Gast Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 was een reactie op een ander bericht... (daarom maar verwijderd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Lieve mensen,Ik ga lekker mijn bed opzoeken, wie weet kom ik nog een piloot tegen .Welterusten voor strakjes allemaal,en morgen gezond weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Vóór dat ik verslaafd raakte, wist ik precies wanneer het genoeg was, wanneer ik moest stoppen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Ik ben geen floortje de tweede; Ik ben floorje2 hier ook wel genoemd als floortje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Trusten Pip, droom maar lekker! Maar hopelijk niet van een automatische piloot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Hallo nogmaals voor vandaag.Ik ben vanmiddag voor het eerst sinds tijden woest geworden. Op RV. Die de pillen van haar moeder slikt (ook voor haar moeder rot lijkt me zo dat je kind je pillen jat).Ik heb de moderator gevraagd dit soort berichten:"de pijn verdoven met Tegretol" te willen verwijderen.Ik voel me verdrietig om mijn plek hier die ik toch ook verdien.Omdat "in iedere posting Hans en Grietje voorkomen" daar heeft RV nogal last van, heb ik me boos laten maken.Dat is niet slim van me. RV, je was al eerder hier en er is niets veranderd.Weet je RV, je doet maar.Schreeuw maar over de hulpverleners.Over psychiaters, hulpverleners, artsen.Over de urn met as van je vader.Over je nichtje die je niet mag zien.Over je Rivotril die je opgegeten hebt.Dat het ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO fantastisch is dat JIJ NIET DRINKT.Maar val mij in godsnaam niet meer lastig ik heb behoefte aan een beejte steun en meer niet. Daarvoor kom ik hier, dus meid, ga een boek schrijven met al je wijsheden en geef het uit. Kun je stinkend rijk mee worden en dan koop je een privé-kliniek.Succes ermee.Voor een serieuze steunvraag kun je hier altijd terecht. Maar dit is een alcoholforum, en géén forum tegen pillen, de maatschappij en de medische wetenschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Hihi Charlie, ik denk dat ik m'n eigen rugzakje maar meeneem... Ik ben niet zo'n "tijds" drinker.. .... laat trouwens maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Houtje, meid, ik was op een gegeven moment ook erg boos over bepaalde uitlatingen van haar.Maar heb het af kunnen reageren door een beetje te dollen met een paar mensen hier.Jij hebt je plekje hier hoor, zeker weten, en Hans en Grietje horen daar helemaal bij, wie zou Houtje zijn zonder??Ik heb het toch ook vaak over mn kleine manneke en klein prinsesje??Blijf lekker wie je bent, we houden van je en waarderen je. Hier, een betonnen roosje, die je zelf altijd zo graag uitdeelt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Geen energie meer aan verspillen, dat doet ze zelf al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Houtje, ik hoorde net de bliksem. Jij ook??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 RV wij willen jou niet op deze manier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Morgen moet ik weer gaan werken, 6 nachtjes deze keer......Pas toch liever op hoor, hihi, zo leuk, al die prietpraat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Albertina,Dan slaap je in een 'lucht'bed.Slaap lekker en droom zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 quote: Originally posted by: charlieVóór dat ik verslaafd raakte, wist ik precies wanneer het genoeg was, wanneer ik moest stoppen.... Ik ook, dat was bij twee glazen. Dan stapte ik al zelfs niet meer op de fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Ok spud alles mag in dit forum door jou en anderen gezegd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Oei, ik dacht dat Pip ging slapen, maar jij was het, Tina!! Even goed goede nacht gewenst hoor, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 quote: Originally posted by: houtjeHallo nogmaals voor vandaag. Ik ben vanmiddag voor het eerst sinds tijden woest geworden. Op RV. Die de pillen van haar moeder slikt (ook voor haar moeder rot lijkt me zo dat je kind je pillen jat). Ik heb de moderator gevraagd dit soort berichten: "de pijn verdoven met Tegretol" te willen verwijderen. Ik voel me verdrietig om mijn plek hier die ik toch ook verdien. Omdat "in iedere posting Hans en Grietje voorkomen" daar heeft RV nogal last van, heb ik me boos laten maken. Dat is niet slim van me. RV, je was al eerder hier en er is niets veranderd. Weet je RV, je doet maar. Schreeuw maar over de hulpverleners. Over psychiaters, hulpverleners, artsen. Over de urn met as van je vader. Over je nichtje die je niet mag zien. Over je Rivotril die je opgegeten hebt. Dat het ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO fantastisch is dat JIJ NIET DRINKT. Maar val mij in godsnaam niet meer lastig ik heb behoefte aan een beejte steun en meer niet. Daarvoor kom ik hier, dus meid, ga een boek schrijven met al je wijsheden en geef het uit. Kun je stinkend rijk mee worden en dan koop je een privé-kliniek. Succes ermee. Voor een serieuze steunvraag kun je hier altijd terecht. Maar dit is een alcoholforum, en géén forum tegen pillen, de maatschappij en de medische wetenschap. Dank je, Houtje, je zegt wat ik niet durf te zeggen, maar wel voel.Gelukkig voor mij kwam mijn vriendin op het goeie moment op msn, want het ging echt aan me raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 RV, waar ben je mee bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Hihi, Corinne, ik weet nog dat we, mn man en ik, toendertijd een verjaardag hadden en ik had ook 2 glaasjes op. We moesten op zo'n ouderwetse puch naar huis, ik achterop. Nadat hij bij de stoplichten optrok, vond ie dat ie opeens zo licht reed. Bleek ik met mn gat in een plas te zitten, was er gewoon afgewipt. Toen was het nog leuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 RV,Met je bericht van 21.59 ga je echt te ver.Maak dat je wegkomt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Ik ga m'n masker afzetten... Hou er niet zo van als er bepaalt word wat ik vind... Dus inderdaad Floor2 wil je alsjeblieft voor jezelf spreken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Ik heb geen interesse in dit soort discussies dus ik log uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Charlie,Je weet ons te vinden, ook als je terugkomt van je werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Corinne, hou je in meid, gebruik die scroll=knop.We laten ons toch niet wegjagen door een kip zonder kop zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 charlie,deuk deuk deuk. Ik zie je al zitten in die plas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden