Spring naar bijdragen

Zondag 17 februari 2008

BamBam

Aanbevolen berichten

Spud: je omschrijft het weer heel helder en ik kan dit gevoel alleen maar onderschrijven.
Wie schreef er daarnet nog dat ze was gevallen, maar voor nu niet door drank, gewoon gevallen?!
Zo ervaar ik dat nu ook. Ik val en donder, maak dipjes mee en andere ongenoeglijkheden, maar het is....anders. Ik val, maar kan zonder schuldgevoelens opstaan en ernaar kijken, mijn wonden verzorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 234
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Safi, veel sterkte, meiske! Het feit dat je die vragen al aan jezelf stelt is volgens mij toch een teken dat je
in beweging bent.

Anna en Soothe:heart:

Zelf ben ik deze week niet op het forum geweest, deels doordat ik geen verbinding had maar ook omdat ik mijn ribben gekneusd heb waardoor typen gewoonweg niet mogelijk is.
Wel valt mij op dat de sfeer niet echt optimaal is vandaag. Jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk dat ik me eraan stoor dat mensen hier met elkaar overhoop liggen en op dit forum daar hun zegje over doen.
Dames, heren laten we het hier wel zuiver houden en persoonlijke geschillen per PB afhandelen.
Vage toespelingen over de ander horen hier al helemaal niet thuis!
Effe ademhalen mensen als je je persoonlijk aangevallen voelt en op PB drukken, kun je het naderhand altijd hier nog bespreken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi...ik begrijp niet helemaal waar je mee bezig bent, maar denk ik, je mails te lezen dat Vie je per Pb heeft beantwoord?

Ik spreek dan nog maar even van deze kant van de trouwerij om de mysterie op te lossen.
Ik denk dat het voor Vie erg moeilijk is een trouwerij te plannen zonder dat ze weet of de behandeling die ze net heeft ondergaan wel aan slaat. Dus we hebben het er samen maar niet meer over tot er wat zekerheid van de doktoren komt.
Het is voor Vie een uitermate gevoelig onderwerp wat ik me goed kan voorstellen want toen ze JA zei was er nog volop hoop.
Dat hopen we nu dus ook maar dat er nog volop HOOP is, maar voordat we dat gaan vieren en bespelen moet er toch eers twat meer duidelijkheid wezen.
Ik heb Vie inderdaad nog steeds nooit ontmoet en ook dat was nooit de bedoeling maar kan me heel goed voostellen dat Vie er nu gewoon geen behoefte aan heeft en haar pakkie aan heeft aan haar eigen sorres.
We laten het dus even rusten..op de goede afloop...en dat hopen we dan ook maar.

Begrijp echt even je toch wat aggressieve aanzet niet Pippi om een toch wel moeilijke kwestie

Water
Mensen als jij, met een warm hart, met compassie, met empathie, èchte mensen, zijn heel erg nodig in deze inderdaad soms wat kille wereld.

Dat doet mijn hart weer goed en ik voel me al beter worden naarmate ik hier weer schrijf. Ik probeerde het even alleen maar vind het toch erg moelijk met 'losse handjes' te leven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer even hier. Is goed gegaan vandaag. Ik heb twee trappen geschilderd. Moeten van donkerbruin naar heel erg lichtgeel (tegen wit aan) ............. ?!?!

Ik heb nog niet bijgelezen, weet ook niet zeker of ik dat wel wil na de opmerking van Har. Mensen, het is mooi weer! Laten we elkaar alsjeblieft happy houden.

ps: Har, wat is PB???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, lukt mij ook niet hoor, "met losse handjes", en trouwens ik wil dat niet eens, waarom zou ik, 't is niet nodig. Ik schrijf meer hier op het forum dan dat ik praat met mensen. En ik ben d'r zo èèn waar aan de buitenkant alles okidoki is, beste baan, leuk huis, mooie auto, nounou poepoe wat zegt dat over mijn innerlijk? Ik sleep me net zo door het leven als ieder ander hoor. Ik isoleer me misschien wel net zoveel als jij, als alleenwonende, maar ja ik doe gewoon 40 uur per week net alsof ik "normaal" ben en daar krijg ik een salaris voor. That's my life.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ik ben terug thuis waar mijn huis staat ;)
hoe liefdevol om te zien hoe de drie katten rond het kleine hondje gingen hangen en neusje neusje deden , menig mens zou er iets van kunnen leren kat en hond ??
pippi met de mensen waar ik via pb contact mee had die hebben altijd mijn echte naam gehad , ik schrijf had want het rare is dat ik eigenlijk geen pb meer ontvang , mogelijk is er iets fout want indien een iemand je niet schrijft is het normaal of aanvaardbaar maar ineens schrijft er niemand meer , andere ,mails komen nog wel binnen echt wakker van liggen doe ik niet .
safierke er is veel herkenning in je berichten voor mij , ook ik heb periodes in mijn leven dat ik mij volledig afsluit van de wereld , ik neem de telefoon niet meer op en het mailen vlot dan ook niet , voor mijn eigen weet ik dat ik dan enorm moet opletten .
morgen moet ik ook naar een controle arts en ja het is nu al moeilijk dat een ander over mij gaat beslissen of ik wel of niet terug aan het werk moet , hoe ik mij op sommige ogenblikken geesetlijk voel zal voor die man vermoedelijk weinig of niets uithalen .
ik was juist § minuten thuis gaat de telefoon , het was een klant van mij dat zij zich eenzaam voelt want haar man was weg werken aan hun nieuwe huis , of ik haar kon halen om samen koffie te drinken ??
ik zeg sorry maar heb de was van &' dagen te doen en ppieren voor morgen in orde te maken , bleef ze mekkeren dat ik dat toch wel allemaal morgen kan doen ??
vroeger toen ik dronk zou ik gegaan zijn , want kon niet neen zeggen en nadien van medelijden aan de zuip , wel nu niet meer NEEN is
NEEN !!!!
soothie & anna :present:
spud ik vindt het juist leerzaam als mensen eerlijk schrijven dat nuchter zijn ook fijn kan zijn
wat eten we vanavond ewel een pakske frieten van het frietkot he ;)
ik heb het moeilijk met weer dit andere toetsenbord dus let niet om mijn fouten
zo en nu papieren bij mekaar zoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spud Fijn toch, dat het goed me je gaat. Laat komen, laat komen dat positivisme...zo sta ik er zelf ook tegenover. Ben somber genoeg geweest over mijn leven en de somberheid kan me zo weer overvallen..ach wee! ;) Dus blijf ik voorlopig maar in het nu, bevalt me prima!

@Safi Kan hij de schuur niet om bouwen tot clubhuis "Lamaarwaaien" inclusief 2 veldbedjes en urinoir?
Beetje cynisch, maar kan me voorstellen dat het voor jou zo haast een onmogelijke opdracht wordt.
Denk vooral aan jezelf. Jij hebt ook rechten. Wat me niet helemaal duidelijk is trouwens: Blow en drink jij ook mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Soothe en Anna,

Ik kan me geheel inleven in jullie gevoel. Ik heb gisteren of eergisteren, ook al gereageerd. Ik heb ook niets met die lichaamsbeharing. Maar het is al een hele poos zo dat, de een alles mag zeggen(Benthe) en de ander niets, en meteen wordt ondergeschoffeld. Ik denk Anna , dat wij inderdaad in een gehele andere fase zijn aangekomen. En dat wij het goed kunnen zonder het forum. Maar ik heb wel zoiets, van ik heb mede door het bforum zo ver kunnen komen. En wil eigenlijk wel mensen die net beginnen steunen, maar het wordt je wel weer onmogelijk gemaakt, door iritaties, die je weer oploopt. Van iemand of iets. Ik ga nog eens denken, wat ik ga doen. En Soothe, gewoon schrijven waar je bent. Lees ik liever dan harsen op intieme delen. Want dat zegt meer over intelligentie.

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou eeehh dankuwel, Floortje... :$
Ik kan wel met mezelf door èèn deur hoor, dat is nooit een probleem geweest. Ik ging juist op m'n bek toen ik meer van een ander ging houden dan van mezelf. Die neiging is er soms nog wel, maar nu ben ik me daar veel meer bewust van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ferry wie zet jouw weg dan?
Als je het gevoel hebt dat je irritaties zo hoog oplopen dat je dan niet meer het gevoel hebt dat je anderen kunt ondersteunen dan loop je toch zelf weg.
Of zie ik dat verkeerd.
Ik zou best wel wat ondersteuning van jouw willen hebben maar merk dat je niet vaak uit de kast laat kijken
en nu niet gelijk denken dat ik je weg wil zetten

Har

Ik heb veel meegeblowt en gedronken
maar afgelopen week 3 flesjes bier en 1 halve liter...gisteravond niets
maar wel een trekje van de pijp met wiet gehad
voor mijn doen...eruuuug met mate

Blacky wat fijn je katten en hond neusje-neusje met elkaar deden. Dat ontroerd
En lekker assertief ben je vandaag!
NEE is NEE

Voor een ieder die het niet begrijpt dat ik niet ontzettend boos ben over die tafel onder het pies.
geen van beidde weet wie het gedaan heeft en geeft elkaar de schuld.....met veel schatergelach
tja en dat was toch wel weer zo grappig dat de boosheid daarover alweer weg was....maar leuk is het niet
maar ja als de alcohol is in de man...dan is de wijsheid...in de kan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ferry,

Natuurlijk heeft een ieder het recht om te reageren,
dat moet je ook zeker blijven doen.

Wat ik heb geschreven is mijn eigen beleving en hoe ik
ermee probeer om te gaan.

Het is jammer dat sommige mensen wegblijven omdat
zij zich niet gehoord voelen.
Dat is jammer want ik vind dat een ieder hier mag schrijven
en dat een ieder mag reageren.
Ongeacht of die mening of reactie leuk is, of iemand aanspreekt
ja of nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Blacky en nu dacht ik nog wel dat ik zo snel was met verbeteren:D
Mijn typfouten zijn echt erg...mijn vingers gaan helemaal niet gelijk op met mijn hoofd

Ik ben blij dat er hier iemand de humor in kan zien van het gebeurde alhoewel ik me wel besef dat het voor sommigen erg ver zoeken is. Het is ook niet uit kwaadheid gebeurt moet je dan wel beseffen maar met een zotte kop

Toen ik mijn man keerde kennen heeft hij de eerste nacht ook het bed eronder gepist en ik maar denken wat is het lekker warm in het bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...