Spring naar bijdragen

zaterdag 16 februari 2008


blacky

Aanbevolen berichten

goeden morgen deze morgen adb,ers,
Als eerste ga ik eerlijk bekennen dat ik gisteren het ganse draadje niet gelezen heb ,mijn kop zat mogelijk te vol of te leeg ;)
kohtje ik hoop dat je nog een beetje geslapen hebt , want zag dat je nog laat op was .
corinne frietjes en eigen land zou ik mis zijn indien ik schrijf dat jij precies een beetje heimwee naar belgie hebt ??
ik weer heel onrustige nacht gehad van mij mag het stoppen , maar ja ik kan mijn hoofd er niet af halen en naast mijn bed leggen .
zo nu een beetje kuisen en dan met het hondje wandelen en de eendjes brood geven en genieten van de heerlijke ochtend geuren van het bos .
ik wens jullie allemaal een fijne nuchtere dag toe ,ik laat de eerste staan want drank lost niets op tenzij de hersens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blacky voor jou een :present: een bosje maar een losse is ook mooi en een knufke :heart:
Ik ga Grietje naar de sport brengen, Hansje slaapt nog, hij is morgen jarig dus laat maar.
Ik haal gelijk zijn taarten (ideaal bij de hema via internet bestellen) dan zijn die binnen.
Ik wens jullie een droge dag ik hoest me nog te pletter verder knap ik aardig op.

En het wordt een :rose: nigedag dus geniet ervan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..Wakker worden met de heerlijke geuren uit het bos! Wow, dat lijkt me heerlijk, blacky.

Houtje, sterkte hoor! Stel dat jij eens stil moest zitten, zou je het kunnen? :)

Rudy en Kohtje, het was niet de bedoeling te kwetsen. Wat een bitchen kunnen we zijn hè?
Dan heb ik ook écht het gevoel hier alleen met vrouwen te zitten, zou ik denk ik ook een beetje stilletjes van worden als man..

Water, ik hoop dat de ritis wat gezakt is, en je lekker aan de schoonmaak kan. Heb je wel wat sterren geplukt gisteren? Die fonkelen zo mooi ;)

Fijne dag! Ik ben op weg naar judotoernooi, daarna boodsschappen etc.
Tussendoor nog lekker even wandelen.... om mee te beginnen.

Het is soms gewoon al moeilijk in een andere stand te denken, laat staan te leven..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Kohtje, wat heb jij het vannacht mooi verwoord. Ik heb n.l. dat gevoel ook de laatste tijd. En hou me ook maar op de achtergrond, realiseer ik me nu onbewust. Maar het gaat nog steeds erg goed hier. Geen zucht of grimlins, kortom ik laat nog steeds die eerste staan. En ik hoop dat jullie allemaal mee doen of gaan doen.
Mensen geniet vandaag van het mooie weer. de barometer heeft allang niet meer zo hoog gestaan.

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen!

Heerlijk, wakker worden met de zon in de slaapkamer... daar wordt je toch vrolijk van!
Eens kijken of het wil lukken met de poetserij vandaag, ik zal m'n best doen.

Helemaal niet erg dat er hier zoveel dames zijn toch? Maakt mij niks uit. Ik denk wel dat het een teken is dat een concept als AdB, met Internetbehandeling en forum enzo, meer geschikt is voor vrouwen dan voor mannen. Hoe dat komt en wat er aan te doen, is voor het AdB team om te bedenken.
En vrouwen praten nou eenmaal makkelijker dan mannen. Als het over typische vrouwen-triggers gaat hou ik me ook stil, en m'n eigen typische mannen-triggers houd ik ook maar voor mezelf. Maar ja, ik geef het toe, ik ben zo'n kerel waarvan de dames zeggen "wat ben je stihil...." en als antwoord trek ik dan altijd maar èèn wenkbrauw op. Moet toch voldoende zijn? ;)

Y'all have a very nice day now!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst, lieve mannen onders ons,

Hahaha, ik kan me jullie gedachtengang welvoorstellen, tja bij mijn AA groep zijn de dames zwaar in de minderheid, misschien is het idd zoals Water zegt, en is forummen meer voor vrouwen, kwee niet,
ik vind het ook wel jammer dat er hier niet meer mannenvolk te bekennen is hier.;).

Vannacht slecht geslapen:angry:, mijn verkoudheid gaat maar niet over en met een neus vol snot moet je met je mond openslapen, nou dat gaat niet.:huh:.
Het lijkt trouwens wel dat sinds dat ik niet meer drink, nu 4 weken:), alleen maar kwaaltjes heb, nou het zal wel met de weerstand te maken hebben, terwijl ik toch supergezond eet..

Nou ik ieder geval die ik weer mee vandaag ik laat de 1e staan.
Jullie ook?

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannen van het forum JOEHOEOEOEOE!!!!
Beginnen jullie een conversatie hier en eens kijken of je ons tot zwijgen kan brengen.

Bewezen is dat de mannen 10 x minder woorden gebruiken per dag als vrouwen. Zie daar... vrouwen kleppen, kleppen en kleppen, heeeeeeel veel. Alhoewel... als ik wel eens naar de gesprekken Tussen mannen beluister dan kunnen die er ook wat van.

In ieder geval: vandaag drink ik niet, moet ik me streng voornemen want vanavond is er een feessie.
Morgen feessie en overmorgen feessie......met veel JWW.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben altijd een fles vieux in huis, voor mijn moeder. Die fles heeft naar me gelachen. Ik had zelfs nog gedacht ................ IK KAN EERST EVEN NAAR HET FORUM!! Heb het niet gedaan. Halve fles leeg, volgende ochtend weer halve fles leeg ........!!

Ik kan mijn vriend de schuld geven, maar ik doe het zelf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vriend R. heeft die dag afgereden van autorijden, maar is weer gezakt. de 18e verloopt zijn theorie; hij is al 2,5 jaar bezig met zijn rijbewijs en nu 4 keer afgereden. Zij leraar zei dat hij niet in vriend z'n koppie kon kijken

Ik was daar wel blij mee, hij is vaak heel erg hyper en dan heb ik geen contact met hem. Zoiets als dat ik dronken ben.....

Hij is gisteren naar de dokter geweest, eindelijk!!! De dokter wil er over nadenken, ik verwacht zelf iets als "manisch depressief" of iets dergelijks.

Heb de alcohol toch zelf ingenomen, vriend was naar werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje,

Jammer dat je niet eerst hier bent gekomen.
Schrale troost misschien, mij is het ook niet in 1 keer gelukt,
is het niet verstandig om helemaal niet meer te drinken?
Uit je postings begijp ik dat je afbouwt,
maar regelmatig te veel blijft drinken?
Joh stop er toch helemaal mee,
de 1e laten staan, dan komt de 2e ook niet,
Per dag per 24 uur dat is te overzien.

Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by: FloortjeII
Corinne en Anna,



Deze discussie is nu weer precies wat ik nodig had! Ik ben vandaag ADB gebleven, maar op het nippertje. Normaal zou ik - net zoals visje - VOOR de tennisles op woensdagavond al naar een naarbijgelegen supermarkt zijn gefietst en wijn hebben gehaald.....



Vandaag heb ik wel mijn portemonaie meegenomen. Ik heb gezegd tegen mezelf: NA de les! NA de les! dan ga je.



De hele tennisles heb ik nagedacht over het verhaal van visje gisteren en de lieve hulp van Corinne gisteravond die er toch ook weer vroeg uit moest!! Ik wilde hun niet teleurstellen en heb uiteindelijk mezelf niet teleurgesteld!



Ik heb het niet gedaan! Ik ben naar huis gefietst. Gremlin van mijn bagagedrager gegooid. Zelfs de super bij ons op de hoek ben ik voorbij gefietst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Floor. Ik denk dat je tegen jezelf zei dat je na een dag "het goed doen"wel weer eens een slok kon nemen. Heb ik dat goed?
Jammer voor je meid, een dag verzuimd op je werk, kater als een olifant. Ja het gaat soms niet allemaal van een leien dakje.
Ik zou zeggen, maak een strak plan voor jezelf, wat je nu precies met de drank wil. (Hihi, ik word plaatsvervangend misselijk van een hele fles vieux, bwuuuurrrkkkk! Krijg jij dat echt weg?)

En verder wens ik iedereen een heel fijne dag met voor iedereen een kleine leuke verrassing zodat je weer weet hoe waardevol, fijn en speciaal je bent.

Over de mannen-vrouwenverhoudingen hier: ik heb er nooit last van gehad. Eerlijk gezegd nooit bij nagedacht. Wij vrouwen kunnen het ook niet helpen dat de mannen hier in de minderheid zijn. Het is nou niet precies dat we de mannen bannen, of wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...