Spring naar bijdragen

zaterdag 12 april

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blacky, knap kind van me, hoe later de avond des de schoner het volk. Kaart 19 is Pentakels Tien, We zullen eens even voor je kijken wat voor vreselijks dat nu weer voor jou in petto heeft.
Deze kaart gaat over bloeiende talenten. Van alles leeft er in jou, je bent een levensboom die bijna volmaakt is. Deze kaart zegt ook, dat je, om naar jouw inzicht volmaakt te worden, nog wacht op een partner die jou kan ontsluiten. Individueel ben je al goed genoeg, maar dit vind jij niet wat je er van verwacht. Je zoekt een herkenning die jou in toom houdt omdat je bang bent voor jouw eigen kracht. Als je jouw kracht werkelijk ontsluit voor anderen, kun je merken dat jouw eenzaamheid verdwijnt. Daarbij hoef je niet bang te zijn om in een massa ten onder te gaan. Deze kaart spreekt immers van een sterke eigen persoonlijkheid, die zich evenwel niet gemakkelijk geeft.

Ik krijg inmiddels ook lekker een beetje slaap, heb al warme choco gemaakt, maar het gekke is, dat ik toch op J. zit te wachten, wat ik vroeger nooit gedaan zou hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje,
Ik zat al langer aan stoppen te denken, maar ja, die drempel over gaan om het echt te doen.
Nu heb ik een flinke duw gekregen. Ik moet stoppen.
Net als ik bij het drinken met de rug tegen de muur kwam te staan, sta ik nu met de rug tegen de muur bij het roken. En weet je, het bevalt me nu al. Ik zie ook al resultaat aan mijn hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh, Har.. voel me gelukkig niet aangesproken... ik ben een man die geen kaart kan lezen en daarom dolgelukkig is met z'n TomTommetje... en wat je verder allemaal vertelt over die IE 7 en zo... zegt me niks en doet me niks... maar haha... niks persoonlijks.. alles werkt nog tot nu toe, dus ik ben een tevreden mens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou met die kaart kan Blacky wel wat denk ik zo. Ik vind ze allemaal érg toepasselijk, Vie. Ik schenk mezelf nog een Crystal Clear Cranberry in. Zo blijf ik altijd hangen hè.

Ik denk er sterk over om ook zo'n "deck" aan te schaffen, na mijn platte TV dan, en dan moet ik ook zo'n boek erbij, want ik dacht écht :D dat jij al die wetenschap in je toch al niet domme koppie had zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne........

Wie had dat gedacht he, dat jou stoppen met roken zoveel mensen mee over de streep zou trekken!
En ja.....achter de schermen had ik eerder al met Corinne afgesproken dat ik met haar mee zou doen!
Voor het eerst sinds 25 jaar heb ik nu 2 rookvrije dagen gehaald! YES!

Als je kunt stoppen met drinken, dan kun je ook stoppen met roken!
Maar allemachtig........ik heb de hele dag honger???????
Gaat ook vast weer wel over
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har,
LOLbroekje.
Ik ben helemaal niet chagrijnig. Echt niet. Ik heb het hier thuis nagevraagd.
Laat dat menu maar zitten. Momenteel is mijn internetverbinding erg labiel.
Dus ik ben al blij als dit bericht weer eens aankomt.
Drie zijn er al mislukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet echt een feestje Houtje, maar gewoon een heleboel familiebezoek. Stress dus, want de rommel moest opgeruimd, ik mocht niets vergeten bij de C100.000 (waar het een compleet gekkenhuis was vandaag) en appeltaart gebakken en cake. Door de ramen kan amper gekeken worden, maar het is wéér niet gelukt ze te lappen, niet alles is opgeruimd, want ik weet niet waar ik het moet laten, de tuin ziet er niet uit en er moet nog was weggestreken worden.

En ik weet het, iedereen zal zeggen dat ze mijn zooi maar voor lief moeten nemen, omdat het toevallig wel MIJN zooi is, en dat heb ik ook al duizend keer tegen mezelf gezegd. Maar ondertussen zit het me toch niet lekker.

Slaap lekker Houtje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Kohtje

Poeh, Har.. voel me gelukkig niet aangesproken... ik ben een man die geen kaart kan lezen en daarom dolgelukkig is met z'n TomTommetje... en wat je verder allemaal vertelt over die IE 7 en zo... zegt me niks en doet me niks... maar haha... niks persoonlijks.. alles werkt nog tot nu toe, dus ik ben een tevreden mens.

Nou beste man, ik ben ook een digibeet hoor. TomTommetje zegt me niets; er rijden tegenwoordig mensen rond die hun huis zelfs niet meer kunnen vinden zonder TomTommetje...dan ben je toch een stakker :D

Wat dat menutje betreft ben ik hier ook maar wat aan het speculeren maar ik zal het voor jullie uitzoeken hoor. Mailtje naar Tactus gestuurd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna,

Ik ben dan 1000-en-één oké, maar bij jou is het gezellig, warm, en de mensen zijn welkom. Punt uit punt nl.
En véél mensen kunnen daar een lesje van leren. Zelf appeltaart en cake bakken terwijl je al gek bent van de drukte !!! Meisje toch. Je bent gewoon brilJANT. Ik snap die Soothe wel. Die is niet gek.

Fijne dag morgen !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Joanneke alles goed, en ja ook gestopt met roken......!
beetje wennen is het wel, ik heb steeds een hand vrij...
maar ook ik merk nu na 2 dagen al dat ik er baat bij heb, en dat helpt
echt wel om het vol te houden
De trekmomenten zijn voor mijn gevoel ook veel korter dan de trekmomenten
van het (niet) drinken......maar dat kan aan mij liggen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Joann,
Is dat voor het eerst in 25 jaar? Heb jij nooit eerder geprobeerd te stoppen? Tjee.
Ik krijg geen honger of zo. Gewoon af en toe de neiging om naar de keuken te lopen. En dan 's middags tussen 12.45 14.15 ontzettende trek, echt trek. Maar die gaat ook over.
Water drinken, vooral water drinken tegen de trek. En het helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...