Vie Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Ik betaal 120 fleuries per maand Houtje.Ja hallo, in mijn flatje dan hè, wat ik in mijn toekomstige huis ga doen weet ik nog niet, want daar is bijvoorbeeld een plee waarvan de bril vanzelf weer naar beneden gaat, en vlak dat bad niet uit. Dus of ik daar zoveel kan besparen weet ik niet.En daar wordt ook gestreken, niet door mij maar wel door mijnheer zelf. Maar: een droger hebben we niet, het droogt aan een lijn buiten of op zolder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Ik heb mijn eigen advies opgevolgd vanmiddag, en de strijk gedaan mijn klant nr 2 was niet gekomen van de week, tja, ik ben strijkverslaafd dus ik vond het jammer dat ik zo weinig had (hoe errug kan je wezen) ondertussen lekker House gekeken (dr. Gregory House hè dit voor het goeie begrip) alle was opgeruimd toen alle kattebakken (pfff, al die honderden kattebakken) en vuilnisbakken, oud papier (tja, aan oud glas is hier geen eer meer te behalen) en nu ga ik lekker eten maken voor Zoon en mij. Dochter eet bij een vriendje. Dat klinkt leuk, maar nou moet ik zometeen weer op de fiets om haar op te halen en daar heeft mijn lijf geen zin in. Nou ja, ik zie wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Trees,Wat klink je sip, meid. Die trek kan zooo zeuren en dan ineens weer voor weken weg zijn.Kohje,Soms lees ik je en dan doe je mij denk aan mijn kerel van 18;) je bent zo zoekende.Toch zal je het uit eindelijk alleen bij jezelf vinden. En ach een wedergeboorte is lang niet zo pijnlijk als je zou verwachten. Het hoort toch bij het leven? Het komt echt goed, soms wat meegeven dan weer inhouden en een hele lange adem hebben.Rudy,Dat is mijn enige manier van sparen, gewoon mijn belastingaangifte een paar jaar "vergeten." Gek genoeg wil ik nu opeens alles op orde krijgen(over wedergeboorte gesproken, het is bijna eng) en heel mijn handel zit in een grote tas dus ik denk dat ik het niet lang meer zal uitstellen.Trouwens vorig jaar kreeg ik 6000Euro terug van de DeltaNuts!!Maar die moest ik wel eerst betalen.Ik heb hoog en laag gesprongen maar nee hoor ik moest hetzelfde blijven betalen als toen er 5 mensen woonde. Enfin mijn vader was er blij mee. Dit jaar hebben ze de meterkast wel 4 keer gecontroleerd en jawel hoor wederom kreeg ik welliswaar een veel kleiner bedrag terug.Volgens mij begint mijn relatie met Jan nu toch zijn schaduwen af te werpen, moest even wat posten sta ik "ïneens" bij Appie. Wat doe ik hier? De ijskast zit al bomvol. Toch maar weer een mandje gevult.Ik heb het nieuwe boek van Nigella Lawson voor kerst gehad en er staan hele lekkere dingen in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 En voor de nieuwsgierige aagjes we eten Gyros met patat. Jammmmie !!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Heee, Benthe, fijn dat je er weer bent en nog fijner dat je je eigen hoofd weer terughebt... vond die andere toch niet zo leuk eigenlijk!klinkt heftig dat nieuwe medicijn, zal je wel flink beroerd bij voelen.Volgens mij is het vandaag collectieve "onrustdag" Ik ben ook al zo enorm onrustig, vanmorgen wezen schilderen maar ging daarmee toch ook weer over mijn grenzen, samen met het chatten van gisteravond en nu weer in de kijker staan met schilderen vanmorgen en daarna nog een interview bij de artotheek en daarna was ik helemaal hyperdepyperdepiep en paniekerig.. ik heb inmiddels 2 broodjes, 2 bananensoesen, 3 rollen pepermunt en een bak tiramisu naar binnen gewerkt om de onrust te temperen en heb nog steeds het gevoel dat ik hyperventileer en dat er nog kilo's eten in moeten... onrust dus.affjin, dat is dus het effect als ik over mijn grenzen ga, schilderen doe ik dus even niet meer, laat ik eerst maar aan die foto-expositie gaan werken, dat is meer dan genoeg op dit moment, en verder weer over op de rust, reinheid en regelmaat en even geen heftige prikkels opzoeken.Wel moet ik mijn huis opruimen want dat gaat dus altijd samen, heftige dingen, rotzooi in huis.....maar ondanks dat houd ik het mooi wel droog vandaag want drank lost die onrust misschien nu even op maar morgen krijg ik hem dan weer dubbel op mijn bordje met nog eens een portie schuldgevoel erbij.... nee dank u!