Spring naar bijdragen

25 maart

knuffie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Uhmmm Pippi, eigenlijk weet ik dat nog steeds niet helemaal! :D
Het is een combi magazijn/administratieve baan.. Eigenlijk een manusje van alles maar wat de produkten nu precies zijn??? Hele grote lenzen. Nog niet gezien maar blijkbaar heel duur... Niet in de tonnen maar blijkbaar in de miljoenen :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud mij heeft een psychiater ooit op het hart gedrukt dat ik mijn familie niet HOEF te mogen..het is mijn keuze..
Maar ik kan me voorstellen dat het een moeilijk moment voor je was en het even hard aankwam dat het je blijkbaar 'koud'laat je oma omdat het anders te moeilijk voor je wordt.
je zult niet de eerste zijn die zo over een familielid denkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo en pippi misschien heb je hier iets aan. tip van Har

Ga naar http://imageshack.us/ download je foto (max.formaat 1,5 mb.) of kies op verkleinen in het venster resize image bijv. 800x600, druk op HOST IT en wacht tot de foto is geupload; je ziet de foto in een klein venster op dezelfde pagina. Scroll naar beneden en neem de onderste optie: Direct Link to image.
Ga met de aanwijzer op de link en klik links...druk op ctrl c en kopieer de link. Plak deze vervolgens in je post en voila.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh, wat een lange dagdraad. Heb even geprobeerd wat bij te lezen, maar de hele draad is onbegonnen werk. Ik had er eigenlijk al in moeten liggen.

Spud, fijn dat je het naar je zin had in je nieuwe baan. Ik hoop echt dat je je plek gevonden hebt.

Soothe, wil jij je hier alsjeblieft niet voordoen als een oude man? Net nu ik iedereen wil laten denken dat ik een aantrekkelijke jonge blom ben. Wat moeten ze wel niet denken van die combinatie?
Al hoef je nu ook weer niet te vertellen dat je door het niet drinken aan het veranderen bent in een slanke jonge god. Krijg ik teveel concurrentie! :P;):D

Bliksem, heerlijk dat je vandaag het gevoel had dat je de confrontatie met je moeder aankon. Ik kan me zo goed voorstellen wat een opluchting dat geweest moet zijn.

Ik heb jaren geleden een aantal jaren geen contact met mijn ouders gehad. Achteraf denk ik nu nog steeds dat ik dat waarschijnlijk ook nodig had om min of meer 'los' te komen, met name van mijn moeder. Nadat er een aantal ingrijpende dingen gebeurd waren heb ik het contact beetje bij beetje weer hersteld. Het drong tot me door hoe kwetsbaar het leven eigenlijk is, en onze geschillen leken in het licht van wat er allemaal kan gebeuren ineens minder belangrijk. En ook om het herstellen van dat contact ben ik blij. Ze zullen me nooit echt begrijpen, maar ik heb de hoop daarop jaren geleden al opgegeven. Ik begrijp mijn moeder tot op zekere hoogte, maar zal ook nooit volledig kunnen doorgronden hoe zij is, en waarom.
Daarom heb ik Soothe aangeboden met hem mee te gaan naar zijn moeder, als dat het gemakkelijker zou maken. Ik begrijp hoe moeilijk het is, maar weet ook hoezeer het kan opluchten je ouders te kunnen laten zijn wie ze zijn, zonder hoop dat ze ooit veranderen, maar ook zonder hun weer die grip op jouw persoon te geven. Wat Soothe beslist moet hij zelf weten.

Het viel tegen vandaag om weer te werken. Ik had een heerlijk lang en ontspannen weekend gehad in aangenaam gezelschap, en dan valt het tegen weer terug te moeten in de dagelijkse tredmolen. Morgen ben ik gelukkig alweer vrij, maar het wordt een drukke dag waarin er een hoop te doen is. Dus wens ik iedereen welterusten, en nog een prettige avond voor degenen die nog niet naar bed gaan.

O ja, voor ik het vergeet: Soothe en Kaia, gefeliciteerd met vier maanden alcoholvrij! :present::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...