Spring naar bijdragen

Woensdag 23 januari

stien

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

sammy ook van mij sterkte ivm de operatie .
safierke fijn te lezen dat je een leuke ontmoeting gehad hebt met rjb , en safierke als jullie iets plannen op de eilanden niet in het hol van pluto he ;)
ik geef eerlijk toe dat ik vandaag ook een reactie wou plaatsen op een bericht maar ik dacht 'blacky houdt je mondje dicht "
bambam ik ga naar de conventie in oostende is dichter tegen mijn deur als enschede ;)
ook ik heb een beetje kriebels als ik eraan denk terug te mogen gaan werken 1 februari , al was de psygologe hier niet mee akkord dat ik terug aan het werk ga , maar de beslissing ligt bij mijn arts waar ik morgen naar toe ga .
albertina toen ik in spanje aan mijn rolstoel gekluistert was viel ik op een dag zonder sigaretten dat was echt de hel voor mij want ik kende ook niemand die ze voor mij wou halen ;-(
zo mensen ik ga het eten afmaken ballekes in tomatensaus met puree
soothie ben je terug thuis ??
tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi, ook van mij uit bedankt voor alle betrokkenheid bij Soothe en zijn vriend, en bij mij, al doe ik niet zo bar veel op het moment.

Safi, als er weer een keer een meeting komt wil ik denk ik wel weer van de partij zijn als ik kan. Eigenlijk bedacht ik me ook net dat het misschien leuk zou zijn ergens buiten, op een strand of zo, af te spreken en de hondenbezitters de hond mee te laten nemen. Lekker wandelen en dollen ergens in het voorjaar. Maar een van de eilanden is voor heel veel mensen slecht te bereiken, dus het lijkt me geen slecht idee iets centralers te zoeken.

Rudy, bedankt voor je reactie naar Benthe. Haar bericht naar Pippi gaf mij ook een onbehaaglijk gevoel. Gelukkig heb ik inmiddels geleerd mijn impuls om daar meteen bovenop te springen een beetje te beheersen, dus ik heb er niet meteen op gereageerd.
Benthe, de nieuwe vrouw van mijn ex is niet jonger dan ik. Niet dat dat er iets toe doet. Wat mij en mijn kinderen heel veel pijn heeft gedaan en soms nog doet, is dat hij kennelijk wel een vader wil zijn voor andere kinderen dan zijn eigen. Dat ik me afgedankt gevoeld heb staat daar los van. Het deed pijn dat ik kennelijk niet meer goed genoeg was toen hij zijn carrière gemaakt had, maar inmiddels besef ik dat híj ook niet meer goed genoeg is voor mij, en ik wil hem onder geen enkele voorwaarde terug. Maar dat neemt niet weg dat de kinderen een vader nodig hadden, toen hij er niet voor ze was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, nu mijn excuses dus naar Pippi en iedereen die zich aan het bericht heeft gestoord. Ik hoop dat jullie ook mijn volgende bericht gelezen hebben.
Ik heb blijkbaar niet genuanceerd op het bericht ven Pippi gereageerd omdat ze een paar van haar eerdere berichten had gewist.
Ik heb me nooit door iemand afgedankt gevoeld omdat je gewoon nooit afgedankt kan zijn. Dat bestaat gewoon niet. Je kan alleen jezelf afdanken, dat is het enige dat in je macht ligt.
Wat ik bedoel is: als je ex met een ander doorgaat, is dat haar of zijn goed recht. Je moet door met je leven. Wees er blij om, dat die ander het ook kan! Dat gun je iemand toch?
De ex van mijn aanstaande man heeft allang een andere vent en ze is sodeju blij dat mijn vriend eindelijk de knoop door heeft gehakt. Want zelf durfde ze het niet.
En als er kinderen bij in het geding zijn, ik ken geen enkele volwassene die nu in de knoop zit om dat haar of zijn ouders zijn gescheiden. Wèl, omdat die ouders elkaar daardoor in de haren vlogen en elkaar af gingen zitten katten, zo van, je bent beter voor de kinderen die je thuis hebt dan voor je eigen koters.
Ja vind je het gek? Daar moeten ze toch mee leven? Ze proberen ook maar een nieuw leven op te zetten.
Overigens heb ik een leuk contact met de dochter van mijn ex-man, en ook met de man zelf.
We maken toch allemaal vergissingen? Ik ga mijn ex echt niet zitten afkatten dat hij niet trouw was. Hij was ook maar een mens en zo leuk was ons huwelijk niet. Ik snap dat.
Ja, verder kan ik het ook niet uitleggen. Ik heb mijn best nou wel even gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK heb nog nooit een scheiding van dicht bij meegemaakt...vreemd eigenlijk...ken wel kennissen die gescheiden zijn maar dan was ik vaak of op reis of ik woonde tijdelijk in een ander land.

Benthe..ik denk dat niet iedereen zo strak over moeilijkheden in zijn/haar leven kan oordelen als jij
Je kan blijkbaar ontzettend goed emoties weg relativeren of je doet het omdat je daar beter tegen kunt.

Anderen kunnen dit niet of willen dit niet en hebben dan moeite met hun jeugd en wat er daar allemaal is voorgevallen of hebben moeite met het feit dat hun man of vrouw een leven alleen of met iemand anders verkiezen i.p.v. in goede en slechte tijden van hun te houden.

Ik heb bij jouw berichten vaak het gevoel dat je heel makkelijk kan zeggen en jezelf doen geloven dat als iets je tegen zit dat je dan kan zeggen nou dan doe ik wel zonder.
Gaat je huwelijk niet meer en is hij vreemd gegaan...nou dan wou je hem sowieso al niet meer.
Dit is een kunst die niet iedereen beheerst en het is ook een manier om nooit iets dicht bij te laten komen.
Je schermt jezelf af van de vervelende emoties en dit is een heel goed overleving mechanisme want het betekend dat je verder kan.
Ik denk dat dit je nu ook zo helpt om zo sterk te zijn met je ziekte en positief te blijven.

Maar een hoop mensen hebben moeite dat verleden op te geven, ze waren er nl nog niet klaar mee ook al was hun partner dat misschien wel.

Ik heb wel honderd keer tegen mezelf gezegd... wat heeft het nu voor zin een lieve vader te wensen als je vader dat niet was en toch bleef ik dat maar wensen.
Dat heeft mij stil doen staan en toch kon ik het niet loslaten.

Maar het wil niet zeggen dat jouw talent om te relativeren de juiste manier is ...het is jouw manier om te overleven...anderen willen liever een rouwproces doorgaan en hebben moeite met afscheid nemen met het aanvaarden van de nieuwe situatie.
Ik vind wel dat je daar respect een eerbied voor moet hebben
En het niet moet afdoen als of men niet hard genoeg probeert het te accepteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil je met het bovenstaande bericht niet aanvallen hoor, dacht gewoon laat ik ook even meediscussiëren en zag toen je berichtje dat je nu liever ergens anders over praat...

Ik werd er ook steeds weer uitgegooid en kon met moeite inloggen.

Hoe is het eten vandaag, ik ga zo een onwijs lekkere maaltijdsalade op het eten draadje zteten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Safi, daar heb je denk ik gelijk in en dat is een leerpunt. Daar zal ik aandacht aan besteden.
Ik zit inderdaad zo in elkaar: het is geweest en nu hop, op naar wat anders. Al vond ik eerlijk gezegd het bericht waarom het ging, niet eens zo erg. Het was gewoon een oprechte mening. Ik ben verbaasd dat dit zo'n ophef geeft. En ook dat is een leerpunt voor me, blijkbaar kan je niet altijd zeggen wat je denkt. Wat ik wel altijd doe.
Goed, dingen om over na te denken dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook dat snap ik weer wél. Ik weet niet of iemand mijn reaktie nog gelezen heeft, waarin ik schrijf en beschrijf waaróm ik én Pippi én Benthe begrijp.
En Safi schrijft in dezelfde trant.

Kortom, we zijn het allemaal eigenlijk eens met elkaar toch en da's mooi.

Ik kom net van het voetbalveld de kluiten vliegen om je oren zo enthousiast zijn die meiden die sprinten door de blubber. Mijn sport is het niet. Doe mij maar golf met parels als golfballen zo groot :D:D:D ik zie het zelf direkt voor me.
hhahahahahahahah.

Geen vermaak zo leuk als leedvermaak (om je zelluf vooral).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Benthe, soms is zwijgen beter.Spreken is zilver ,zwijgen is goud Je mag best je mening geven, maar het kwam er wat ongenuanceerd uit.Net of Pippi zit te wachten op geld en reisjes. Daar gaat het haar volgens mij niet om.Maar genoeg hierover. Ben je lekker thuis, of nog in het ziekenhuis. Heb niet alles meegekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna...en alle anderen die ook wel een meeting willen.
Er zal toch wel een plekje aan de Nederlandse kust zijn zoals Katwijk aan Zee?
Dat is voor iedereen toch makkelijk te bereiken?

Had iemand het hier laatst niet over een huisje bij zee waar je naar toe kon?
Zodat er ook mensen in de tuin kunnen kamperen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, de kust is ook prima (de Veluwe ook hoor, het zal die honden niet veel uitmaken).

Ik heb eigenlijk altijd mijn kinderen dus Waddeneilanden wordt ook erg begrotelijk in tijd. Liever tijd samen dan reistijd.

En ik kan niet met 12 meiden in 6 stapelbedden slapen dan kun je me de volgende dag afvoeren naar een psychiatrische instelling ivm de overprikkeling. Hoe lief ook bedoeld.
En da's ook zielig voor mijn kinderen dus.......een overdacht plan lijkt me een strak plan. Iets van zaterdag en zondag en dan een zaterdagprogramma en een zondagprogramma.

Hahahahahaha en de hondjes dan toch zeker in een eigen tent hè Saf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...