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Ja Tapas ik heb ook teveel gehad en onrustig en ik word dan min of meer "bevroren". Dus ik heb Zoon even naar de Super gestuurd, zelfs naar de Super is me even teveel. Op tijd naar bed, jij en ik ook, vanavond met een filmpje of een saai programma. O ik herken je zo !!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Ik las "een interview bij de APOTHEEK" ik dacht wat moet je dáár nou weer doen? Hoezo onrustig gelezen ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Lol, je hebt het dus gedaan. Was de gipsmeester errrug onder de indruk van je voorstel? Want deze variëteit schoot me pas door het hoofd toen het gips er al omheen zat.Eén troost, mocht het je niet aanstaan dan kun je het over 14 dagen laten vervangen. Gein.... ik had dus jeansblauw gips wat keer op keer kapot ging en wat opgelapt moest worden. Als je dan kiest voor lichtblauwe "oplapsels" dan zie je eruit als een zwart-bont gevlekte koe. T'is net als met Rivella..... een beetje vreemd..... maar wel lekker (lees: leuk!)Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Ga je mond wassen Pip. Een beetje lelijk over mij schrijvende? Ga je schamen. Ban. lol.Novartis? Mmm ..... Ik proef hier beleggersdeskundigheid. Ook ik ga hier geen tips geven. 1927 ligt gegrift in het geheugen, de instorting van de internet-bubble in de jaren 90, de in-één storting van de Twin-towers en de hypotheek-crisis nu. Wil je geen alcoholist worden dan is het beter om je verre van de beurs te houden. Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Benthe, meis.. ik trek elke ochtend met instemming van mijn buddahbeeldje een psychologische kaart... daar heb ik veel aan, maar leren is nog niet weten... het is moeilijk maar zet jezelf wel te kijk voor jezelf.. Vandaag had ik bijvoorbeeld de kaart: Beperkingen zijn alleen daar, waar ik ze neerleg! En dan denk ik in eerste instantie van: ja.. tuurlijk... maar hoe langer ik er over nadenk hoe meer dat warrige hoofd van me in verwarring raakt.... Leg ik dan beperkingen neer?? En waar dan?? en waarom??? en hoezo doe ik dat als ik weet dat ik dat beter niet kan doen??? etc... etc... maar toch ben ik er mee bezig..want als ik ze neerleg... waarom dan op een bepaalde plek... etc...Maar ben wel heel benieuwd naar een Tarrot-kaart en de uitleg daarbij.. die ken ik niet.. alles dat tot nadenken stemt is welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Koh je stelt meer vragen dan zelfs God kan beantwoorden. Maar het zijn wel nuttige vragen. Ben je zo onrustig? Ik zou je verwijzen naar Houtje, die altijd zegt: met brokjes tegelijk.Maar ik wil jou best een kaart trekken hoor, ik kies er een en denk aan de man die ik op de foto heb gezien.Schud, schud, schud...De Geliefden, heb je."We hunkeren naar liefde, maar zijn daar in het geheim ook erg bang voor. Of we gelukkig worden in de liefde hangt erg af van onze doelstellingen.Als we in de liefde naar een wederhelft zoeken, blijft het gevaar bestaan dat we onszelf halveren. Dan blijf je een half mens. Een half mens blijft een half leven.Als je iemand zoekt die maximaal met jou zelf overeenkomt en die jou optimaal begrijpt, komt er maar een voor in aanmerking en dat ben je zelf.Ga bij jezelf na in hoeverre je nog vastzit in het idee van gered worden door de liefde." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Pfff.... nog even vergeten te vermelden hier. Mijn zoon verjaard vandaag en ik moet de autosleutels gaan verstoppen. Kratten bier staan klaar voor zijn vrienden. Voordeel is dat ik niet van bier houd .Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Gefeliciteerd, Dani, met je zoon! Wat een leeftijd hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Hallo Dani,Proficiat met je zoon, maar goed dat jij niet van bier houdt:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Lol, Trees.Het hele spul zit nu, onverwachts, hier. Ga zo maar eens wat luchtbedden oppompen. Gaat een heftige avond en nacht worden.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Dani,Proficiat met je zoon, ja ik heb je advies opgevolgd, kostte een beetje moeite, is toch gelukt,weer eens wat anders :$Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Thanks voor de felicitaties Trees en Ferry.Ga nu even hangbanged op in de menigte en kijk wie de beste streetdancer van het spul is. Party is hier al vroeg begonnen. Mogen die dames in Friesland, die vandeweek aandrongen op vroegere aanvangstijden van de horeca, trots op zijn. Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Nee Pippi, dat lijkt mij nou ook niet, maar ik vroeg gewoon wat aan hem.Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Ha, Daar ben ik weer even wat bijgelezen en een beetje terug op de aarde, had of heb werkelijk mijn dag niet en 2 reuze gremlins verjaagd pfffffffffffffTina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Goeie avond allemaal,Ik heb mijn dag niet. Ik zwalk maar wat.Heb maar besloten de draad te lezen, misschien kan ik dan de draad weer vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 CPAS,Shake hands!!!!Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Hoi hoi,Nu even achter de PC. Ik ben bekaf!! Ik heb niet echt bij gelezen, een beetje mijn blik er over laten glijden!Dus wel de felicitaties gezien, Dank!! Dus dag 62 vandaag.*** Kaia, een vitueel zoentje, je doet het toch maar. Vriend is deze nacht gestorven. Morfine een beetje hoger en ingeslapen.Laten we het droog houden. Life goes on! Is het niet dit, dan is het wel dat!Als we wachten, tot er geen problemen meer zijn, dan kunnen we nog wel een tijdje doordrinken.Groetje van Soothe. A.U.B, geen bloemen of condoleances. Het is goed, zo als het is!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Soothe, fijn je weer ff te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Zo, fris en fruitig bij de kapper vandaan.Boodschapjes gehaald, daarna lekker bij een vriendin koffie gedronken (ja, dat gebeurt niet meer zo vaak, vandaar dat ik het even meld), kinderen gebeld dat ze zich maar even moeten redden (hihi). Dochter uit dansen gehaald,PATAT gegeten, wacht nu op zoon die wordt thuis gebracht, dochter verplicht op de bank geschoven voor de t.v. (geen idee waar ze naar kijkt, interesseert me ook even één keer niet ).Ja, Pippi, dank je. Ik geloof dat het ooit nog wel eens lukt, die onzekerheid de baas worden.... tijd!Geen noten voor mij... ik dacht er over na, en ik heb me een poosje geërgerd aan al die noten. Terwijl ik er nu , af en toe van kan genieten weer! Zie ik plotseling mijn man weer voor me, met z'n lange haar, 18, de gitarist van de band...LOL!!!Verder gaat alles hier goed, geen gremlins. Genoeg vriendinnen gezien en gesproken vandaag, dus ik kruip nu even bij jullie op de bank... en zo nu en dan even bij mijn RL-lui hiero! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 ...Kijkt ze naar Het Journaal!Vertel Tina, terwijl je zo'n mooi gekleurd pootje hebt , Ben je wat mobieler?Hoi, Soothe. Als je het nu droog houdt, dan kan er van alles gebeuren waarbij je het dus ook nog kan! Goedzo! Het is de enige juiste weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden