Spring naar bijdragen

Zaterdag 1maart 2008


Aanbevolen berichten

Ik ben ook weer helemaal happy-heppie. Waar een mens al niet blij van kan worden. Ik heb alle bedden nog verschoond vanavond nu ik weer ruimte heb om het wasgoed op te hangen. Dus ik stap zometeen in een knisperend schoon bed in een schone pyjama......... heerlijk. Dan is het echt een genot om je was weer te kunnen doen als je weken je lijnen niet hebt gehad, ik heb het af en toe ook maar laten zitten, dan maar drie weken geen schoon bed, mijn kids gaan er altijd gedouched in, dus ach, wat zweten die kleine lijfjes nou (Grietje dan), Hansje kan al een aardige geur verspreiden dus ik had ik wel verschoond. Binnenkort moeten ze het zelf gaan doen. Zal wel weer een strijd worden. Jullie worden geïnformeerd hoor, tenzij ik een ban krijg :D voor h.h.d. mededelingen (tja, het zou toch kunnen). Maar als je zo'n avond aan het werk bent, heerlijk, al die frisse bedjes maken, alles schoon, gelijk de zuiger erdoor jassen, ik wou ei-gen-lijk de raampjes even lappen om 23 uur op zaterdagavond, tja, je kan maar gek wezen,....... dan heb je dus alleen maar zin in frisse spa Rood. (nou ja Saskia Quelle dan van de Lidl met Japanse crackertjes, mijn addiction food).
En nu ga ik naar bed met de nieuwe Computertotaal, die krijg ik altijd van de buurman als hij hem uitheeft, heerlijk toch. Leer ik ook weer wat (de helft begrijp ik amper hoor).

Welterusten allemaal.

O ja ik ga nog even het ontbijt dekken en de wurmen morgen verrassen met croissantjes en eitjes, gezellig toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Corinne zit nou in de bus, arme stakker, persoonlijk vind ik zo'n busreis echt een drama, maar ja, met de auto is ook nogal inspannend natuurlijk.
Waar was jij heen Pippi, naar Italië? Naar het Grödental dan zeker? Sella Ronda nog geskied? Ik gok maar wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
dat klinkt als een superlekker ontbijtje. Slaap lekker onder je schone lakens!

Pippi,
welkom terug! Lekker thuis en in je eigen bed. Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad.

Vanavond lekker uit eten geweest bij de Japanner. Nog nooit gegeten, maar het was erg lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Pippi, van zulke hoeveeelheden was, na een vakantie, word ik ook niet vrolijk hoor, dus dat begrijp ik best.
Toch had ik wel met je willen ruilen, ondanks de was :D.
Maar ik snap dat je hoofd daar nu niet naar staat.

Maar over een paar weken ben je de was vergeten en denk je alleen nog maar trots aan je kids die zo waanzinning kunnen snowboarden. Heerlijk toch.

En Gem, hup je nest in sporten morgen, anders word je een lui kreng (ach, die arme Gem is meestal om 6 uur al present, Houtju toch !!!!). Het is ook maar een geintje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joh, ik geniet ook zo van mijn huis alleen, nu zoon 5 maanden aan 't backpacken is! Echt iedere dag denk ik: o, ik moet nog....o néé, ik hoef geen eten te halen, ik kan blijven liggen! Feest! Nog drie maanden te gaan!
Geen strubbelingen onderweg? 24/7 is best heavy, VOORAL met (andermans kids erbij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...