Spring naar bijdragen

Woensdag 23 januari

stien

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een goeie vergadering Ferry.
Je mag ook schrijven dat je je bij het lezen van een bericht ongemakkelijk voelt.
Dan komt van zelf uit de bus waarom je je ongemakkelijk voelt, zonder daarbij mensen te kwetsen.

Mijn excuus Benthe in mijn ijver begin ik in de "je"vorm te schrijven en geef daarmee de indruk dat ik het over jou heb, terwijl het niet persoonlijk bedoeld is wat ik schrijf.
Ik zal er in het vervolg op letten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben net terug van een heel leuke middag met RJB.
In het echt is hij net zo lief, vriendelijk, warm en openhartig als ik hem van het forum ken.
Het voelde echt als 'oude vrienden' die zo met elkaar over de meest intiemste dingen gingen kletsen, terwijl dit toch echt de eerste keer was dat ik hem ontmoete.

En Stien je had gelijk hoor de gesprek stof is nooit opgedroogd en daar zijn we inderdaad allebei ook niet het typ voor. En we hebben wat afgeklept.
Natuurlijk was RJB erg nieuwsgierig hoe iedereen eruit zag afgelopen zaterdag en ik had in eerste instantie de foto mee willen nemen die we toen gemaakt hebben. Maar bedacht me op het laatste moment, dat wie aanwezig was, de foto kan zien en wie niet aanwezig was, toch maar tot een volgende bijeenkomst moet wachten.

RJB zou heel graag weer een nieuwe bijeenkomst georganiseerd zien want hij wil ook graag iedereen ontmoeten. Hij mist ons allemaal verschrikkelijk en doet iedereen de hartelijke groeten. Hij gaat proberen of hij niet in de plek waar hij nu verblijft een vast tijdstip kan krijgen om met ons te communiceren want dat mist hij heel erg, die gesprekken en de warmte die hier heerst. Hij leerde hier zoveel over zichzelf en over anderen en dat mist hij enorm. Dus hij hoopt vanavond zelf op het forum aanwezig te kunnen zijn.

Hij is nog steeds op zoek naar woonruimte, om zijn leven weer een normale wending te kunnen geven.

We hebben heerlijke kwarktaart gegeten en zijn toen een fiks eind gaan wandelen, want ik had mijn hond mee. We gaan het zeker vaker doen, want we konden het goed met elkaar vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ergens in juni dan maar? Eeen nieuwe bijeenkomst? Dat lijkt mij ook wel wat.

Fijn dat RJB en jij een leuke middag hebb en gehad Safi.

Benthe, knap van je dat je zoiets in je relatie niet op jezelf betrekt. Ik denk dat ik dat niet 1,2,3 zou kunnen. Maar het is wel de manier natuurlijk om niet zo aan jezelf te gaan twijfelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BB..weet je wat mij heerlijk lijkt naar een van de eilanden...en dan heerlijk met mekaar over het strand wandelen zodat je wat meer tijd voor elkaar hebt. Er zijn nu genoeg die elkaar al vaker hebben gezien, dus het gevoel dat het veilig is, is er nu wel...we bestaan echt:D
Ik zou zelf dan ook een nachtje blijven slapen op een camping om ook wat intiemer kontakt met mekaar te kunnen krijgen...zaterdag was wel heel snel voorbij en je had niet eens kans met iedereen even persoonlijk te praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey bammetje, de AA niet verslonzen hé zij hij die morgen na anderhalve maand van afwezigheid weer voor het eerst weer naar de vegadering gaat.

Misschien moet ik je dit niet vertellen, ik heb het vergaderen niet gemist.

Toch verheug ik me erop de vertrouwde gezichten van de mensen van mijn groep weer terug te zien.

Bammetje succes met je werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Rudy, zoiets moet je een alcoholist niet vertellen:D
Maar goed, ik straf mezelf want ik voelde me niet zo de afgelopen weken en dat heeft er ook mee te maken dat ik het 'footwork' niet meer deed. Dus, into action zou Ziza wel zeggen.

Safi, bedankt. Ja, ik vind dat best wel weer spannend, gaan werken. Ook omdat ik me nog zo hondsmoe voel. Maar heb het al es eerder meegemaakt, het zal wel wer lukken. En erop vertrouwen dat ik mn grenzen goed in de gaten kan houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen ik verdwijn weer van het toneel.

Hapje voorbereiden voor vanavond en tussendoor voetbal kijken op tv.

Fijne avond allemaal.

Bambam mij vrouw moet zeker twee manden van te voren vrij vragen, vandaar mijn vraag.

Ik kijk tussen door op de pagina van AA Vlaanderen op het internet.

Ik heb er wel zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...