Spring naar bijdragen

Donderdag 3 april


An

Aanbevolen berichten

goedemorgen allemaal,

Ben wel heel vroeg opgestaan, maar ik werd wakker en het voelde direct goed.
Ik heb er zin in vandaag. En dat is wel zo prettig. Ook het idee niet te hoeven drinken geeft me een opgelucht gevoel. Ook schiet ik lekker op met alles en is het een kwestie van nog heel even doorzetten.
Nog even ... en we kunnen echt naar buiten. De ochtendvogel die alleen in het voorjaar hier te horen is, is zich ook alweer aan het uitsloven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

morgen adb,ers morgen an ,
ik heb een rotte nacht achter de rug , denk dat ik alle uren gezien heb , ik had enorme nachtmerries ivm mijn ma , branden en noem maar op mijn moeder zat achter mij aan grgrgr is de staat waarin ze beschreven was door de politie toen , heb enkele keren vannacht volledig over mijn toeren op de rand van mijn bed gezeten , vroeger zou dit een aanleiding zijn tot zuipen , nu gelukkig niets in huis en daar ben ik dan altijd blij om , omdat ik niet weet hoe ik ga reageren als mijn gemoed zo is en er wel drank voorradig zou zijn .
nu ja vroeg wakker maar ondertussen al enorm genoten van het fluiten van de vogels buiten , ik zal postifief denken en maar denken dat ik tenminste op tijd in de winkel ben om vernis te kopen , en hierdoor op tijd ben om nog te vernissen zal ik doorgaan ;)
altijd opnieuw wordt mijn blik getrokken naar dat schilderij hangt het goed , of hangt het niet goed ;) nu ja doet er niet toe het is mooi .
de laatse tijd ook weer enorme pijn aan mijn beide voeten , nu niet eentje maar alle twee , heb dit vorige week aan mijn arts vermeld en zij antwoorde dat ik minder moest wandelen , nu zoveel wandel ik niet ??
en nu lieve mensen ga ik mij hier in de podovan een beetje bezig houden , ochtendstond legt goud in mijnen mond ,neen neen geen goud wel een paffertje
maken we er allemal samen weer een nuchtere dag van ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag vroege vogeltjes,
De tarot-dagkaart van vandaag is Zwaarden Zeven: Weg naar de oplossing.
"Als men de eigen situatie heeft ingezien, hoe kan er dan nog oponthoud zijn naar een oplossing?"
Oeps! Als het altijd zo simpel was...
Blacky ik hoop dat gij u vandaag toch wat beter gaat voelen, dat is niet niks zulke zware dromen.
An, je klinkt alsof je er vandaag goed tegenaan gaat, fijn om te lezen.
En aan ieder weer een fijne zonder-dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen...

An, hou vast dat gevoel! Het staat je goed... ;)

Blacky, ik doe met je mee, geen drank vandaag, we nemen het gewoon zoals het komt, ok?
En dat schilderij kun je gewoon ophangen zoals jou het op dat moment het mooiste lijkt, ik zou het "Moodswing" noemen ofzo... :D

Karin, even uitrusten, het zal je goed doen. 'k Zou wel met je mee willen doen...
De laatste week heb ik alleen van 12 tot 6 geslapen, de rest van de tijd werkwerkwerk... maar nog even volhouden en dan is het vrijdagmiddag, dan gaat hier echt wel even het licht uit!

Maak er allemaal maar een mooie dag van! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik ook wel hoor Karin, werken is niet altijd leuk, maar ja er moet wel brood op de plank komen he...
... en soms is het wat drukker en dan wordt het weer wat rustiger, dus ik doe gewoon maar mee, het zal wel weer betijen.
Gewoon eerst aan jezelf blijven werken, dan komt er voor de rest ook wel een oplossing, sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

water wat een mooie naam voor het schilderij , hartelijk dank :sun:
ben al een grote wandeling gaan maken met het hondje , was nog fris maar het was wel heerlijk ondanks de voetenpijn , ben ondertussen ook al gedoucht .
hier schijnt ondertussen een prachtige zon , en ik heb mijn vogels al eten gegeven , meeuwen , spreeuwen , merels mussen en noem maar op :-))
zo nu stap ik in mijn wagen en ga naar action prachtige winkel vindt ik dat .
lieve mensen laat de eerste staan want het lost niets op , en ik spreek uit ervaring
xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karinneke, misschien ben jij wel een heel goede paardenfluisteraar en kan je daar je geld mee verdienen.
Ik snap dat heel goed, dat idee van een gevangenis als je gaat werken. Nee, dan ben je niet lui, maar je kan gewoon slecht tegen vier muren en 9 to 5. Daar is niets mis mee, maar wel lastig als je daarmee behept bent, omdat je marge in het vinden van werk dan wat smaller wordt.
Ik dank de hemel en de goden en wie dan ook op mijn blote knietjes dat ik kan freelancen. Een baan op een kantoor heb ik nog nooit langer dan twee jaar volgehouden.
Wel even een tip, take it or leave it: als je 's nachts slecht slaapt, ga dan overdag niet in bed. Voel je je brak: ga wandelen met de honden, maak jezelf lichamelijk moe. Dan slaap je 's nachts wel en als je echt moe bent, pieker je ook minder.
Ik heb via de mail een supertip gekregen voor het boekje voor de Ammanstichting, daar ga ik nu maar eens hard mee aan het werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal

Hier een sombere Jozias, ben gisteren zwaar de mist in gegaan :$ !!
Jammer hè ik heb de 10 dagen niet vol kunnen maken :( !

Het was echt een rot dag gisteren, mijn man was thuis en er was een soort konstante spanning die voortkomt uit een al maandenlange strijd tussen ons over het structureel niet eens zijn met elkaar, elkaar afvallen waar de kinderen bijzijn en het wel en wee rond het een samengesteld gezin zijn, meer wee dan wel eigenlijk!
We zouden uit eten gaan maar daar had ik ook geen zin meer in en toen ging ik om 16.00 toch nog even naar de AH om wat te eten voor die avond te halen en dan raad je het al....
Alsof ik een soort waas kreeg, helemaal stoicijns gelijk door naar het wijn pad, flink ingeslagen ook!
Thuisgekomen was mijn man met de kleine even naar buiten dus dat kon niet beter uitkomen, kon ik gelijk beginnen, even nog dacht ik: "waar ben je nou mee bezig..."! maar al snel was ik toch begonnen, het was gelijk weer lekker en vertrouwd maar na een paar glazen werd ik weer helemaal emo natuurlijk en kwam alles eruit, huilen huilen huilen
Dit was begin van de avond na het eten, mijn man bleef wel vragen of het mis gegaan was en ik maar zeggen dat dat het niet was, ik heb het dus niet tegen hem gezegd dat ik gedronken had!
Dat ga ik ook zo houden! Wel verder van alles bepraat maar ik ben vergeten of we het nou goed gemaakt hebben :$ !!
Vreselijk geslapen met hartkloppingen en koppijn, ben nu helemaal brak en weet weer helemaal waarom ik voorgoed van die klote drank af wil!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jozias,

Wat naar, wel jammer dat je het niet deelt met je man.
Toen ik van de week gedronken had, (2 glazen) heb ik het aan de mensen
die ervan weten verteld, dat lucht op je hoeft het dan niet alleen te "dragen"
en voor mij is dan meteen het stiekume eraf! Want dat geeft mij helemaal
een rot gevoel.
Maar dat ben ik natuurlijk, dat is missch voor jou niet zo.
Sterkte ermee, ik weet hoe rot het voelt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ben er net uit. Even op gang komen...

Wat een ellende is dat hè, als je niet kan slapen. Ik denk dan altijd dat ik dood ga, zo erg zijn dan die hartkloppingen, dat stomme paniekgevoel.

Jozias, er bestaat geen enkele goede reden om weer te gaan drinken meid!
Bek op 't stuur, en kop d'r veur!!!!

Nou, eerst koffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal :)
Jozias, jammer hoor. Ik hoop dat je het goed kunt uitpraten met je man en de draad weer oppakt; misschien moet het wel in die volgorde als je nog met zoveel verdriet zit...

Gisteren best een rotdag gehad. Bij M. blijven slapen die 's nachts migraine kreeg en toen ik thuiskwam bleek Jira (was uitlogeren bij bovenbuv.) ook ziek te zijn. Had daar tot 2 keer toe het kleed ondergepoept stiekum, zonder een kik te geven. Ik dus Jira maar in huis genomen en zo'n beetje om het uur uitgelaten (wou eigenlijk gaan kwasten) maar toch, ook hier 2x derrie op het vloerkleed!

Moet je dan kwaad worden? Moet het beessie toch aan het verstand brengen dat dit niet de bedoeling is, dus maar met de neus voor de derrie gehouden en boos FOEI!!!!! geroepen....een weifelend foei, had best wel medelijden. Jira stond te rillen en keek me met schaapachtige ogies aan..nou ja, wat moet je dan :(
Jira is zindelijk, alleen in deze situatie dus niet...hij geeft niets aan!
Vanmorgen igg niets op het kleed, zal er allemaal wel uit zijn. Witte rijst gegeven met wat brocolli, ben benieuwd. Neem hem en de mand maar mee naar de schildersklus; eerst even langs M. ze is weer wat opgeknapt gelukkig. Kan Jira niet bij haar laten want ze is allergies voor de haren...2 dagen terug zat ze aan het ontbijt ineens met 2 dikke ogen, binnen 1 minuut helemaal opgezet :o

Ach ja, tis een beetje een onschuldig verhaal van de ditjes & datjes categorie; geen gremlins hier, alleen een hondje wat er afentoe op lijkt als ie een grimas (glimlach) trekt :D
Ik hou het droog vandaag, jullie ook? Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har als mijn hond aan de sch*t is, gaat hij naar de dierenarts. Hij kan je niet vertellen hoe het met hem gaat of dat hij weer moet k*kken, of dat hij misschien pijn heeft of zich niet lekker voelt.Weet je veel, dat beestje maakt nogal wat mee, zijn eigen baasje is in Tsjechië, jij zorgt goed voor hem maar leent hem ook weer af en toe uit. Dat gaat ook een dier niet in de koude kleren zitten. Daar zou ik ook wel wat darmperikelen van krijgen. Steeds weer een ander thuis, een andere omgeving. Dat dier weet dan toch ook niet meer waar hij nu eigenlijk aan toe is?

Hier geen vervelende stemming, wel koppijn. Ga mijn eigen advies in de wind slaan en even slapen overdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja pippi mooi toch, het gaat over je vriend neem ik aan.
Hij is van goede wil, dat moet je koesteren!

Ik heb knetterende hoofdpijn (alweer) dus niet zo fijn. Ook spanning van afgelopen week en voor a.s. zaterdag ivm de bijeenkomst van mijn familie.
Ik heb mijn "verhaal" dat ik moet houden gelukkig klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, werd van het forum gedonderd, kon niet meer inloggen. Nu wel. Maar nu moet ik weg. Hoofd weer chaos, de hond moet nog uit, ben snipverkouden. Zere keel, oren, kop.... Nou ja, ben de enige niet geloof ik!
Er moet wat gebeuren in mijn leven, en ik moet het zélf gaan doen! Pfff, de moed zakt me bijtijden in de hippe All-Stars.. Grmblll:D
Klaas begint ook te balen. Logisch, lig hier maar wat te meuren en er gebeurt geen ene donder.
Vanmiddag maar eens op ziekenbezoek, het arme mens is al een week thuis.... Ooohhh, schuldgevoel!!!

Tot straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...