als die beerput een maal geleegd is en schoongespoten, kun je er heel veel jaar mee verder.
Zijn we straks met zijn tweetjes bezig met omscholing. Kunnen we mekaar aanmoedigen.

@Marion,
Dag 10 kun je ook droog houden, je hoeft alleen dat eerste glas te laten staan.

@Calimero,
:)

@Stien,
Als je straks weer thuis bent en een beetje bijgekomen, wil je dat stuk dan schrijven? Ik denk dat velen van ons er gebruik kunnen maken.
quote
Zou bijna een stuk gaan schrijven hier, hoe boosheid om te zetten in constructieve
gedachten en daden. Maar belangrijk is , laat die eerste staan dan is de grootste
klus voor vandaag gedaan!
unquote

@Tapas,
7 maanden: :present:
Even een correctie (niet boos worden), zeiken schrijf je met de korte ei.

@Houtje,
Sterkte met je zoon en jezelf niet vergeten ondertussen.

@Rudy,
:)

@Spud,
Ik ben ook niet commercieel ingesteld, maar een baan vind je niet op de bank in de woonkamer. Dat is iets dat zeker is. Zelf heb ik een min of meer vaste dag om sollicitaties de deur uit te doen. En vooral niet wachten op antwoord van een werkgever die je best wel leuk vindt. Als het dan niets wordt, is de teleurstelling des te groter. Geloof mij maar, ik ben een ervaren werkloze en sollicitant.

@Pippi,
Ik ga niet met je meevoelen, nu je een blaasontsteking blijkt te hebben. Mij te pijnlijk. Ik wens je wel veel sterkte en een spoedig herstel. Veel water drinken om de blaas door te spoelen.
Piskous, ik had idd mijn kruit verschoten vanmorgen. Die overmatigheid, he. We hebben op het werk momenteel geen sanitair medewerkster (zoals dat zo mooi heet), dus heb ik maar hier en daar schoongemaakt en ondertussen wel flink aan de papierwinkel gewerkt. Teveel van het goeie.

Even gepikt van @Safi:
20 februari 2007 Mieke 11 maanden
20 september 2007 Tolie 4 maanden
20 oktober 2007 Meedoen 3 maanden
20 november 2007 Peppashooter 2 maanden
21 september 2007 Pepita 4 maanden
22 mei 2007 Gem 8 maanden
22 juni 2007 Tapas 7 maanden
22 november 2007 Jani 2 maanden
22 juli 2006 Chinagirl 1 jaar en 6 maanden
Allemaal zeer gefeliciteerd! :present:

@Visje,
Morgen sterkte!

@Trui,
Je hebt de smaak te pakken. Doorgaan!

Ik ben vandaag vergeten een afspraak te maken met mijn huisartsin. Ts, ts, ts, ik schiet af en toe een beetje door in het vergeten.
Hier zijn de blauwe enveloppen al weer op de mat gevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Albertina,
Ze zorgen altijd voor een heleboel werk, maar wij krijgen tot hiertoe altijd wel geld terug.
Misschien moet je er voor zorgen dat er vooraf meer wordt ingehouden aan loonbelasting e.d.
Het is altijd leuker terug te krijgen dan te moeten bijbetalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik moet er ook nog steeds 2 invullen, 2006 en2007...en die eerste voor de 28ste:angry:

Luitjes, ik moet mijn pc even afstaan, want die andere, de goeie eigenlijk, heeft ineens problemen.
Dat is een DELL met draadloze toestenbord en muis, die het ineens niet meer doen (ja heeeel af en toe, en dan weer het ene wel, en het andere niet...)
Is er een expert in de zaal? Wil die zich dan even melden???

Mijn dochter gaat nu even haar 'dingetjes' op internet doen, ga ik intussen even plat op de bank...
laterrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Water je haalt me de woorden uit de mond. Ik heb ook een draadloos kreng, reuze handig maar ze vreten batterijen.

Cacao, je kunt ook nog de stekker (is het een Logitec, die zitten bij de Dell geloof ik) aan de achterkant van de pc een keer opnieuw erin en eruit doen......

Tina,
Ik dacht aan twéé dikke blauwe gremlins (ik zie ze voor me als een soort gemene versie van het koekiemonster) dus dan valt een belastingenvelop nog mee (en ook wat zachter op de mat).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
CPAS

Albertina,


Ze zorgen altijd voor een heleboel werk, maar wij krijgen tot hiertoe altijd wel geld terug.


Misschien moet je er voor zorgen dat er vooraf meer wordt ingehouden aan loonbelasting e.d.


Het is altijd leuker terug te krijgen dan te moeten bijbetalen.



Doe ik maar ik krijg ze sinds ik gescheiden ben en ik hoef ook niet te betalen hoor maar ze houden daar gewoon van extra werk (ambtenaartjes)
Nu hoop ik maar dat ik niemand beledig

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
houtje

Ja Water je haalt me de woorden uit de mond. Ik heb ook een draadloos kreng, reuze handig maar ze vreten batterijen.




Cacao, je kunt ook nog de stekker (is het een Logitec, die zitten bij de Dell geloof ik) aan de achterkant van de pc een keer opnieuw erin en eruit doen......




Tina,


Ik dacht aan twéé dikke blauwe gremlins (ik zie ze voor me als een soort gemene versie van het koekiemonster) dus dan valt een belastingenvelop nog mee (en ook wat zachter op de mat).



hahahahahahahah NEEEEEEEEEE Houtje wonderlijk genoeg heb ik nog gen Gremlin gezien de afgelopen dagen :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag wil ik even mijn verhaal kwijt, ik zit nog helemaal na te shaken.

Ik kwam doodmoe uit mijn werk, dus ik wilde een makkelijke maar toch gezonde maaltijd maken. In de supermarkt hadden ze lang niet alles, dus ik moest ter plekke iets nieuws bedenken en moest weer de hele supermarkt doorzoeken naar andere spullen.

Ondertussen was ik al een keer afgesneden door een stel met een overvolle winkelwagen, maar ik lette er verder niet op.

Nu liep ik met mijn mandje naar de kassa, ik wilde voorbij dat stel met dat volle wagentje lopen en weer reden ze me klem. Ik probeerde er langs te gaan, en ineens lag ik op de grond. Het was net of die man mij heeft laten struikelen.

En daar lag ik met mijn mandje languit in de winkel, en ik had pijn en schreeuwde het uit. Toen kwam er een chef bij, en ik zei dat die mensen mij hebben afgesneden en dat ik daardoor gevallen was.

Het stel ontkende. Intussen kwamen er sensatiezoekers er bij staan. Ik heb het kortste eind getrokken en heb de boodschappen laten liggen en ben naar een andere supermarkt in de buurt gegaan.

Gelukkig heb ik dus een andere supermarkt op dezelfde loopafstand.

Toch vind ik dit hele gebeuren vervelend. Voorlopig kan ik niet meer met goed fatsoen naar die ene supermarkt. Misschien hebben bekenden uit de beurt kunnen meegenieten.

Verder ben ik bang dat ik die mensen weer tegenkom. Als ik alleen ben vind ik het niet erg. Maar soms nodig ik weleens iemand uit om te komen eten en soms gaat mijn bezoek ook mee om boodschappen. Wat dan als ik dat stel dan weer zie en zij spreken mij over het gebeurde aan of maken rare opmerkingen? Of stel dat ze hier toevallig vlak in de buurt wonen?

Misschien ga ik voortaan gewoon een keer in de week heel vroeg op de ochtend voor de hele week boodschappen doen, dan kan er weinig meer gebeuren. :(:angry:

Om misverstanden te voorkomen: ik was niet onder invloed van drank, want ik kwam rechtstreeks uit mijn werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het thema van de dag is toepasselijk: inzichten.

Voortaan meer op mezelf letten, ik ben nog steeds oververmoeid, en misschien had die vermoeidheid ook wel invloed op het gebeurde in de supermarkt.

In die andere supermarkt heb ik een Griekse maaltijdsalade gekocht. Wel duur, maar toch gezond. En ik had nu geen zin meer om te koken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Water,
Wat de depressiefste dag van het jaar is, kan ik pas bepalen als het jaar om is.
Vandaag scheen iig de zon, dat vrolijkte de boel toch meteen wat op en ik zat boordevol energie vanmorgen, maar onmatig als ook ik kan zijn, heb ik die maar gelijk opgebruikt en kwam steendood moe thuis. En ik had zoveel leuke dingen op mijn programma voor vanmiddag gezet.
Morgen beter.

@Cacao,
Zoals anderen al zeggen, neem nieuwe batterijen voor je toetsenbord en muis. Ik heb ook een draadloos toetsenbord en dito muis. De muis vreet de meeste batterijen. Als die leeg raken, lijkt het eerst alsof ik een bepaalde lijn niet kan oversteken. Het toetsenbord houdt er gewoonlijk stante pede mee op.

@Houtje,
:)

@Albertina,
Ben zowel hardwerkende staatsambtenaar (België) geweest als gemeenteambtenaar (in Nederland). Ik voel mij niet gekwetst, maar erger me ook wel aan de papierstapel. Bij mij zit die ergernis bij CWI en UWV.

@Cheyenne,
Tja, niet leuk. En na de lekker maaltijd goed rusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Cheyenne,

Fijn je weer op het draadje te zien was al een klein beetje bang dat je toch weer aan de JWW was gegaan.
Hopelijk niet maar misschien horen we dat nog.Hoe is je weekend verlopen?
Nou ik zou me niet zoveel aantrekken van de supermarkt, dat soort dingen moet je naast je neer leggen,
trouwens denk je niet dat daar vaker gebeurd?
Nee hoofd omhoog en gewoon weer boodschappen doen en mensen die zoiets doen zij in mijn ogen errug zielig.

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi CPAS,

:huh:Schaam me diep als ik iemand niet wil beledigen ben jij het wel.
Maar ik erger me er ook aan ik heb namelijk al meerdere malen aanslagen ingevuld altijd voor niets maar ze kunnen mij nu niet meer uit het systeem halen omdat ik getrouwd ben geweest en wij een koophuis hadden.
Nou dan zijn ze voor mij toch verkeerd bezig werk voor niets.

:present: Sorry Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, Albertina, als mensen het over ambtenaren hebben, bedoelen ze de stompzinnige regeltjes. Ik denk dat elke ambtenaar zich dat wel bewust is. Eigenlijk zouden beleidsmakers verplicht gebruik moeten maken van de door henzelf ingestelde regeltjes. M.i. kunnen heel veel zaken veel simpeler geregeld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

safierke de lampjes zijn pas beginnen branden na mijn laatse groot onderhoud einde december , was service lampje en airbag lampje , laar het heeft geen prettig gevoel continue te denken dat ik de airbag op mijn gezicht ga krijgen ;)
nu het is gemaakt en dat is het voornaamste .
albertina ik dacht blauwe monsters zouden dat gremlins zijn , ondertussen heb ik begrepen dat het de belastings aangifte is .
cheyenne boeren heb je in alle landen , maar ik zou zeker niet voor een ander uit een superwinkel blijven toch zeker niet als je nuchter was .
ik ben eens wezen kijken ivm omsholing tot bejaarden helpster ppff 600 uren studie en 600 uren praktijk bij klanten en instellingen , maar toch ga ik er achteraan wat informatie betreft .
wie niet waagt niet wint .
mijn psygologe heeft mij weer veel inzichten gegeven , een bvb vrije tijd wat houdt vrije tijd voor mij in , ik weet het niet omdat ik het niet ken ik bedoel het gevoel , als men als kind naar school kan gaan en spelen , en s'avonds na het huiswerk buiten met andere kinderen speelt dan leert men ook wat genieten van vrije tijd is en dit ken ik dus niet .
cacao ook ik heb een draadloos toetsenbord en muis , maar ik heb de niet draadloze toetsenbord en muis van mijn vorige pc gehouden en indien ik nu problemen heb sluit ik dat aan , stekkerke in van achter en klaar is pc ;)
zo nu beetje tv kijken medical investigation knappe vent speelt daar in mee ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Blacky,
En straks ga je dan naar school en als je thuiskomt, maak je je huiswerk en dan mag je 'buiten gaan spelen'.
Als je klaar bent met je werk en andere verplichtingen en de tijd voor jezelf hebt, dat is je vrije tijd.
In mijn vrije tijd zit ik aan de computer, de piano, ga wandelen, fietsen en nog veel meer dingen.

@Soothe,
Hoi.

Ik ga zo naar yoga. Tot straks allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,

Wauw veel op 1 dag, bejaardenhelpster maar dat heeft toch niet echt iets met je hobby de keuken te maken?
Of begrijp ik je verkeerd, wel goed dat inzicht klein kind school huiswerk spelen, als volwassene is het niet makkelijk om opnieuw te leren leven, maar ik vind je Dapper!!!! :moon:

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok luitjes,ik ga het allemaal eens even proberen, met batterijen, stekkertjes...jammer blacky, ik heb geen reserve...
Uhmm...misschien domme vraag, maar in deze muis zit een batterij-pakketje? Kan ik die vervangen door gewone batterijen/

Ja, ik dacht bij blauwe monsters ook aan gremlins, hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Kom ook even piepen, heb straks alweer een vergadering, gisteren ook al. En ik ben nog steeds hóndsmoe! Heb vanochtend tot half elf geslapen, ben de hele dag al moe! Aan het eind van de middag een beetje energie, dus biologische cake gebakken, naar de winkel geweest, eten gekookt.... Kinderen zijn naar de knutselclub en man rent van hot naar her voor allerhande neven-activiteiten....
Nee, ik drink niet, denk er wel weer aan, niet om te gaan doen hoor. Maar ergens in mijn achterhoofd wil het maar niet loskomen... Toch kan ik het wel handelen, drink dan thee en zo.. ik heb het al eerder verteld. Maar kan de stap nog niet zetten om andere dingen te gaan doen. Heel mijn leven op zijn kop. het moet er eens van komen...
Ach gut ja, heb ook nog een verloren kwartiertje in de zon gezeten.. dus van een sombere dag was geen sprake meer. Ga straks als iedereen weg en naar bed is, nog wel even met de hond naar de maan kijken!
Een gezellige avond voor jullie allemaal, kom aan het eind nog wel even buurten denk ik. (anders kan ik voor mijn gevoel niet eens slapen...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

battrijpakketje? zou je daar dan ook een oplader voor hebben? Ik doe alles gewoon nog met snoer, wel zo makkelijk!
Corinne, goed dat je me verbetert, maar ik wist wel dat zijken met een korte en weif met een lange was, maarja, dan krijg ik de moderators over me heen, dus vandaar. Nu heb ik geen aanstootgevende woorden gebruikt toch??

Ik ben bezig mijn nieuwe upc mediabox aan te sluiten en ja hoor, hij doet het niet, bel de klantenservice, en die was te druk... 8 minuten wachttijd dus werd ik er gewoon uitgegooid.
gelukkig heb ik ook nog analoge tv...

Cheyenne, wat raar dat die mensen je klem rijden. Ik zou me er ook niet te druk over maken, probeer het te vergeten en je vooral niet te schamen.
Als je zo oververmoeid bent is het dan misschien niet een idee om je ziek te melden? of een manier te vinden om wel uit te rusten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...