Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 januari 2008


Gem

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve forumleden!

Bijzonder vroeg nog. Gisteren heel vroeg naar bed gegaan en natuurlijk heel vroeg wakker! Niet lekker geslapen, verstopte neus, hoofdpijn, maar ik ga toch maar werken.
Gisteren zijn er een hoop inzichten geweest en interessante dingen gezegd. Het wil nog niet allemaal doordringen, want ik heb een duffe kop. Maar ik drink niet, vandaag alweer 8 maanden lang!

Benthe,
Heel veel sterkte vandaag! Ik hoop dat de behandeling gaat aanslaan. Een helder hoofd, kracht, moed en een positieve insteek dat is een goed begin van de behandeling. Daarvan ben ik overtuigd. Ik zal aan je denken! :heart:

Cacao,
wat een heftige dag gisteren en want heb je een knappe beslissing genomen! Ondanks dat het hardstikke zeer doet, zal je er vrede mee hebben. Ik hoop dat je dochter hetzelfde heeft. Ik hoop dat jullie samen aan de goede en leuke momenten van Bulletje terug kunnen denken!! :heart:

Mathilde,
sterkte met je zoon. Moet hij een vervelende behandeling ondergaan morgen? Ik hoop dat je zo sterk bent als je je hier op het forum voordoet, en dat jij, je zoon en de rest van het gezin kans zien om de mooie momenten uit het hier en nu te pikken en ervan te genieten!

Tina,
ik hoop dat je wat mobiler bent door de oefening. Wat lastig. Heb je nog veel pijn?
Ik zou inderdaad serieus nadenken of je wat met die reactie op je werk moet gaan doen. Het is ronduit belachelijk, hoeveel verzachtende omstandigheden (zoals onderbezetting) er ook aan te voeren zijn.
Beterschap!! :rose:

An,
dank je voor je eerlijkheid. Fijn dat je door dit allemaal neer te schrijven hier, een andere kijk op de zaak krijgt. Onthou de datum van gisteren, dan kan je het nogeens allemaal doorlezen wat je geschreven hebt. Dat moet helpen. Je kon het een tijd gelden, je moet het nu ook kunnen! Ik drink niet vandaag. Doe je mee?

Rolgordijna,
wat een "but"dag gisteren voor je! Ik hoop echt dat je vandaag wat beter opstaat, maar huilen kan een hoop helen. Ik hoop dat je alle gevoelens die bovengekomen zijn een plekje kan geven. Dan is die dag niet voor niets geweest. Sterkte! :rose:

Charlie,
zet hem op meid. Je laatste nacht achter de rug vandaag? Gun jezelf om weer in het normale ritme te komen. Dan sta je sterker. Ik hoop oprecht dat je vandaag de kracht vindt om de eerste niet te nemen!!

Soothe en Kaia,
Beiden gefeliciteerd met 8 weken alcoholvrij afgelopen zaterdag! Een beetje laat, maar toch! Jullie hebben dat maar mooi gepresteerd!!
B):present::musicnote::moon::rose::heart::sun:

Trees,
jij hebt afgelopen zondag ook een MEGA-prestatie geleverd door 4 maanden droog te staan!
Proficiat!! :heart::moon::musicnote::rose::light:

Houtje,
ik hoop dat zoonlief weer wat opgeknapt is vandaag. Doe je een beetje kalm aan?

Stien,
:heart:

Spud,
leuke kat heb jij! Althans qua uiterlijk. Ik hoop dat hij zich gauw thuis gaat voelen en dat jullie van elkaar kunnen genieten!

Marion,
still alive?

Blacky,
zit je weer ietsje beter in je vel? Belachelijk dat je nog geen teken van medeleven van je werk hebt gehoord. Bij ons is dat zelfs verplicht vanuit de Arbo, gemeend of niet!

Alle anderen, ik lees jullie ook en ik leef mee, maar anders wordt het wel een heel grote brok tekst op jullie nuchtere maag! :D

Ik wil dit bericht even eindige met een reminder:
Op het themadraadje staat een oproep of er mensen zijn die nog een bijdrage aan het boek willen schrijven!!
Het is geen geringe taak, maar denk er alsjeblieft over!

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenmorgen!

Tsjonge, wat kunnen jullie schrijven, ik hou het niet meer bij. Ligt aan mij hoor, standby-dienst en drukte en collega's op cursus dus ik moet gewoon over de berichten heen scannen, meer tijd heb ik gewoon niet. Jammer, want er is gisteravond wel heel veel waardevols gepost, geloof ik. Nou ja, ik kan het altijd later nog teruglezen. Vanavond even tijd maken... beloofd.

Sterkte waar nodig, felicitaties waar verdiend (Gem! :present: ) en succes waar gewenst!
Ik vertrouw er gewoon op dat jullie vandaag ook weer kiezen voor dat wat goed voor je is.
Hou vol! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,,

Water bedankt maar ik laat het even zo, heb geen zin in een conflict.

Werd vanmorgen huilend wakker na een vreselijke nachtmerrie de tranen blijven maar komen, maar
dat neemt niet weg dat ik toch dag 4 in ga!!!!!!

Liefs voor allemaal Tina

Speciaal voor Benthe,
Vandaag de 1e dag van je nieuwe kans de sleutel heb je al:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, (zat ik op het draadje van gister met mijn antwoord)

Gem: wat een binnenkomer: PROFICIAT, vandaag alweer 8 maanden geen drank. Super top.

Benthe: vandaag gaat het gebeuren, een nieuwe behandeling, nieuwe mogelijkheden. De HOOP, dat je gaat genezen is er weer. Het gaat gebeuren. We zenden allemaal positieve, genezende kracht naar je toe, ok!!
Doen jullie mee...........

Water: ja was zeer zinvol gister het gesprek op het forum, ik voel me een ander mens.

tina: dag vier. super, maar je hebt ook flinke tegenslag nu. Weet wat je doel is, ga ervoor. Ik hoop voor je dat je vandaag toch nog even de zon mag zien schijnen.

Corinne, wat een leuk idee, zelfstudie boekhouden.

Pippi: misschien kan je schrijven waar je mee zit, wat je zo ellendig maakt? Sterkte vandaag.

Tapas: je kan nu zonder, misschien wel beter, geweldig daar mag je terecht trots op zijn.

Sandra: ook een fijne dag.

Spud: HIDHIhohohohohahahaHIHI WHAaaaaaaaaaaaa < so ff gelagge!

Doei tot later allemaal.

IK DRINK VANDAAG NIET, doen jullie allemaal mee, ok, vandaag, moet kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, succes vandaag met de aanvang van je nieuwe behandeling. Hoop doet leven! :present:

Spud, :D leuke lach-truc, ik ga 'm onthouden...en wat een moppie, die Gizmo.

Corinne, tja, als boekhouden je aantrekt...succes ermee. Ik moet nog 2 aangiftes invullen, en kan het niet veel langer meer uitstellen..:wacko:

Pippi, ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt, en hoe is het met je papegaaitjes?

Gem, proficiat :present: en beterschap :rose:

Tina, ben je al een beetje over je nachtmerrie heen? Sterkte weer, met je voetje vandaag.

Ik heb niet zo goed geslapen vannacht, de katten vierden feest, die hebben het hele huis weer voor zichzelf.
Het was raar, vanochtend, geen kwispelstaart en lik over mijn wang. Maar het zal wel wennen op den duur.
Ik ben van plan om vandaag (gematigd) productief te zijn, dus niet zoveel hier rond te hangen, maar ik weet nog niet of dat lukken gaat...ik zie wel.

