Spring naar bijdragen

25 maart


knuffie

Aanbevolen berichten

hei allemaal,

Ik ben er weer even.. heb een paar uur terug gefaald.. paar * gedronken en voel me slecht!! Niet door de drank nu, maar door het feit dat ik toegegeven heb. Was nu al weer 5 weken compleet droog.. Daarvoor meestal droog maar soms tussenin iets ofzo..maar nu weer écht droog!! Ik ga best weg hier..kan het niet meer aan nu.. er gebeurt teveel, teveel problemen..persoonlijk, gezondheid, relatie...enz..
Sorry dat ik gewoon weer hier kom nu ik het moeilijk heb.. ik dacht dat ik het kon alleen..zonder jullie, zonder andere hulp ofzo.. Vandaag besef ik van niet en dat is hard...heel hard!!! Ik heb gewoon een praatmaatje nodig, iemand waar ik steun en sterkte bij vind..denk ik..en dat zijn jullie dan, hé?
Nuja.. ik ben hier toch alleen nu..dus sowieso geen reacties..

Denk nooit dat iets is zoals het lijkt, denk nooit dat iets vanzelfsprekend is, denk nooit dat je eindelijk hebt wat je wilt want dat leidt alleen tot teleurstelling en pijn...........


Tot later allen
Liefs van knuffie..:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeden morgen adb,ers,
hoi knuffie fijn je te lezen al zijn de omstandigheden minder .
je weet dat indien nodig je een maatje in belgie hebt he meiske .
ik lag gisteren redelijk vroeg in bed , boek mee maar na twee minuten was ik al in dromenland .
vandaag afspraak met een vriendin van de groep om te gaan kringloperen , dat is het leukste wat er bestaat naar kringloop winkels gaan , goede en goedkope spullekes vinden.
vandaag drink ik niet en ik hoop dat jullie allemaal weer mee doen.
groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen medestrijders,

Ja hoor, vier dagen vrij en regen en storm gehad hier, en nu er weer gewerkt moet worden ligt er drie centimeter sneeuw... :huh:
Nou ja, geeft niet, neem het zoals het komt denk ik dan maar.

Knuffie, sterkte meiske, het leven is soms niet simpel he... en inderdaad, niets is vanzelfsprekend.
Maar ook: niets is een reden om te gaan drinken. Maak het alsjeblieft niet erger? Kop d'r veur hoor! :present:

Nou, iedereen voorzichtig doen als je de weg op moet! Enneh... hou vol! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!

Na een onrustig nachtje moest ik mij werkelijk het bed uitslepen;).
Hier sneeuwt het alweer volop, prachtig gezicht, maar op de weg iets minder.
Dus wie erop uit moet met de auto, voorzichtig aan.!
Ik ga weer een half dagje werken, nou ja werken, vergaderen:(, niet mijn favoriete
bezigheid, maar het hoort erbij.
Voor een ieder die het nodig heeft, sterkte vandaag.
Ik laat zeker de 1e staan, bevalt me uitstekend;),
doen jullie weer mee?

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh!!
Ik heb vandaag weer cursus en mag dus later weg EN met de auto! Laat ik nou lezen dat het behalve op de weg ook een puinhoop is op het spoor!! Ik weet niet waar ik beter mee af ben!
We zien het wel, de auto is in ieder geval warmer dan zo'n tochtig perron.

Knuf,
veel sterkte joh! :heart:

Iedereen voorzichtig die naar buiten gaat, als je snel gaat is het nog even genieten denk ik!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
Kon je weer niet slapen. We kunnen de handen wel schudden.

Knuffie,
Blij van je te horen, alleen jammer van de aanleiding.
Kom a.j.b. de volgende keer voordat je gaat drinken.

Ferry,
:)

Blacky,
Viel ik maar weer zo makkelijk in slaap. Ik gun het je.

Water,
:)

Albertina,
:)

Gem,
Treinen zijn idd een puinhoop. Mijn man was maar terug naar huis gekomen. Werkt hij wel van thuis uit.
Ik doe mee en hou het droog.

Beste mensen,
Ik ben ziek en mijn zoon ook. Ik denk dat mijn moeders dis de oorzaak is.
Onze toiletten kunnen zich iig in onze liefde wentelen.
Zo ik ga nog maar eens een poging doen om mijn werk te bereiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie: jammer dat er niemand was vannacht, ja Ferry, maar die liep je ook net mis. Je voelde je echt ellendig volgens mij. In ieder geval heb je vijf weken niet gedronken, dat is toch super super geweldig. Een hele prestatie. Laat een terugvalletje nu de boel niet verpesten. Je weet dat je het kan.
Ik herkende je verhaal, want ik heb een tijd geleden ook gedacht 'zo nu kan ik het wel alleen', schoorvoetend ben ik hier weer terug gekomen. En zie, ik ben met open armen ontvangen.
We zijn hier allemaal hetzelfde Knuffie. We komen in ieder geval allemaal van hetzelfde punt.
'We hebben allemaal gemerkt dat we het niet alleen kunnen'.
Zoals je ziet heb ik een mega handtekening hieronder staan, omdat ik ook maar aan de gang bleef. Een paar weken niet drinken en daar ga ik weer. Dit keer heb ik het kunnen beperken tot EEN drankdag, omdat ik naar het forum ben gegaan. Ik vond het wel heel moeilijk, maar ik dacht ik MOET. WANT ik wil dit niet meer. EN ik kan het echt niet alleen.
Mijn grote voornemen is nu om, ook als ik ZEKER WEET dat niemand me tegen kan houden, ik eerst naar het forum ga.
Dit is nu weer mijn vierde dag, terwijl ik al vanaf augustus vorig jaar hier bezig ben.
We moeten doorgaan, volhouden, met de zelfde spirit als de eerste keer.
Kom op Knuffie, we gaan ervoor!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, hoi :)
Knuffie, goed dat je je hier hebt laten zien. Ik hoop dat je vandaag de moed hebt om de draad weer op te pakken en bedenk dat precies zoals An zegt, we allemaal op dat punt uitkomen. Je hoeft het niet alleen te doen, het is juist de Jww die ons in eenzaamheid brengt. Lucht je hart, je krijgt altijd weer een kans om een start te maken en wat er ook is gebeurd Jww is NOOIT de oplossing! Kop op, ga de schaamte maar voorbij :present:

Mijn dag komt er anders uit te zien. M. belde net dat ze ziek is, last van haar maag. Ik ga nog maar een bakkie nemen, geen haast. Ik voel me goed en hou het droog vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Knuf, fijn dat je weer komt piepen:heart:
Van mij krijg je een :sun: op je boze bolletje omdat je het zo moeilijk hebt.
Dat is ook niet niks als prive alles tegenzit en je zekerheden niet meer voor waarheden kan aanzien.
Ik heb het met je te doen en wij weten hier maar een tipje van de sluier wat er allemaal speelt maar het is al erg genoeg wat we weten.
En dan die rot drank er weer bij, bah...daar wordt je ook niet vrolijker van, het verdoofd misschien even maar het maakt niet blij en het maakt je te moe om ook maar enigzins positief te proberen te zijn naar alle dingen die niet goed lopen in je leven op het moment.
Ik hoop zo dat je hier weer komt, om alles even van je af te schrijven, desnoods per PB hoor, je l*lt en klaagt maar een eind tegen me aan. Ik voel me wel sterk nu en heb met An een pact gesloten dat we hier zullen komen als we weer de behoefte hebben of denken dat we er wel 1tje kunnen drinken.
Waarom doe je niet met ons mee?

Ja ...dan worden we het K.AN.S team!!

Dan moet het lukken, want we willen het gewoon toch!!
Met alcochol lost niets op en dat weten we maar al te goed.
Wij zijn ook nog maar net begonnen, dus ik spreek nu ook voor An maar ik weet zeker dat ze geen bezwaar zal heben.

Verder hebben wij er hier al 1,5 uur filmen opzitten want ook hier in stadje groningen werden we wit wakker. Dus gelijk de schoenen en kleren aan en we hebben prachtige shots kunnen maken van dreigende sneeuwluchten en Schotse Hooglanders.
Zo en nu een bakkie Bambu!

Hhihihi..ik ga woensdag avond zingen in een koor ...eeeek!
AKTIE!!

Hey die An...stopmaatje...we gaan er voor vandaag, heb helemaal geen trek, heb ik bijna nooit dus dat gaat lukken vandaag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har ik ben er wel, maar jij ziet er heel anders uit! Had niet door, dat jij het was.
Met mij gaat het goed, alleen druk. Heb een en ander bijgelezen en het heeft me gesterkt, maar ook wel een beetje pijn gedaan.
Ik had met m'n man wel afgesproken, 2 en daarna fris. Dus ook niks stiekem, want er was alleen die krat bier in huis en je kunt de flesjes immers tellen? Er waren er meer die dronken en het is hier in een huis vol visite de gewoonte, je lege flesje naast je op de grond te zetten en een nieuwe te halen. Dus iedereen kon tellen. toch?
Ik voel me geen slachtoffer, maar wel mis ik steun. Het is zo gemakkelijk boos te worden, maar zeg dan ook iets poistiefs en dat mis ik hier (thuis, bedoel ik).
Vanmorgen huisarts gebeld voor doorverwijzing, maar die heeft natuurlijk nu vakantie. Maar ik bel straks m'n zorgverzekeraar hoeveel behandelingen ik vergoed krijg (want dat veranderd ook elk jaar) en bel dan maatschappelijk werk voor een afspraak. Allen doe ik dat vanmiddag, als de 2 oudsten op school zitten, want ik moet zo eerst de jongste halen, lunchtafel klaarzetten enz. en dat praat niet rustig. Ik weet niet hoe het gesprek zal gaan verlopen, dus wil ik er wel de tijd voor nemen.
Hoe leg je een leek uit, dat het zo'n enorm gevecht is, als je het zelf niet eens begrijpt???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was ook perplex van de boosheid naar mij toe, maar het was vooral schoonfamilie die uitviel. En manlief en ik zitten nu even niet op dezelfde golflengte geloof ik. Het doet me verdriet dat ik hulp ga zoeken en hij zelfs daarover niks meer zegt...Misschien komt het nog wel..
Maar nu moet ik echt weg, anders kom ik te laat. Log vanmiddag wel weer in en hopelijk dan met meer nieuws...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...