orleando Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Dankje, Soothe!De panniek wordt al stukken minder en ik voel me redelijk rustig. In ieder geval wel ontspannen en dat is op zich al genoeg. Wanneer ik zo strak als een veer de dag door moet, dan weet ik het wel...Heb nu ook geen trek, gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Orleando,Ik lees dat je de trouwringen van je ouders hebt.Van deze ringen van mijn ouders, heb ik bij de"Workshop"een hele mooie ring laten ontwerpen en maken.Apart ,creatief en heel mooi.misschien een ideetje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 mag ik even koffie en rook pauze komen houden in jullie gezelschap :-))corinne yang is veel beter dank je wel , iedere dag trouw zij medicijnen en een speciale suplementen voeding uit een tube , dus het gaat de goede richting uit .ik heb al vijf tegels gevernist en geplaats , een beetje puzzel en zaagwerk maar het is mooi , al zeg ik het zelf vroeger toen ik dronk kon ik niet klussen alleen , nu doe ik het op mijn eentje en het heeft mij een voldaan gevoel .rudy aub blijf delen ik haal veel kracht uit je postings , op dezelfde manier als ik kracht haal uit het forum en ut mijn vergaderingen .mijn oog openers zijn momenteel enorm de mensen die struikelen want ik zie mijn eigen terug en daar wil ik niet naar terug .zo koffie is op peukje is op en ik ga weer verder vernissen ik denk dat ik vanavond hier blijf partner was niet echt blij , raar mens als ik er ben ziet ze mij niet en als ik er niet ben mist ze mij ........ of zou ze het hondje missen iedere keer dat ik naar het schilderij kijk denk ik aan kothje water de naam van het schilderij moodswing is dat vertaald gemoedsrust ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Oke dan, het zat in de lucht. Ik heb ook al zo rot geslapen. Ga nu ff plat. Voor de rest paar uurtjes gewerkt en dat ging best goed. Met de honden gewandeld en nu ff nix. Heb nog een fijne dag allemaal.Niets, maar dan ook niets is het waard te gaan drinken. Laat die eerste staan. Ik gooi niet al mn zorgen op een bult die niet meer te overzien is. One day at a time. 24 uur is te overzien voor mij, morgen is pas morgen.Alleen vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Hoi Blacky. goed dat yang goed gaat!Blacky, wisselende stemmingen!! (moodswings) Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Ik heb ergens trek in. Verschrikkelijk veel trek in. Nee geen drank of sigaretten, maar een ontzettende trek. Ik moet iets maar ik weet niet wat. Blijkbaar komt de leegte in mijn hart nu pas flink aanzetten. Vervangsmiddelen zijn geen optie meer. Maar wat dan?Nou, dan ga ik maar even naar bed, zappen, voordat ik iets geks doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Vie,Ik heb ook trek en zit nu lekker een bosje radijsjes weg te knagen. jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 He Sammy, idd een goed idee, alleen was ik wat anders van plan. Zag vanmiddag in de Action dat ze daar fotolijstjes hebben met diepte erin. Een soort klein doosje lijkt het wel. Dus wilde ik een mooie foto van mijn vader en moeder erin doen en hun ring erbij. En dat dan een mooie plaats geven. Maar wat jij schrijft had ik ook kunnen doen. Mijn moeder heeft het volgens mij met de ringen van haar ouders gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 pauze dank zij mijn vriendin die belde en ik ga toch naar huis , ik was even vergeten dat ik morgen loopbaan begeleiding heb en mijn partner moet maar om 10 uur beginnen dus eerst morgen vroeg onbijt in ikea , en daar naast in de brico extra tegels halen want heb niet goed geteld ;-((wel eerst mijn werk af maken en eten en douchen want ik ben zwart in plaats van blank onder de caravan kruipen x keren mijn hoofd stoten dus als jullie mij niet meer lezen lig ik met een ingeslagen hersenpan onder de caravan .orleando mooi wat je schrijft ivm de fotos van je ouders , ik heb aan mijn hals een ketting met daar aan een foto van mijn moeder en een foto van mijn vader doen ze bij de juwelier , ze branden de foto in een gouden of zilveren plaatje , de ketting met foto van mijn pa had mijn ma aan toen ze overleed , raar dat dit niet gesmolten is al was het wel heel zwart , bbrr ben weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Welkom Jan1948! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Welkom Trees 19...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Welkom Adam, Zo is het beter, even in de warwar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Hoi,hier Gem 1896! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 We worden hier steeds ouder, het gaat ons niet in de koude kleren zitten! Pippi, gaat het weer een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Ha,Soothe, ik begin de strekking van jouw manier van omgaan met nuchter zijn wel een beetje te begrijpen.Als het jou droog houdt, prima toch. Voor ieder wat wils.Wacht alleen niet op de openbaring, dan komt-ie niet. Koester de kleine mooie momenten die er wel zijn.Daar gaat het om. Karinneke, wat gebeurt er als je ontslagen wordt en een tijd niet solliciteert? Zit je dan zonder inkomsten?Tina, wat lief van je vader. Fijn kan dat zijn he, zo'n gebaar.Pippi toch, daar sta je dan met je goeie gedrag en rozen. ben ook benieuwd wat je ermee gedaan hebt.An, fijn dat je er weer bent.Safi, als je niet meer komt ga ik me zorgen maken.Nu eerst koken,groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Hoi lieve forumleden,Ik meld me even! Ik ga zo proberen te trainen, dus ik verdwijn zo weer!Sammy,erg modern zonnepanelen! Hoeveel heb je er besteld?Goed idee van die trouwringen! Ik heb ze ook van mijn ouders!Orleando,alle spulletjes even wegstoppen die je wilt bewaren en pas na een paar maanden opnieuw naar kijken.Ik heb toen ik het huis van moeder moest opruimen veel teveel weggegooid (er bleef nog genoeg over hoor!). Achteraf had ik nog wel meer willen bewaren, maar het opruimen moest te snel gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Blacky,Dank je. Met die ingeslagen schedel schoot ik in een deuk. Had ik even nodig. Niet dat ik het je toewens, maar ik zag het zo gebeuren als in een tekenfilmpje.Goeie rit naar huis straks.Adam,Dat waren vervelende telefoontjes. Nou ja, ik hoop dat ze wat opgeleverd hebben.Ik ben hier aan de kook. Tot straks na het eten.Eet smakelijk allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Ik merk dat ik niet ingelezen ben! Lukt ook niet op het moment!Sorry!Ik ga verdwijnen, geen hersenen dan maar een energiek lijf (over een hele lange tijd). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Kate bedankt, ik heb geen speciale manier! Ik stel voortdurend de eerste uit. Als er een manier was,dan was ik verder! Ik worstel net zoveel als een ander, en... ik geniet van de spaarzame momentjes!Dank je. Take Care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Zo ik ben er ook weer na 3 week IC/Crisis ben ik weer broodnuchter, met ondersteuning van jullie en refusal probeer ik de draad weer op te pakken, ik beleef alles nu intenser en moet erg wennen weer thuis en buiten te zijn na de opname, ben nu aan het puinruimen, lege blikken en flessen weggooien, en heb nu Risperdal gekregen tegen mijn paniekaanvallen.......Hoop dat met jullie ook alles goed is..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Wauw, Username, dat is heftig! Is het zo slechht met je geweest dan?Daar had ik geen idee van! Ik hoop dat het nu beter gaat, en ben blij dat je terug op het forum bent.Succes in ieder geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Vie: zo'n vreselijke trek hebben in iets en niet weten wat. Wat zou dat toch zijn? dat kan ik precies zo hebben. Ik ga dan meestal op zoek. Orleando: je gaat goed zeg. Nee ik weet niet waar Safi is. Username: oef, heftige tijd achter de rug? Fijn je weer te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 corinne ikke belg dus ikke beetje zot .ik stop ermee , ik kan niet meer en dat terwijl ik nog maar een tegel moet plaatsen , van diegene die vernist zijn want er moeten er nog meer komen .ga mij douchen de caravan stofzuigen want het ligt hier vol aarde ....... hoe zou dat komen username welkom terug mensen tot vanavond laat als ik nog fut heb om op de pc te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 @ TreesHet ging erg slecht met me, dronk een fles wodka per dag en heb op tijd aan de bel getrokken, gelukkig kon ik snel terecht op de crisis, waar ik valium heb gekregen om de afkick wat draagelijk te houden, nu gaat het wel beter, maar ben wel erg gespannen, en een vriend van mij is ook weer aan de drank, ben vanmiddag nog bij hem geweest en was erg geschrokken van zijn toestand, maar ik moet nu aan mezelf denken, er gaat zoveel energie door mn lichaam, hoop dat ik vanavond goed slaap, morgen weer een gesprek met mn therapeut....@ An Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden