Spring naar bijdragen

Donderdag 10 April

jozias

Aanbevolen berichten

Vie,
Dank je. He, zo moet het wel gaan lukken.
Hier thuis zullen ze me vast helpen (ik ben de enige roker).
Ik mag mijn moeder bellen (zij mocht mij ook bellen, ze is in februari gestopt).
Ik heb al van links en rechts steunbetuigingen gekregen.
Nu ook van jou. Ja, ik wil wel een pact sluiten. Moet wel, heb mijn handjes o zo nodig, kan echt niet zonder ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 141
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Adam,
Volgens de man die ik vanochtend aan de lijn had (of was het die van gisteren) hangt de sollicitatieplicht af van de beslissing van de uwv-arts. Ik heb mij dus ziek gemeld voor de ww, omdat mijn behandelaar de sollicitatiedruk voor mij te groot vindt. Nou, ja, uwv is een logge bureaucratische instelling die voornamelijk bestaat om zichzelf te bedruipen. Ik heb nog nooit ene handreiking van die kant uit gekregen, behalve dan een geen-ene-zode-aan-de-dijk-zettend reïntegratietraject. Ook niet vanuit het CWI, toen ik nog in de opzegtijd van mijn baan zat.
Maar heb het er a.j.b. niet meer over. Het heeft er al voor gezorgd dat het gisteravond heel erg lang duurde voor ik mijn kop kon stilzetten en slapen. Ik geloof dat zo een beetje iedereen slechte ervaringen heeft met de uwv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adam,
Zullen we UPC ook maar links laten liggen. Ik heb er zelf geen last van, want ben geen klant. Ken wel de nodige mensen, ook hier.
En je zus, tja, dat zal ze zelf moeten doen.
Ik ben veel minder gaan roken toen ik 3 maanden met alcohol gestopt was. Door het turven en bewaken van mijn rookgedrag heb ik mij de afgelopen 9 maanden weten te beperken tot een gemiddelde van 12 sigaretten per dag.
Ik hou van mijn handen en zou letterlijk onthand zijn zonder, dus ik ga er voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi BB,

ça va, maar dat is ook alles!:(

Maar ik sla me er wel doorheen, heb al veel tegenslagen overleefd!! Ik kom er wel weer uit, en sterker!!
Heb alleen wat moeite met het ordenen van m'n chaos in m'n kopke!

Alles ok met jou? Heb een beetje nagelezen maar het is heel veel, als ik het allemaal moet lezen kom ik niet meer aan schrijven toe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi corinne,

Je vroeg of ik familie had in wit-rusland, wel, ik heb al 8j lang iedere zomer een jongentje van daar op bezoek en wij gaan elk jaar een week daarheen! Na zo'n tijd lijkt het wel familie en ik voel me er erg thuis! Ze zijn heel gastvrij en blij met wat we voor hen doen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond!

Jozias, lekker he, niet meer wakker worden met hartkloppingen, ik slaap ook veel lekkerder.

Floortje, 14 dagen volgemaakt en op naar de 21, goed van je :musicnote: !

Blacky, wat een schattekes die foto gisteren.
Gelukkig is de kapper niet uitgeschoten met de schaar ;)

Charlie, je gaat goed he. Ook nu met de nachtdiensten ga je super :musicnote:

Har, ook dromen houden ons alert.

Dory, morgen dag 50, topper :musicnote::present::musicnote:!

Aura beterschap doe kalm aan.

An hoera! Gefeliciteerd!

Tina, ga jij maar lekker genieten dit weekend.

Vie, was er een speciale trigger voor die gremlin?
Hoe gaat het met je gezondheid? of wil je er liever niks over zeggen.

Gem en anderen, ik lees en leef mee (even gejat van Gem)!

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...