Later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen adb'ers,
ben al een poosje uit bed maar kan mijn draai niet vinden , blijkbaar staat er iets voor de deur wat mij grgrgr maakt , de hormonen spelen weer op ;-(
albertina indien het jou een troost mag wezen mijn ziektewet geld bedraagt momenteel 460€ men zal dan maar alleen wonen , kan men bij wijze van spreken gaan bedelen aan de kerk , als ik dit dan tegen kenissen vertel dan zeggen ze leuk " ja maar blacky je hebt jaren in spanje gewoond " en dan antwoord ik " ja en alle jaren dat ik in belgie gewoond heb , heb ik toen geen bijdrage geleverd aan vaderke staat en het ziekenfonds ??
nu ja ik ga er mijnen kop niet in breken , want boosheid kan lijden tot ...........
hoe gaat het met het voetje albertina doet het pijn ??
ik wens iedereen een fijne adb dag en ook vandaag drink ik niet !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Blacky,

Dank voor je medeleven, ja idd dat is niet veel, maar ik heb altijd fulltime gewerkt (30 jaar lang ook tijdens mijn huwelijk)en woon alleen, dus ben gewoon razend en nee het lijdt niet tot jww daar heb ik absoluut geen behoefte aan(gelukkig)
Maar de onmacht slaat gewoon toe en ik vind het oneerlijk, ja lekkere klaagzang maar ik moet het even kwijt en ik weet er is zoveel in dit leven niet eerlijk maar ja daar zal ik verder niet over z@ken, er zijn veel ergere dingen maar toch.

:o Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

albertina ,
als ik naar mijn psygologe ga dan zeg ik altijd , ja maar die of die heeft het erger als ik , en dan antwoord zei dat ik mij niet moet baseren op een ander zijn te dragen kruis maar op mijn eigen te dragen kruis .
hoe klein ieders kruisje ook is het is ons verdriet en ons kruis .
er zijn zoveel zaken niet eerlijk in de huidige maatschappij maar daar ga ik mij hier niet over uitlaten .
ooit was ik op vistite bij iemand hier in belgie zei die vrouw tegen mij ik verdien te weinig bij de ziektewet en ik vindt dat niet eerlijk , toen ik haar op de vrouw af vroeg hoeveel ze verdiende antwoorde ze mij en zei het bedrag , een geluk dat ik op een stoel zat of ik was op de grond gevallen van het verschieten , die vrouw verdiende vele vele € meer als ik die aan het werken was op dat ogenblik .
mar ja dat is mijn kruiske niet
ik vermoed dat het dan ook van land tot land verschilt ??
europese unie noemen ze dit dan ??
allez ga douchen en mijn wagen binnen doen , die zullen ook wel een centje van mij willen , maar ja mag blij zijn dat ik een wagen heb ?en albertina drinken zou het alleen maar erger maken he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,

Hahahahah, maar goed dat je op een stoel zat en idd ieder draagt zijn eigen kruis(je), hier zal ik ook weer sterker van worden en van leren, en nee ik ga echt niet drinken, zonde van de energie en de kater die er weer op volgt nee daar bedank ik voor.

Ja ik heb gelukkig in materieel opzicht ook niets te klagen mooi huisje auto, en heeeeeeeel belangrijk een paar hele lieve vrienden.
En momenteel is het forum ook heel belangrijk!!!!!!!!

Succes met je auto van binnen doen.

Liefs Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen samen,

Gem, Gefeliciteerd met 8 maanden ADB! :present::D:present::):present::D:present:
Voelt goed hé, ondanks het nare koppie. Sterkte vandaag op het werk,
gaat je vast lukken.

Benthe, geweldig dat er nog een mogelijkheid open ligt voor je.
Ik hoop dat je je positieve instelling behoudt ondanks dat je je weer
moet laten opnemen. Je raakt vast al geroutineerd met het inpakken
van je koffertje, vergeet je laptop niet. ;)

Tina, vandaag dag 4, gaat je vast lukken! Laat die tranen maar stromen meis,
ze moeten er toch een keer uit! Veel water drinken, spoelt de boel lekker door.
Klopt het wel dat je zoveel gekort wordt? Vraag het anders eerst even na.
Begrijp je reactie.

Hoi Sandra , doe je best vandaag!

Marion, goed zeg!!! Zet 'm op, je kan het, ook dag 10!

Het is mij ook nog niet gelukt het "hele" draadje van gisteren te lezen maar
ben al een eind op weg. Ga nog even door tot mijn oogkleppen dienst gaan
weigeren. Kan ik het verwerken in mijn slaap. ;)

Zou bijna een stuk gaan schrijven hier, hoe boosheid om te zetten in constructieve
gedachten en daden. Maar belangrijk is , laat die eerste staan dan is de grootste
klus voor vandaag gedaan!

Succes allemaal vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier schijnt het zonnetje nog net tussen de wolken door dus ik ga maar gauw met de hond en kat op stap. Nou ja, ik laat de hond uit en de kat laat zichzelf uit door mee te huppelen.
Vandaag is het een 7 maanden geleden dat ik begonnen ben met Alcohol de baas te worden. Op 1 fikse uitglijder na is me dat gelukt en ook van die uitglijder heb ik geleerd, vooral om daarna niet weer te beginnen met drinken.

Gem, gefeliciteerd met 8 maanden droogstaan!! op naar een jaar!!!!
Sneeuwwitje, goed zo, door naar dag 10 en 11 enz.

Ik ben vrij vandaag, moet zo eerst naar de bloedbank om mijn 6 wekelijkse plasmadonatie te doen, dan nog wat boodschappen, even naar de kringloopwinkel en aan het eind van de dag mijn box ophalen van UPC waarmee ik alle tv programma's kan zien als ik dat wil. Mijn kadootje voor 7 maanden AdB!!

Iedereen een fijne en vooral droge dag toegewenst, ook qua weer want dat hebben we wel weer verdiend na al die regen!!

aangepast op aantal maanden, ik kwam er 1 te kort hihi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
stien

Dank je Tina.




Nog even een vraagje, is dit vandaag niet ook de mijlpaal dag van Tapas?


Staat me iets bij, gelijk met de datum van Gem? Of maak ik nu een miskleun.



Helaas, ik moet je teleurstellen dat weet ik niet, geen idee ook waar dat gergistreerd staat, jammer!

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Goh wat een mooie draad gisteren, om in te lijsten :heart: !!!!
En Spud, ik heb vre-se-lijk gelachen vanmorgen........
Heel erg bedankt, ik zet hem in mijn favorieten !!!!

Het is altijd moeilijk over je eigen probleem te praten als een ander zulk veel grotere problemen heeft. Het is ook iets van de Nederlandse mentaliteit: je mag niet zeuren. Ik had met mijn schoonmoeder (ex-) altijd moeite, ik probeerde eerlijk te vertellen van de problemen die ik in het leven heb met die depressies, en dan riep ze "wees blij dat je niet een rolstoel zit" en soms dacht ik, ik wou dat ik mijn huidige problemen niet had en in die rolstoel zat. Ook omdat iedereen dan kan ZIEN dat je wat hebt.

Nu ben ik zover dat ik heb geleerd de mensen te vertellen hoe het met me gaat die het oprecht interesseren en die me áánkijken en willen zien hoe het met me gaat. En jullie kijken me virtueel écht aan en je kan ook zeggen: Houtje mag niet zeuren want de Zoon van Mathilde is véél zieker. Daarmee maak je mensen monddood in hun emoties. Of heet dat emotie-dood? In ieder geval sla je ze lam. En dat heeft geen enkel nut.

En daarmee doe je mensen dus tekort en dat is jammer.
Zo ik heb gesproken (ahum).

Ik ga mijn witte kapje opzetten en Zoon verzorgen. Na twee-drie dagen krijg ik veels te veels prikkels van zo'n ziek kind dus dan moeten ze beter zijn en daar zorgen we dus voor.

Gisteren heb ik alles gedaan wat ik wilde doen. Vandaag staat op het programma mijn notulen afmaken ende versturen, per virtuele koerier dan wel. Ik zou vandaag naar mijn moeder gaan, maar die was te moe dus dat stellen we even uit.

allemaal een fijne dag !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas en Gem, 8 maanden, wat een mijlpaal !!!!!

Voor elke maand een roos zet ze in een vaas :present::present::present::present::present::present::present::present: en een :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:.

Voor mij is het prima dat je je eigen mijlpalen ook durft te melden dat maakt het een stuk prettiger voor de anderen om oprecht blij voor je te zijn. Dat hoeven we toch niet allemaal in Excel bij te houden. En doe je het wel, ook prima.

*er was een roos uit de vaas gepletterd in mijn pc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...