Mai Geplaatst 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2008 Geen feestje. Gewoon eten met de baasjes (van de oppashond). Ja, hij stond me in de weg! Kun jij ook doen, met de jeneverflessen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2008 Ik weet een ding en dat is dat ik het niet al die maanden had gered zonder forum.Prachtmensen komen hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2008 Je haalt me de woorden uit de mond, Luctoria! Man wil nog even werken (!) op de comp. Dus ik maak plaats, en duik vast m'n bedje in met een boek.Lekker slapen, allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2008 me neither.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2008 quote: Originally posted by: marjoGeen feestje. Gewoon eten met de baasjes (van de oppashond). Ja, hij stond me in de weg! Kun jij ook doen, met de jeneverflessen die zijn niet van mij, dus zie ik ze niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2008 Good night!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2008 @Marjo,Slaap lekker!@Pippi,Eigenlijk trek ik mij op aan iedereen.Diegenen die het al heel lang volhouden, zijn voorbeelden.De terugvallers geven me aan hoe het niet moet en doen me denken aan mijn eigen terugval.De nieuwkomers door hun strijd, die ik zelf ook heb moeten leveren.Iedereen biedt mij dus steun en handvatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2008 Trusten voor zo, Corinne!! Je bent mn voorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2008 Zie, nu word ik bang om van mijn voetstuk te vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2008 Haha, ik ben gewoon werkziek, pippie, erg he, maar had het ff nodig.Nu ga ik proberen te slapen, strakjes moet/mag ik weer oppassen................Welterusten dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2008 Een baalnacht i.p.v. een baaldag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2008 Yes Corinne, in 1 keer goed!! Wat zal ik lekker slapen!! Hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 4 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2008 Ik zet een punt achter deze dag!Mooie dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2008 droom ze, Trees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2008 fout formaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2008 Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden