Spring naar bijdragen

25 maart


knuffie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben nu bij het gedeelte dat hij gaat trainen voor het arm(pje) drukken. Vind de sfeer wel mooi beschreven, heeft iets bekends en toch ook helemaal niet. Wel knap!

Wat ben je wijs en lief in advies, Pip. ik hoop dat je het voor jezelf ook goed doet! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik ga het wel doen!! Ik ga een week weg, daarvoor ga ik het doen. Anna bood het zelf aan. Ze zag mijn ambivalente gevoelens. Maar alleen kan ook. Misschien vind ze het ook aardig te zien, wat voor moeder hij heeft! Ik hoop niet dat ze erg afgetakeld is!
Ze gaf haar kanarie geen zaad en water meer. Het gaat er niet meer zo in. Alles in de koelkast laat ze verotten. Ze zit de hele dag te zappen, naar ik hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan je wel jongens. ja soothe. het zal niet meevallen hoor. niet doen omdat je denkt dat het moet. alleen omdat jij het kan of wil. ik ben er ook zo lang mee bezig geweest. ik zag mezelf nog steeds als klein meisje. en nu na therapie kan ik zeggen: het zijn patronen zoals zij deed. altijd een ander de schuld geven van wat haar 'overkwam' nooit iets bij zichzelf zoeken. zoooooo negatief altijd. nu eindelijk kan ik zeggen ik ben groot. mij raakt ze niet meer. ik doorzie haar. hoe of het verder uit zal pakken weet ik niet, maar vandaag voelde voor mij goed en daar ben ik zo blij om. nee, ik zal er geen 1 op nemen. het is niet nodig. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...